Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi kutsua äitiä ikinä kylään kun alkaa siivoamaan ja tulee aina riita

Vierailija
23.05.2021 |

Onko muilla kokemusta tällaisesta? En tajua mistä tässä on kyse.
Ei auta, vaikka miten siivoaisin ja puunaisin ennen äidin kylään tuloa, siivoaa silti. Mä en tykkää yhtään ja aina päättyy hirveeseen riitaan.
Välillä aika kultaa muistot ja mietin miten äidin kanssa vois kahvitella ja jutella ja sit taas totuus palautuu mieleen hyvin nopeasti kun tarjottavat jää pöydälle ja äiti on rätti kädessä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppoa, et vaan kutsu äitiä kotiisi. Tuskin kai kahviloissa tai ravintolassa heiluu rätti kädessä?

Vierailija
62/66 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helppoa, et vaan kutsu äitiä kotiisi. Tuskin kai kahviloissa tai ravintolassa heiluu rätti kädessä?

Siellä voi tingata ja kuulustella.

Oletko tehnyt sitä ja tätä.

Et kai ole tehnyt sitä tai tätä.

Kai olet muistanut sen ja sen.

Et kai ole unohtanut sitä tai tätä.

Hulluinta on se että oma äitini jaksoi marista koko lapsuuteni miten rankkaa kaikki on, hääti minut omilleni kun olin 16. Ja nyt kun olen 50, panee isonveljeni soittamaan (koska en vastaa äitini kuulusteluihin) ja tivaamaan, että tajuanko että mökkini on punkkialueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

metatyötä taas naisilla

Vierailija
64/66 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän äitiä ei kyllä voi tavata muualla kuin jommankumman kotona, koska korona.

Vierailija
65/66 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekee minunkin äiti. Taitaa jäädä se äidin oikeus -rooli päälle loppuiäksi eikä he osaa olla normaaleita vieraita.

Minun äitini ei ole milloinkaan siivonnut meillä. Ei jokaiselle äidille jää päälle tarve siivota lapsen kotia.

Vierailija
66/66 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn kesällä tyttöjeni perheiden luona, kysyn voinko pestä ikkunat !

He eivät pese niitä, ellei joku muu pese..

Toki en kysymättä käy pesu puuhiin.

Kaksi tytöistä u asuvat perheineen kauempana, joten en käy välttämättä joka kesä heillä.

Mutta ne ikkunat,... Ne taitavat tulla pestyksi vain jos mummo pesee 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi