Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas Suomen euroviisukappale tosi huono ja täynnä negatiivista energiaa

Vierailija
23.05.2021 |

Muutenkin vaikeat ajat, miksi tuollainen demoninen, keskisorminen renkutus iskee ihmisiin?

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP itsehän suorastaan positiivisuuden, ja hyvän mielen perikuva - oksentaa sateenkaaria, ja pas... päivänsäteitä valoisaa energiaa uhkuen .. 😂🤣

Eli määkii täällä alavireessä, ihan varta vasten aloituksen tehneenä, naama norsunvit... ja Raamattu pers... juuttuneena .. 🤷🏻‍♀️

Kumpi on naurattavampaa, musta se, että BC-fani tulee ulisemaan eriävistä mielipiteistä "hater-ketjuun". Eiköhän palstalle aloituksia mahdu.

ohis

Ihan yhtälainen oikeus minulla on mielipiteisiini, jopa lausua ne.

Sitä et evää sinä, eikä kukaan muu.

Enkä minä raivoa, tai riehu.

Sen tekevät täällä ihan muut tahot.

En fanita bändiä mitenkään, enhän heihin pahemmin ole edes perehtynyt, mutta arvostan, että näkevät vaivaa itse biisinsä tehden, ja soittimiaan soittaen, ja lähtivät tuonne yrittämään.

Ja biisistä tykkäsin.

Mutta uskosi toki tehköön sinutkin autuaaksi ..

Pidit kappaleesta kuitenkin, joten miksi tulet ketjuun raivoamaan? Ei mitään järkeä siinä. En ole uskovainenkaan (en ole ketjun aloittaja).

Vierailija
142/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on makukysymys. Minusta Euroviisuissa oli 2 pitkään aikaan kauneinta kuulemaani kappaletta. Ne todella puhuttelivat minua syvästi niin kuin musiikki parhaimmillaan tekee. BC ei puhuttele minua taas yhtään. Arvostan yhtyeen tekemää työtä, omaa sävellystä, soittotaitoja ja pidän heidän suoristustaan erinomaisena..Toivoin heille ihan samalla tavalla menestystä kuin muillekin. En kuitenkaan voittoa, sillä minusta kappale ei ollut paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP itsehän suorastaan positiivisuuden, ja hyvän mielen perikuva - oksentaa sateenkaaria, ja pas... päivänsäteitä valoisaa energiaa uhkuen .. 😂🤣

Eli määkii täällä alavireessä, ihan varta vasten aloituksen tehneenä, naama norsunvit... ja Raamattu pers... juuttuneena .. 🤷🏻‍♀️

Kumpi on naurattavampaa, musta se, että BC-fani tulee ulisemaan eriävistä mielipiteistä "hater-ketjuun". Eiköhän palstalle aloituksia mahdu.

ohis

En fanita bändiä mitenkään, enhän heihin pahemmin ole edes perehtynyt, mutta arvostan, että näkevät vaivaa itse biisinsä tehden, ja soittimiaan soittaen, ja lähtivät tuonne yrittämään.

Ja biisistä tykkäsin.

Pidit kappaleesta kuitenkin, joten miksi tulet ketjuun raivoamaan? Ei mitään järkeä siinä. En ole uskovainenkaan (en ole ketjun aloittaja).

Sitähän sinä nimenomaan teet. Sinulla on oikeus, joo, mutta ei siinä ole järkeä. Faneille on omat ketjunsa. En minäkään mene niihin kritisoimaam ja huutelemaan, kuinka mulla nut on oikeus.

Vierailija
144/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BC-fanit on kovin herkkähipiäisiä arvostelulle. Itse he kuitenkin haukkuvat muita esiintyjä, kommentoijia, musiikkityylejä, Suomen vanhoja edustajia jne. Hiemanko tekopyhää.

Vierailija
145/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Ja biisistä tykkäsin.

Sitähän sinä nimenomaan teet. Sinulla on oikeus, joo, mutta ei siinä ole järkeä. Faneille on omat ketjunsa. En minäkään mene niihin kritisoimaam ja huutelemaan, kuinka mulla nut on oikeus.

Mistäs me se tiedetään, vaikka roikkuisitkin siellä päivät pitkät louskuttamassa leipäläpeäs .. ? ..

Emmehän me ole sinua vahtimassa 24/7, kuten emme täälläkään ..

Ja jos noin kovasti korpeaa, voit aina scrollata viestini ohi.

Kukaan ei niitä pakota lukemaan.

En edes minä.

Vierailija
146/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan sitä itseään, haisevaa p a s k a a.

Vierailija
147/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä!

Haluaisin tietää, mitä HYVÄÄ siinä oli??

Rumia vihaisia keskisormimiehiä, kauheaa räminää ja riekkumista, surkea sanoitus.

Vaikka mitä hyvää! Toki jos on kalkkis ja musiikkimaku tyyliä Danny ja Celine Dion, ehkä sitten ei.

Typerä teini bongattu. Ottaako se muiden erilainen musiikkimaku noin koville?

Suomalainen bändi pärjäsi erinomaisen hyvin ja se näyttää jostain syystä olevan joillekin kovin vaikeaa 😆

Luetun ymmärtäminen hoi? Olisit tehnyt koulussa muutakin kuin laiskotellut. Minua ei haittaa kappaleen menestys. En pidä siitä silti. Sinua taas haittaa, että kaikki eivät pidä ko. kappaleesta ja ihan kehtaavat arvostella sitä. Kasva aikuiseksi teini.

Teini? Olen aikuinen yliopiskoulutettu töissä käyvä ihminen, joka ihmettelee miksi ihmeessä pitää kritisoida juhlan hetkellä 😳

Biisi oli hyvin vedetty ja hyvällä energialla.

