Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle tyypille olet sanonut tinder-treffeillä, ettei ollut kipinää?

Vierailija
23.05.2021 |

Mikä oli siis todellinen syy, ettet ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen? Ulkonäkö ei miellyttänyt?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehet sanoo usein noin, eikä toisia treffejä tule. Tai taitaa olla vielä yleisempää, ettei mies laita mitään viestiä perään. Ei se kai ulkonäöstä johdu, koska minua on kehuttu monesti kauniiksi. Eikä älykkyydessä tai luonteessakaan ole vikaa, kun olen korkeastikoulutettu ja empaattinen. En todellakaan tiedä, miksi en kelpaa.

Itse en anna koskaan pakkeja miehelle heppoisin perustein. En ole koskaan ollut ihastunut ensisilmäyksellä, vaan kyllä se on vaatinut useamman kerran tutustumisen ennen kuin ihastuu. Siksi haluan aina antaa mahdollisuuden, ellei mies ole sitten kunnolla töpeksinyt tai ollut luotaantyöntävän näköinen.

Vierailija
2/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet ollut liian hyvä miehelle ja hänellä on mennyt pupu pöksyyn. Siksi turvautunut tuohon "Ei ollut kipinää" -fraasiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille, joiden kanssa puhutaan vain työstä, harrastuksista, sukulaisista, kavereista, opinnoista, vaatteista tai elokuvista. 

Vierailija
4/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut noin, jos mies on ollut pihi eikä ole tarjonnut edes kahvia treffeillä. Olen joskus tehnyt sen virheen, että rupesin tapailemaan miestä siitä huolimatta. Selvisi, että hän on sairaalloisen pihi muutenkin niin materiaalisesti kuin henkisestikin. Ei esim. koskaan kehunut, vaikka siihen olisi ollut aihetta.

Vierailija
5/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisille, joiden kanssa puhutaan vain työstä, harrastuksista, sukulaisista, kavereista, opinnoista, vaatteista tai elokuvista. 

Mistä sitten pitäisi puhua, että olisit tyytyväinen? 

Kyllä minuakin tympii, jos mies puhuu vain itsestään ja urastaan sekä auton rassauksesta eikä osoita mitään kiinnostusta minua kohtaan. 

Ap

Vierailija
6/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiettyä tyyppiä, jos ei ole kipinää, ei ole kipinää. En oleta, että mulle tarjotaan, siitä ei ole kyse, maksan itse kahvini ja muut. Liika innokkuus pilaa jutun monta kertaa ja jos tullaan liian iholle liian pian/kouritaan, varmaa on, ettei toisia treffejä tule.

Vierailija
7/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yrittää saada sen kauneimman ja pantavimman mahdollisen naisen. Eli jos mies sanoo näin, niin syy on sitten siinä- nainen ei ole tarpeeksi kaunis. Se on liian vanha, ruma, lihava, pienitissinen, pieniperseinen. Tossa ne syyt. Luonteella ei oikeastaan ole väliä. Ulkonäkö 99%, luonne 1%.

T. Mies

Vierailija
8/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan sanonut, vaan olen joko lopettanut yhteydenpidon seinään tai sitten sanonut ettei kiinnostusta ole jatkoon. Mutta minulle on sanottu noin siinä vaiheessa kun takana oli kuukausien yhteydenpito, useammat treffit ja pari kertaa käyty sängyssäkin. Edelleenkin mietin kuka menee noin pitkälle jos ei tunne kipinää/kemiaa?

Ehkä sitten sanoin/tein jotain mikä oli totaalinen dealbreaker, kukapa tietää...

Vierailija
9/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että se mies oli valehdellut aivan kaiken. Myös kokonsa ja ulkonäkönsä (painoi yli 150 kiloa) ja vaikka en kammoa lihavia ihmisiä, niin persoonana tämä mies oli hirveä. Esimerkiksi nikkaili koko ajan silmää, päästi sellaisia tiikerimäisiä äänia ja vistlaili mulle, ja kysyi josko mentäisiin läheiseen hotelliin p*nemaan. Niin joo, oli pakkoa sanoa että nyt ei nappaa ja kiitos hei.

Vierailija
10/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tavannut tinderissä koska en käytä sitä sovellusta. Kerran tapasin jossain ja sovittiin seuraavaksi päiväksi treffit. Olin pienessä hiprakassa kun tapasin tän miehen. Ei tuntunut kivalta mutta olin kohtelias ja en siinä vielä maininnut mitään että ei enää tavata. Mies sano kun tapaaminen loppu että tämä jää tähän. Sanoin että samaa ajattelin mutten heti kehdannut sanoa. Hiprakassa olin silloin kun tapasin mutta selvinpäin tietenkin kun toisen kerran. 

Vierailija
11/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet ollut liian hyvä miehelle ja hänellä on mennyt pupu pöksyyn. Siksi turvautunut tuohon "Ei ollut kipinää" -fraasiin. 

Ei tuollaista oikeasti tapahdu. Jos on tsäänssejä hyvään kumppaniin, kukaan ei jätä tilaisuutta käyttämättä.

Vierailija
12/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole tarpeeksi innokas ja kiinnostuneen oloinen, menee minultakin fiilis. Silloin sanon, ettei ollut kipinää. 

Vierailija
13/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan sanonut, vaan olen joko lopettanut yhteydenpidon seinään tai sitten sanonut ettei kiinnostusta ole jatkoon. Mutta minulle on sanottu noin siinä vaiheessa kun takana oli kuukausien yhteydenpito, useammat treffit ja pari kertaa käyty sängyssäkin. Edelleenkin mietin kuka menee noin pitkälle jos ei tunne kipinää/kemiaa?

Ehkä sitten sanoin/tein jotain mikä oli totaalinen dealbreaker, kukapa tietää...

Ollaankohan törmätty samaan mieheen..? Minulle on käynyt myös noin. T:llä alkaa etunimi.

Myöhemmin hän halusi minut vielä takaisin ja halusi yrittää uudelleen...

Vierailija
14/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä johdu ollenkaan ulkonäköstä. Otan huomioon kokonaisuutta ja todella harvassa ovat miehet jotka minua kiinnostaa oikeasti. Pelkkään kuoreen en jaksa ihastua kuin hetkeksi, aika nopeasti huomaan jos tyyppi on minusta kiinnostava mutta esim jutut tai ääni voi olla minulle deal-breaker.

Vierailija
15/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittää saada sen kauneimman ja pantavimman mahdollisen naisen. Eli jos mies sanoo näin, niin syy on sitten siinä- nainen ei ole tarpeeksi kaunis. Se on liian vanha, ruma, lihava, pienitissinen, pieniperseinen. Tossa ne syyt. Luonteella ei oikeastaan ole väliä. Ulkonäkö 99%, luonne 1%.

T. Mies

Minulla on kylläkin F-kupin rinnat ja muhkeaa peppuani on kehuttu. Treenaan päivittäin ja kasvojani on kehuttu kauniiksi. Ehkä se oli sitten se ikä. Olin saman ikäinen kuin mies. 

Vierailija
16/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja että miehet voi olla nirsoja!

Vierailija
17/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, minä olen nainen ja olen pariin otteesen käyttäytynyt tuolla tavalla, eli kiinnostus vain lopahtaa vaikka on alussa ollut kivaa.

Vierailija
18/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle henkilölle, joka ei herätä kiinnostusta. Useimmiten kyseessä oli henkilö, jonka kanssa ei syntynyt minkäänlaista keskusteluyhteyttä. Eli toisella ei ollut mitään minun mielestäni kiinnostavaa sanottavaa ja keskustelu oli väkinäistä.

Ulkonäöllä on myös merkitystä ja kaikilla ei ulkonäkö kolahtanut, mutta kukaan ei ollut mielestäni luotaantyöntävän näköinen. Eli ihastus olisi voinut syttyä, jos vaan olisi ollut jotain puhuttavaa.

Vierailija
19/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaankohan törmätty samaan mieheen..? Minulle on käynyt myös noin. T:llä alkaa etunimi.

Myöhemmin hän halusi minut vielä takaisin ja halusi yrittää uudelleen...

Ei ollut sama mies, eri kirjaimella alkoi. Tämä mies ei ole myöskään kinunnut takaisin.

Varmaan on yllättävän paljon näitä vastaavia tyyppejä. Tuo on helppo mutta jokseenkin epäuskottava selitys kun löytyy tinderistä parempi.

Vierailija
20/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on pilannut kaikki parisuhteet. Miehet ovat siellä kuin karkkikaupassa. Toinen toistaan kauniimpia naisia tarjolla. Komeat miehet sen sijaan on harvassa ja aina niissä on jotain muuta vikaa, kuten persoonallisuushäiriö. 

Aikaisemmin valittiin morsian omasta tai viereisestä kylästä eikä ollut liikaa valinnanvaraa. Siksi sitouduttiin paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi