Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaupasta olet ostanut parhaat farkkusi?

Vierailija
23.05.2021 |

Esim. H&M:n farkut ovat liian kapeita ihmiselle jolla on leveä lantio. Tai ylipäätään lantio. Kootkin ovat hullun pieniä. Vinkkejä, mistä löytyisi kivat pillifarkut jotka on mukavat päällä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on juurikin Hennesistä. Oli niin hyvät että ostin kahdet.

Vierailija
2/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Calvin Kleinin ja Ralph Laurenin farkut istuu mun vartalolle (leveähkö lantio, mutta kapea vyötärö) todella hyvin. Monella muulla merkillä usein on ongelmana, että jos on lantiosta sopiva niin vyötärö on taas liian löysä. Ostan noita kun käyn Jenkeissä outletmyyymälöissä. Hinta ehkä neljänneksen siitä mitä maksaisi täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla.

Vierailija
4/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi 13

Vierailija
5/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla löytyi hyvät, piti käydä hakemassa toisetkin 😅 lanteikas olen minäkin.

Vierailija
6/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen Varustelekalta löytyi parhaat farkut. Jotain heidän omaa tuotantoaan, mukavat ja sopivat. Ei ole kyllä se paikka, josta farkkuja lähtisi etsimään, mutta tuli vastaan retkeilykamoja etsittäessä.

7/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin farkkuvarastomyynnistä ostin just Levikset ja Wranglerit. Molemmat ihan parhaat omalle kropalle (levee lantio, normaali vyötärö). Ihanan isot taskut eikä liikaa stretciä.

Vierailija
8/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat farkkuni ovat Topshopin, saa tilattua esim. Zalandolta. Korkeavyötäröiset istuvat täydellisesti ainakin minulle, joka olen hoikka mutta leveälanteinen.

Vierailija
9/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta Lee Cooperit. Etenkin Lady Shape - malli on kun tehty mun kropalle. HM:ltä löytyy myös hyviä. Yllättäen huonoimmat farkut ovat olleet kalliit designer-farkut (merkki jääköön mainitsematta), jotka jossain mielenhäiriössä joskus menin ostamaan.

Vierailija
10/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmannilta

Vierailija
11/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismasta Lee Cooperit. Etenkin Lady Shape - malli on kun tehty mun kropalle. HM:ltä löytyy myös hyviä. Yllättäen huonoimmat farkut ovat olleet kalliit designer-farkut (merkki jääköön mainitsematta), jotka jossain mielenhäiriössä joskus menin ostamaan.

Mieheni osti joskus kalliita ruotsalaisen merkin hipsterifarkkuja. Hajosivat aina.

Kerran sitten osti Hennesistä kympillä farkut, ne olivatkin sitten parhaat pitkään aikaan. Todella kestävät!

Vierailija
12/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta

Vierailija
13/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C&A:sta löytyi halvat farkut jotka ovat yllättävän mukavat ja vielä kestävät.

Vierailija
14/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä.

Vierailija
15/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkasta. Mene hiljaisena aikana ja pyydä palvelua

Vierailija
16/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan Prismasta mustat James farkut hintaan n. 20 egee joskus vuonna 2008.

Materiaali tietenkin 100% cotton. Siis tasan 100%.

Ei mitään elastaaneja tai muita muoveja pilaamassa tuotetta.

Väri pysyi kuin faan ja kangaslaatu oli ihan huippua. Käytin niitä varmaan kymmenen vuotta.

Myöhemmin kun ostin jotain Leviksiä niin ei pysynyt väri ja kangas oli ihan surkeaa noihin Jameksiin verrattuna.

Vierailija
17/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä MAC dream.

Vierailija
18/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NP ja Evita malli

Vierailija
19/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pillifarkkuja, koska ne eivät ole mukavia eivätkä omasta mielestäni kovin hyvän näköisiäkään. Jack and Jonesista oon löytänyt hyvät suorat farkut. Vyötärö oli tarpeeksi korkealla, eikä vyötärö jäänyt pussittamaan. Eli ne oli tehty naiselle, jolla vyötärö on kapeampi kuin lantio. (Luulisi, että asia on näin useimpien naisten kohdalla. Silti selaisia farkkuja on tosi vaikea löytää.) Lisäksi niissä oli riittävästi lahkeenpituutta. Ostin farkut kylläkin Italiasta. En tiedä, myyydäänkö sitä kokoa (25/34) Suomessa. En ole ainakaan koskaan nähnyt. Yleensä maksimi lahkeen pituus on 32. Jos löytyy 34, niin sitä ei löydy kapeavyötäröisille.

Vierailija
20/34 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapp Ahlista. Siellä ne farkkumallit on sellaisia, jotka huomioi sen, että minulla on iso perse ja lyhyet jalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan