Olipas Suomen euroviisukappale tosi huono ja täynnä negatiivista energiaa
Muutenkin vaikeat ajat, miksi tuollainen demoninen, keskisorminen renkutus iskee ihmisiin?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä!
Haluaisin tietää, mitä HYVÄÄ siinä oli??
Rumia vihaisia keskisormimiehiä, kauheaa räminää ja riekkumista, surkea sanoitus.
Vaikka mitä hyvää! Toki jos on kalkkis ja musiikkimaku tyyliä Danny ja Celine Dion, ehkä sitten ei.
Typerä teini bongattu. Ottaako se muiden erilainen musiikkimaku noin koville?
Suomalainen bändi pärjäsi erinomaisen hyvin ja se näyttää jostain syystä olevan joillekin kovin vaikeaa 😆
Luetun ymmärtäminen hoi? Olisit tehnyt koulussa muutakin kuin laiskotellut. Minua ei haittaa kappaleen menestys. En pidä siitä silti. Sinua taas haittaa, että kaikki eivät pidä ko. kappaleesta ja ihan kehtaavat arvostella sitä. Kasva aikuiseksi teini.
Teini? Olen aikuinen yliopiskoulutettu töissä käyvä ihminen, joka ihmettelee miksi ihmeessä pitää kritisoida juhlan hetkellä 😳
Biisi oli hyvin vedetty ja hyvällä energialla.Ei tämä ole ainakaan mulle mikään juhlapäivä 😂 Samalla tavalla arvioin muitakin kappaleita. Jos mieli pahoittuu noin vähästä, ei ehkä kannata tulla ketjuun, jossa sen oman suosikin kappaletta arvioidaan kriittisesti jo otsikossa. Oma vika sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöksy sementtiin, negatiivinen Niina.
En minä ole negatiivinen, vaan sinä - ja vielä toivottelit minulle huonoa toivotusta. Enkä ole Niina.
Et sinä mitenkään positiiviseltakaan vaikuta, sinähän teit aloituksen vinkuaksesi varsin negatiiviseen sävyyn meidän tän vuoden Euroviisu -edustajaa kappaleineen ..
Aivan sama mulle, kuka olet.
En ole kiinnostunut tutustumaan sinuun mitenkään.
Mene vaikka kuuntelemaan virsiä.
Kuuntelenkin, virsistä tulee erittäin hyvä fiilis, mutta kuuntelen muutakin musiikkia.
Arvasin että olet heikompaa ainesta /uskis.
Olenkin itsessäni heikko, mutta Herran kanssa voittamaton - sillä KAIKKI minä voin hänessä, joka minua vahvistaa. Fil 4:13 🙏
Vierailija kirjoitti:
Niin, ap, miksihän negatiivinen ja synkkä pelottelu kolahtaa persujen kannattajiin?
------
Mitä tulee musiikkiin, kyseinen biisi oli tosiaan energinen, hurja ja välikkeet äärettömän kauniit. Sanat, kuten biiseissä yleensä, jokseenkin shittiä.
Viisuihin ei voi lähettää instrumentaalikappaletta, ne sanat on vain oltava ja aivan sama, mitä pölinää niissä on. Esim. "Dancing lasha tumbai" ei ole mitään kieltä vaan siansaksaa ja sillä tultiin aikoinaan toiseksi.
Mitä ovat välikkeet?
Ko. kappaleessa laulettiin myös tunnistettavalla kielellä. Urban Tradin Sanomi oli ns. siansaksaa l. keksitty kieli. Tuli toiseksi. Loistava kappale.
Hienoa Suomen MIEHET!
Ei noista suomalaismammoista oo mihinkään. Taas se nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole negatiivinen, vaan sinä - ja vielä toivottelit minulle huonoa toivotusta. Enkä ole Niina.
Et sinä mitenkään positiiviseltakaan vaikuta, sinähän teit aloituksen vinkuaksesi varsin negatiiviseen sävyyn meidän tän vuoden Euroviisu -edustajaa kappaleineen ..
Kuuntelenkin, virsistä tulee erittäin hyvä fiilis, mutta kuuntelen muutakin musiikkia.
Olenkin itsessäni heikko, mutta Herran kanssa voittamaton - sillä KAIKKI minä voin hänessä, joka minua vahvistaa. Fil 4:13 🙏
Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta pojilla oli tosi hyvä positiivinen energia lavalla
Millälailla tuo oli hyvää ja positiivista?
Etkö ymmärrä, että tuohan oli nimenomaan pahaa ja negatiivista tuo noiden energia.
Elämme nykyään maailmassa, jossa kaikki huono ja paha onkin hyveellistä ja päinvastoin.
On tämä sairas maailma, mutta ehkä tuollainen paha musiikki sitten vaan heijastelee faniensa omaa sielunmaailmaa, joka on musta ja negatiivinen.
Bändillä oli hauskaa ja hyvä fiilis sekä lavalla että muutenkin koko kisojen ajan. Saivat paljon kansainvälistä kiitosta sanavalmiudestaan ja tavastaan hoitaa pressit
Ehkä virsien kuuntelijat oikeasti kuvittelee, että jos kitarassa on särkijä, soittaja painuu pimeään huoneeseen viiltelemään itseään
Ei, kyllä kristillisessä musiikissa voi olla energiaa, mutta se energia ei ole pimeää ja demonista - vaan valoisaa ja iloista energiaa, joka antaa voimia, eikä vie niitä.
Jeesusmusassa on haikuja energiasta ja hevissä sitä suomalaista sisua!
Hevi ei ole kuvaus suomalaisesta sisusta, vaan silkkaa pahan olon oksennusta ja joihinkin se puree, nimenomaan niihin, joilla on paha olla.
He eivät ymmärrä, että heidän pitäisi nimenomaan kuunnella sitä Jeesusmusiikkia, jotta paha olo väistyisi ja tilalle tulisi ilo, hyvä olo ja rauha.
Kyllä monet virret on todella masentavia ja ahdistavia.
Niin ovat tietenkin sellaiselle, joka ei ole uudestisyntynyt Jeesuksessa Kristuksessa, eikä halua luopua syntielämästään - mutta Jeesus-uskoville nuo virret ja hengelliset laulut tuovat syvää toivoa, iloa ja hyvää oloa, Pyhän Hengen ihanaa läsnäoloa.
Ehkä tämä ketju ei sitten ole oikea paikka moiselle rauhansatamalle
Päinvastoin, tämä on juuri oikea paikka sille.
Miksi?
Siksi, että sinä olet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Musiikissa saa ja voi olla energiaa, mutta rakkaudellista positiivista sen olla pitää - negatiivisuus saa aikaan vaan vihaa ja aggressiivisuutta, joka lie tarkoituskin?
Itse haluan ainakin itselleni hyvän ja iloisen fiiliksen, mutta en todellakaan saa sitä kuuntelemalla tuollaista rumaa räminää. Lyriikkakin oli tosi huonoa tuossa.
Lyriikkaa en kuuntele, koska tiedän sen olevan jotain tuollaista.
Sen sijaan kappale on kiva. Se on itseasiassa aikas positiivinen viritykseltään (toisin kuin esim Italian).
Anna itsellesi mahdollisuus muuttaa mieltäsi. Kuuntele ja katsele kappale pariin kertaan ilman ennakkoasennetta ja napsauta käännöskone päässäsi pois päältää.
En pitänyt itsekään siitä aluksi. Enkä pidä tuon tyyppisestä hommasta lainkaan. Mutta tähän kyllä tykästyin, kun vähän useampaan kertaan kuulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon.
1 Kor 1: 18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä!
Haluaisin tietää, mitä HYVÄÄ siinä oli??
Rumia vihaisia keskisormimiehiä, kauheaa räminää ja riekkumista, surkea sanoitus.
Vaikka mitä hyvää! Toki jos on kalkkis ja musiikkimaku tyyliä Danny ja Celine Dion, ehkä sitten ei.
Typerä teini bongattu. Ottaako se muiden erilainen musiikkimaku noin koville?
Suomalainen bändi pärjäsi erinomaisen hyvin ja se näyttää jostain syystä olevan joillekin kovin vaikeaa 😆
Luetun ymmärtäminen hoi? Olisit tehnyt koulussa muutakin kuin laiskotellut. Minua ei haittaa kappaleen menestys. En pidä siitä silti. Sinua taas haittaa, että kaikki eivät pidä ko. kappaleesta ja ihan kehtaavat arvostella sitä. Kasva aikuiseksi teini.
Teini? Olen aikuinen yliopiskoulutettu töissä käyvä ihminen, joka ihmettelee miksi ihmeessä pitää kritisoida juhlan hetkellä 😳
Biisi oli hyvin vedetty ja hyvällä energialla.Ei tämä ole ainakaan mulle mikään juhlapäivä 😂 Samalla tavalla arvioin muitakin kappaleita. Jos mieli pahoittuu noin vähästä, ei ehkä kannata tulla ketjuun, jossa sen oman suosikin kappaletta arvioidaan kriittisesti jo otsikossa. Oma vika sanoisin.
Joo. Tossa Euroviisut 2021 -ketjussahan meitä valittajia käsketään menemään muualle, vaikka kyseessä on yleinen Euroviisuketju, eikä Blind Channelin faniketju. Sitten un perustamme uuden ketjun, fanit tulevat tänne valittamaan, uhriutumaan ja häiriköimään. So funny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikissa saa ja voi olla energiaa, mutta rakkaudellista positiivista sen olla pitää - negatiivisuus saa aikaan vaan vihaa ja aggressiivisuutta, joka lie tarkoituskin?
Itse haluan ainakin itselleni hyvän ja iloisen fiiliksen, mutta en todellakaan saa sitä kuuntelemalla tuollaista rumaa räminää. Lyriikkakin oli tosi huonoa tuossa.
Sen sijaan kappale on kiva. Se on itseasiassa aikas positiivinen viritykseltään (toisin kuin esim Italian).
Anna itsellesi mahdollisuus muuttaa mieltäsi. Kuuntele ja katsele kappale pariin kertaan ilman ennakkoasennetta ja napsauta käännöskone päässäsi pois päältää.
En pitänyt itsekään siitä aluksi. Enkä pidä tuon tyyppisestä hommasta lainkaan. Mutta tähän kyllä tykästyin, kun vähän useampaan kertaan kuulin.
Aika outo mielipide - miten voisin yhtäkkiä ruveta tykkäämään biisistä, jossa on kaikki kirjaimellisesti päin helvettiä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle lyriikat on todella tärkeät. En voi erottaa niitä kappaleesta. Olen kuunnellut kappaleen lukuisia kertoja ja ihan avoimin mielin. Ei ollut ennakkoasennetta, en ollut kuullut yhtyeestä. Minua ei melodiakaan valitettavasti puhutellut. Muusikkona arvostan toki soittotaitoa ja biisien tekoa - ihan kuin muidenkin kilpailijamaiden kohdalla.
eri kommentoija
Miten kappaleen sanat liitty koronaan? Musta se tuntui päälleliimatulta, anteeks ny vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Suomen MIEHET!
Miten tämä liittyy mihinkään?
En ole edes kuullut Suomen euroviisukappaletta, mutta ihmettelen miten kuudetta sijaa ylistetään lehdissä kuin jotain voittoa. Lentokentältäkin suora lähetys jonkun iltapäivälehden toimesta kun viisuedustajat saapuvat kotimaan kamaralle.
Juu, esityksessä oli energiaa vaikka kuinka mutta että positiivista?! Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mielettömän hyvä esitys! Laulajat oli todella energisiä, kertosäe oli tarttuva, aivan 11/10 suoritus!
Joo, olen samaa mieltä siitä, että mieletön oli - täysin vailla mieltä. Ap.
Mikä siinä suomalaisuudessa onkin, kun joku menestyy, niin heti täytyy olla kateellisena nokkimassa ja moittimassa;) Ota vähän relaa ja nauti meidän viisumenestyksestä! Hyvä Blind Channel!
Ettäkö kateellinen olisin? En todellakaan ole - surettaa vaan erityisesti noiden Suomen esiintyjien habitus, joka oli täynnä vihaa ja kirousta keskareineen.
Jos huomasitte, voittajakappaleen, vastaavan musiikkigenren italialaisten esiintyjien kasvot eivät olleet vihaisia ja demonisia kasvoiltaan, kuten suomalaiset ja siksi voitto tulikin heille.
Italian laulajalla oli käärme tatuoituna vatsaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta pojilla oli tosi hyvä positiivinen energia lavalla
Millälailla tuo oli hyvää ja positiivista?
Etkö ymmärrä, että tuohan oli nimenomaan pahaa ja negatiivista tuo noiden energia.
Elämme nykyään maailmassa, jossa kaikki huono ja paha onkin hyveellistä ja päinvastoin.
On tämä sairas maailma, mutta ehkä tuollainen paha musiikki sitten vaan heijastelee faniensa omaa sielunmaailmaa, joka on musta ja negatiivinen.
Bändillä oli hauskaa ja hyvä fiilis sekä lavalla että muutenkin koko kisojen ajan. Saivat paljon kansainvälistä kiitosta sanavalmiudestaan ja tavastaan hoitaa pressit
Ehkä virsien kuuntelijat oikeasti kuvittelee, että jos kitarassa on särkijä, soittaja painuu pimeään huoneeseen viiltelemään itseään
Ei, kyllä kristillisessä musiikissa voi olla energiaa, mutta se energia ei ole pimeää ja demonista - vaan valoisaa ja iloista energiaa, joka antaa voimia, eikä vie niitä.
Jeesusmusassa on haikuja energiasta ja hevissä sitä suomalaista sisua!
Hevi ei ole kuvaus suomalaisesta sisusta, vaan silkkaa pahan olon oksennusta ja joihinkin se puree, nimenomaan niihin, joilla on paha olla.
He eivät ymmärrä, että heidän pitäisi nimenomaan kuunnella sitä Jeesusmusiikkia, jotta paha olo väistyisi ja tilalle tulisi ilo, hyvä olo ja rauha.
Ystävä hyvä, se hyvä olo ja rauha tulee siitä kun oksentaa ulos kaiken pahanolon, eikä hymistele ja peittele sitä jollain jeesustelulla ja tekopositiivisuudella.
Ei se niin ole - ilo ilman Jeesusta on teeskentelyä.
Näin mummon silmään siinä oli ihanaa, räiskyvää, nuoruudenkapinaenergiaa. Ei ollenkaan negatiivinen ja eteenpäin pyrkivä kaikista esteistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Suomen MIEHET!
En välitä koko euroviisuista, mutta eikös siinä taannoisessa voittaja Lordin piruporukassa ollut ainakin yksi mamma?
Miksi?