Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaupasta olet ostanut parhaat farkkusi?

Vierailija
23.05.2021 |

Esim. H&M:n farkut ovat liian kapeita ihmiselle jolla on leveä lantio. Tai ylipäätään lantio. Kootkin ovat hullun pieniä. Vinkkejä, mistä löytyisi kivat pillifarkut jotka on mukavat päällä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä pillifarkkuja, koska ne eivät ole mukavia eivätkä omasta mielestäni kovin hyvän näköisiäkään. Jack and Jonesista oon löytänyt hyvät suorat farkut. Vyötärö oli tarpeeksi korkealla, eikä vyötärö jäänyt pussittamaan. Eli ne oli tehty naiselle, jolla vyötärö on kapeampi kuin lantio. (Luulisi, että asia on näin useimpien naisten kohdalla. Silti selaisia farkkuja on tosi vaikea löytää.) Lisäksi niissä oli riittävästi lahkeenpituutta. Ostin farkut kylläkin Italiasta. En tiedä, myyydäänkö sitä kokoa (25/34) Suomessa. En ole ainakaan koskaan nähnyt. Yleensä maksimi lahkeen pituus on 32. Jos löytyy 34, niin sitä ei löydy kapeavyötäröisille.

Eikö tuon merkin vaatteita tehdä vain miehille?

Vierailija
22/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä pillifarkkuja, koska ne eivät ole mukavia eivätkä omasta mielestäni kovin hyvän näköisiäkään. Jack and Jonesista oon löytänyt hyvät suorat farkut. Vyötärö oli tarpeeksi korkealla, eikä vyötärö jäänyt pussittamaan. Eli ne oli tehty naiselle, jolla vyötärö on kapeampi kuin lantio. (Luulisi, että asia on näin useimpien naisten kohdalla. Silti selaisia farkkuja on tosi vaikea löytää.) Lisäksi niissä oli riittävästi lahkeenpituutta. Ostin farkut kylläkin Italiasta. En tiedä, myyydäänkö sitä kokoa (25/34) Suomessa. En ole ainakaan koskaan nähnyt. Yleensä maksimi lahkeen pituus on 32. Jos löytyy 34, niin sitä ei löydy kapeavyötäröisille.

Eikö tuon merkin vaatteita tehdä vain miehille?

Niillä on pääasiassa miesten vaatteita, mutta myös naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gantin nettikaupasta

M29

Vierailija
24/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Very Nice sopii mun ahterille

Vierailija
25/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen ollut tyytyväinen Carlingsista ostamiini farkkuihin.

Vierailija
26/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila

Vierailija
27/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen Jegging Jane nilkkapituisena (on mulle lähes täysmittaiset).

Ei ehkä pilleinä enää kaikkein trendikkäimmät ja ulkonäöstä tunnistaa halpaketjun housuiksi, mutta omalle vartalolle imartelevimmat ja lisäksi supermukavat päällä. 

En ole ikinä löytänyt merkkifarkkuja, jotka täyttäisi em. kriteerit. Se on parhaassakin tapauksessa joko tai, usein ei kumpaakaan.

Vierailija
28/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np housukaupan dina sopii hyvin lanteikkaalle ja kapeavyötäröiselle. Tähän mennessä kokeilluista ainoa malli, joka istuu mulle täydellisesti eikä tarvitse ommella vyötäröä pienemmäksi.

Vierailija
29/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti american eagle.

Vierailija
30/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Replay ja 7 For All Mankind, muita en enää osta. Skinny fitit koossa 28/30 istuu täydellisesti ja on todella mukavia päällä.

Vierailija
31/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-citymarketista

Vierailija
32/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta (Robin Hood), joskus 15 vuotta sitten, edelleen käytössä ja hyvin kestää. Enää eivät myy naisille niin hyviä ja istuvia farkkuja, nykyisin saa vaan sitä elastaani-paskaa missä vaan asioi.

Vierailija
33/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyn farkut istuu mulle hyvin. Olen suht tasapaksu vyötärön ja lantion suhteen, persettä kuitenkin on. Tällä merkillä lahkeen pituus 34 on oikeasti tarpeeksi pitkä, olen 177 cm ja pitkäjalkainen.

Vierailija
34/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

River Islandin Mollyt sopii minulle. Muhkea perä mutta suhteessa kapeampi vyötärö, nämä istuu hyvin, joustavat ja mukavana korkea vyötärö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi