Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas Suomen euroviisukappale tosi huono ja täynnä negatiivista energiaa

Vierailija
23.05.2021 |

Muutenkin vaikeat ajat, miksi tuollainen demoninen, keskisorminen renkutus iskee ihmisiin?

Kommentit (185)

Vierailija
121/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on uusi palstahullu!!!!!!! Euroviisuhullu. Tämä on tykittänyt tätä pskaa koko viikonlopun :D:D:D

Ei ole pakko lukea. Ihminen saa inhota ko. kappaletta vaikka maailman tappiin tai analysoida sitä. Vapaa maailma, ei ole multa pois. Oletko itse teini, kun ottaa arvostelu noin koville.

Ja itse pidin kappaleesta. Tajuan vaan hyvin, että kaikki ei pidä.

Vierailija
122/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt enää jaksa. Viisut on laulettu, ota joku muu pakkomielle. Hauku vaikka Lewis Hamilton seuraavaksi, tänään on forkut. 

Älä lue, jos ei kiinnosta. Palstalla sananvapaus. Hauku sinä sitä Hamiltonia, jos se sua kerran huvittaa.

ei-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pojilla oli tosi hyvä positiivinen energia lavalla

Millä perusteella?

Vierailija
124/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöksy sementtiin, negatiivinen Niina.

En minä ole negatiivinen, vaan sinä - ja vielä toivottelit minulle huonoa toivotusta. Enkä ole Niina.

Et sinä mitenkään positiiviseltakaan vaikuta, sinähän teit aloituksen vinkuaksesi varsin negatiiviseen sävyyn meidän tän vuoden Euroviisu -edustajaa kappaleineen ..

Aivan sama mulle, kuka olet.

En ole kiinnostunut tutustumaan sinuun mitenkään.

Mene vaikka kuuntelemaan virsiä.

Eri asia arvostella kappaletta kuin mollata ap:ta henkilökohtaisesti. Mene itse muualle ketjusta riehumasta.

ohis

Vierailija
125/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurooppa oli kanssasi eri mieltä. Ei se huvikseen tullut kuudenneksi Euroviisuissa. 

Koko Eurooppa vai? Ei sitä lähteskään kaikki äänestänyt. Ap:lla on oikeus eriävään mielipiteeseensä.

Vierailija
126/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko edes englanninkieliset sanat? Mitä negatiivistä niissä oli?

Mobiiliviestimet, klikkiotsikot ja some on typistänyt luetunymmärtämisen ja tekstin sisällön syvemmän ymmärtämisen minimiin. Poimitaan niitä yksittäisiä sanoja sieltä ja pöyristytään niistä. Sitä ne poliitikotkin ja fiksumpina itseään pitävätkin harrastavat. 

Vierailija
127/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisormen heiluttelu täysin kakaramaista touhua.

Vierailija
128/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei rokote - ja maskiuskovaiset yritä käännyttää täällä ihmisiä mitä erinäisin keinoin ottamaan rokotetta, ja käyttämään maskia, niin sitten hihhulit Raamatut pers... juuttuneena epätoivoisessa käännytystyössään, ja aika lennokkain keinoin .. 🤦🏻‍♀️🤣

Kummallakin yhtä pienet onnistumisprosentit .. 🤷🏻‍♀️

Kummallinen puheenvuoro.

Itse en ole maski- enkä rokoteuskovainen, mutta Jeesuksen Kristuksen rakkaudesta ja Hänen tarjoamastaan pelastuksesta puhun ja saarnaan kaikille ihmisille, niin kauan kun elän.

Ja voin kertoa sulle, että tämän korona-ahdistuksen keskellä yllättävän moni etsii ahdistuksessaan Herraa Jeesusta ja löytää Hänet.

Toivottavasti sinäkin rukoilet Jeesusta elämääsi, nyt kun on vielä armonaika.

Kohta kun Jeesus tempaa uskovaiset taivaaseen, alkaa maailman aikojen kauhein aika, koska uskovaiset eivät ole täällä sitten enää fyysisesti ja hengellisesti läsnä -  ja se antaa saatanalle täysin vapaat kädet alkaa tekemään kaikkea pahuutta, mitä se vaan ikinä keksii.

Silloin alkaa Ahdistuksen eli vihan aikakausi, jollaista ei ole koskaan ole, eikä ikinä enää tule, koska kaikki tuhoutuu.

Kiitos vain, mutta ei kiitos.

Minulla on oma polkuni, joka on yksinomaan minun, eikä kuulu muille, enkä toimi, kuten sinä, ja tuputa sitä joka tilaisuuden tullen muillekin.

Puhu vain omasta, ja lähipiirisi korona -ahdistuksesta, älä tuntemattomien, joista sinä et tiedä yhtään mitään.

Vierailija
129/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mielettömän hyvä esitys! Laulajat oli todella energisiä, kertosäe oli tarttuva, aivan 11/10 suoritus!

Joo, olen samaa mieltä siitä, että mieletön oli - täysin vailla mieltä. Ap.

Mikä siinä suomalaisuudessa onkin, kun joku menestyy, niin heti täytyy olla kateellisena nokkimassa ja moittimassa;) Ota vähän relaa ja nauti meidän viisumenestyksestä! Hyvä Blind Channel!

Mitä kateellista siinä on, jos ei pidä kappaleesta? Naurattavaa.

eri kommentoija

Vierailija
130/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehen (tai naisen) nokkahuilu show olisi kieltämättä voittanut viisut, mutta minä pidän energisestä rock musiikista enemmän ja olen ihan fiiliksissä eilisestä🇫🇮🥰🤟🖤

Pidä mistä pidät. Muutkin tekevät näin. Minä en pitänyt kyseisestä kappaleesta, vaikka rockmusiikista pidänkin.

Vierailija
131/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä!

Haluaisin tietää, mitä HYVÄÄ siinä oli??

Rumia vihaisia keskisormimiehiä, kauheaa räminää ja riekkumista, surkea sanoitus.

Vaikka mitä hyvää! Toki jos on kalkkis ja musiikkimaku tyyliä Danny ja Celine Dion, ehkä sitten ei.

Typerä teini bongattu. Ottaako se muiden erilainen musiikkimaku noin koville?

Vierailija
132/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP itsehän suorastaan positiivisuuden, ja hyvän mielen perikuva - oksentaa sateenkaaria, ja pas... päivänsäteitä valoisaa energiaa uhkuen .. 😂🤣

Eli määkii täällä alavireessä, ihan varta vasten aloituksen tehneenä, naama norsunvit... ja Raamattu pers... juuttuneena .. 🤷🏻‍♀️

Kumpi on naurattavampaa, musta se, että BC-fani tulee ulisemaan eriävistä mielipiteistä "hater-ketjuun". Eiköhän palstalle aloituksia mahdu.

ohis

Vierailija
133/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä!

Rumia vihaisia keskisormimiehiä, kauheaa räminää ja riekkumista, surkea sanoitus.

Vaikka mitä hyvää! Toki jos on kalkkis ja musiikkimaku tyyliä Danny ja Celine Dion, ehkä sitten ei.

Suomalainen bändi pärjäsi erinomaisen hyvin ja se näyttää jostain syystä olevan joillekin kovin vaikeaa 😆

Vierailija
134/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP itsehän suorastaan positiivisuuden, ja hyvän mielen perikuva - oksentaa sateenkaaria, ja pas... päivänsäteitä valoisaa energiaa uhkuen .. 😂🤣

Eli määkii täällä alavireessä, ihan varta vasten aloituksen tehneenä, naama norsunvit... ja Raamattu pers... juuttuneena .. 🤷🏻‍♀️

Kumpi on naurattavampaa, musta se, että BC-fani tulee ulisemaan eriävistä mielipiteistä "hater-ketjuun". Eiköhän palstalle aloituksia mahdu.

ohis

En fanita bändiä mitenkään, enhän heihin pahemmin ole edes perehtynyt, mutta arvostan, että näkevät vaivaa itse biisinsä tehden, ja soittimiaan soittaen, ja lähtivät tuonne yrittämään.

Ja biisistä tykkäsin.

Mutta uskosi toki tehköön sinutkin autuaaksi ..

Vierailija
135/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä negatiivista on voimassa ja energiassa? Hyvässä laulussa, tarttuvassa melodiassa? Nuorissa jotka tekee ITSE musiikkinsa ja haluaa menestyä omilla ansioillaan ja omassa genressään?  Hyvin hiotussa esityksessä, hyvässä käytöksessä ja puheliaisuudessa, hyvin edustetussa showssa? Loistavassa maineessa Suomelle maailmalla? Negatiivisuus taitaa kuitenkin löytyä vain sinun ajatuksistasi, kun et halua nähdä hyviä puolia, kaikkia positiivisia asioita mitä Blind Channel edustaa. Yksi sormimerkki, jota finaalissa ei edes nähty, pilaa kaiken tämän? Olet pilkun viilaaja, kauniisti sanottuna, etkä edes ymmärrä sitä sanomaa joka laulussa on.

Jaha, Blind Channelin mammat, mummot ja mutsit löysivät palstalle tiensä höyrytäkseen.

Minulla on oikeus eriävään mielipiteeseeni.

Vierailija
136/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä!

Suomalainen bändi pärjäsi erinomaisen hyvin ja se näyttää jostain syystä olevan joillekin kovin vaikeaa 😆

Luetun ymmärtäminen hoi? Olisit tehnyt koulussa muutakin kuin laiskotellut. Minua ei haittaa kappaleen menestys. En pidä siitä silti. Sinua taas haittaa, että kaikki eivät pidä ko. kappaleesta ja ihan kehtaavat arvostella sitä. Kasva aikuiseksi teini.

Vierailija
137/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei rokote - ja maskiuskovaiset yritä käännyttää täällä ihmisiä mitä erinäisin keinoin ottamaan rokotetta, ja käyttämään maskia, niin sitten hihhulit Raamatut pers... juuttuneena epätoivoisessa käännytystyössään, ja aika lennokkain keinoin .. 🤦🏻‍♀️🤣

Kummallinen puheenvuoro.

Itse en ole maski- enkä rokoteuskovainen, mutta Jeesuksen Kristuksen rakkaudesta ja Hänen tarjoamastaan pelastuksesta puhun ja saarnaan kaikille ihmisille, niin kauan kun elän.

Ja voin kertoa sulle, että tämän korona-ahdistuksen keskellä yllättävän moni etsii ahdistuksessaan Herraa Jeesusta ja löytää Hänet.

Kohta kun Jeesus tempaa uskovaiset taivaaseen, alkaa maailman aikojen kauhein aika, koska uskovaiset eivät ole täällä sitten enää fyysisesti ja hengellisesti läsnä -  ja se antaa saatanalle täysin vapaat kädet alkaa tekemään kaikkea pahuutta, mitä se vaan ikinä keksii.

Silloin alkaa Ahdistuksen eli vihan aikakausi, jollaista ei ole koskaan ole, eikä ikinä enää tule, koska kaikki tuhoutuu.

Minulla on oma polkuni, joka on yksinomaan minun, eikä kuulu muille, enkä toimi, kuten sinä, ja tuputa sitä joka tilaisuuden tullen muillekin.

Puhu vain omasta, ja lähipiirisi korona -ahdistuksesta, älä tuntemattomien, joista sinä et tiedä yhtään mitään.

En tuputa mitään, mutta jokaisella ihmisellä on oikeus tietää, että on mahdollisuus elää myös oikeasti puhdasta, ilontäyttämää elämää Pyhässä Hengessä, tässä ajassa ja iankaikkisuudessa.

Kerron tämä nyt, että sinuillakin on mahdollisuus päästä sisään Taivasten valtakuntaan - Ja vaikka et nyt sitä haluakaan, voi tulla tilanne, jossa haluatkin tulla uskoon. Päätös on jokatapauksessa yksin sinun.

Yksinkertainen sydämestä lähtevä rukous: Jeesus pelasta mut, anna syntini anteeksi, anna Pyhä Henkesi voima tehdä parannusta kaikista helmasynneistäni. Amen.

Vierailija
138/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

En fanita bändiä mitenkään, enhän heihin pahemmin ole edes perehtynyt, mutta arvostan, että näkevät vaivaa itse biisinsä tehden, ja soittimiaan soittaen, ja lähtivät tuonne yrittämään.

Ja biisistä tykkäsin.

Mutta uskosi toki tehköön sinutkin autuaaksi ..

Pidit kappaleesta kuitenkin, joten miksi tulet ketjuun raivoamaan? Ei mitään järkeä siinä. En ole uskovainenkaan (en ole ketjun aloittaja).

Vierailija
139/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä!

Miksi ottaisi koville? Ei haittaa enempää kuin minkään muun maankaan menestys tai menestymättömyys. Siis yhtään. Sua taas ottaa koville, ettei kaikki pidä kappaleesta. Saat sä siitä silti tykätä.

Vierailija
140/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen puheenvuoro.

En tuputa mitään, mutta jokaisella ihmisellä on oikeus tietää, että on mahdollisuus elää myös oikeasti puhdasta, ilontäyttämää elämää Pyhässä Hengessä, tässä ajassa ja iankaikkisuudessa.

Kerron tämä nyt, että sinuillakin on mahdollisuus päästä sisään Taivasten valtakuntaan - Ja vaikka et nyt sitä haluakaan, voi tulla tilanne, jossa haluatkin tulla uskoon. Päätös on jokatapauksessa yksin sinun.

Yksinkertainen sydämestä lähtevä rukous: Jeesus pelasta mut, anna syntini anteeksi, anna Pyhä Henkesi voima tehdä parannusta kaikista helmasynneistäni. Amen.

Ei tosiaankaan tule sellaista tarvetta, kiitos vain, mutta ei kiitos.

Pidä hyvänäs vaan.