Vierailija
148/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mielettömän hyvä esitys! Laulajat oli todella energisiä, kertosäe oli tarttuva, aivan 11/10 suoritus!

Joo, olen samaa mieltä siitä, että mieletön oli - täysin vailla mieltä. Ap.

Mikä siinä suomalaisuudessa onkin, kun joku menestyy, niin heti täytyy olla kateellisena nokkimassa ja moittimassa;) Ota vähän relaa ja nauti meidän viisumenestyksestä! Hyvä Blind Channel!

Ettäkö kateellinen olisin? En todellakaan ole - surettaa vaan erityisesti noiden Suomen esiintyjien habitus, joka oli täynnä vihaa ja kirousta keskareineen.

Jos huomasitte, voittajakappaleen, vastaavan musiikkigenren italialaisten esiintyjien kasvot eivät olleet vihaisia ja demonisia kasvoiltaan, kuten suomalaiset ja siksi voitto tulikin heille.

Vierailija
149/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Ja biisistä tykkäsin.

Mistäs me se tiedetään, vaikka roikkuisitkin siellä päivät pitkät louskuttamassa leipäläpeäs .. ? ..

Emmehän me ole sinua vahtimassa 24/7, kuten emme täälläkään ..

Ja jos noin kovasti korpeaa, voit aina scrollata viestini ohi.

Kukaan ei niitä pakota lukemaan.

En edes minä.

Ei ole tapana keskustella aiheen vierestä, kuten sulla on. Ei mua korpea, mutta samalla tavalla kysyisin myös fani-ketjussa, jos joku tulisi sinne häiriköimään.

Vierailija
150/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä!

Rumia vihaisia keskisormimiehiä, kauheaa räminää ja riekkumista, surkea sanoitus.

Vaikka mitä hyvää! Toki jos on kalkkis ja musiikkimaku tyyliä Danny ja Celine Dion, ehkä sitten ei.

Suomalainen bändi pärjäsi erinomaisen hyvin ja se näyttää jostain syystä olevan joillekin kovin vaikeaa 😆

Luetun ymmärtäminen hoi? Olisit tehnyt koulussa muutakin kuin laiskotellut. Minua ei haittaa kappaleen menestys. En pidä siitä silti. Sinua taas haittaa, että kaikki eivät pidä ko. kappaleesta ja ihan kehtaavat arvostella sitä. Kasva aikuiseksi teini.

Teini? Olen aikuinen yliopiskoulutettu töissä käyvä ihminen, joka ihmettelee miksi ihmeessä pitää kritisoida juhlan hetkellä 😳

Et kovin aikuinen ole, kun moisia ihmettelet ja tulet tarkoituksella uhriutumaan. Mistä odotut otsikon perusteella, että tässä ketjussa keskusteltaisiin? Suurelle osalle Suomen menestys tai menestymättömyys ei myöskään ole.juhlan tai maansurun aihe.

Vierailija
151/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä!

Lue se otsikko. Tämä ei ole juhlinta- vaan kritisointiketju. Asenne ja kritiikinsietokyky on sulla kuin murjottavalla teinillä.

Vierailija
152/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on uusi palstahullu!!!!!!! Euroviisuhullu. Tämä on tykittänyt tätä pskaa koko viikonlopun :D:D:D

Nytkö Euroviisuja ei saa kommentoida? Pakottaako joku lukemaan?

ohis

Vierailija
153/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöksy sementtiin, negatiivinen Niina.

En minä ole negatiivinen, vaan sinä - ja vielä toivottelit minulle huonoa toivotusta. Enkä ole Niina.

Et sinä mitenkään positiiviseltakaan vaikuta, sinähän teit aloituksen vinkuaksesi varsin negatiiviseen sävyyn meidän tän vuoden Euroviisu -edustajaa kappaleineen ..

Aivan sama mulle, kuka olet.

En ole kiinnostunut tutustumaan sinuun mitenkään.

Mene vaikka kuuntelemaan virsiä.

Kuuntelenkin, virsistä tulee erittäin hyvä fiilis, mutta kuuntelen muutakin musiikkia.

Arvasin että olet heikompaa ainesta /uskis.

Vierailija
154/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko edes englanninkieliset sanat? Mitä negatiivistä niissä oli?

On luettu. Kaikkihan siinä oli. Ei mitään positiivista. En tykännyt. Tekivät parhaansa. Onnistuivat varmasti parhaalla mahdollisella tavalla, kun toivat parhaan sijoituksen vuosiin. Saivat uusia faneja ja näkyvyyttä. Tuskinpa pahastuisivat siitä, etteivät tehneet minusta fania.

Vierailija
155/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuri Blind Channel-fani, mutta jos tässä ketjussa ei saa mitään positiivista sanoa, niin ok, kritisoidaan sitten. Dark Side on mielestäni Blind Channelin huonoimpia biisejä, yleensä skippaan sen yli kun kuuntelen heidän musiikkiaan, mitä teen useita tunteja päivittäin, nyt ja tulevaisuudessa. Myöskään sanoituksiltaan Dark Side ei ole bändin parhaimmistoa.

Kelpaako tämä mielipide tähän ketjuun vai onko sekin väärä?

Vierailija
156/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöksy sementtiin, negatiivinen Niina.

En minä ole negatiivinen, vaan sinä - ja vielä toivottelit minulle huonoa toivotusta. Enkä ole Niina.

Et sinä mitenkään positiiviseltakaan vaikuta, sinähän teit aloituksen vinkuaksesi varsin negatiiviseen sävyyn meidän tän vuoden Euroviisu -edustajaa kappaleineen ..

Aivan sama mulle, kuka olet.

En ole kiinnostunut tutustumaan sinuun mitenkään.

Mene vaikka kuuntelemaan virsiä.

Kuuntelenkin, virsistä tulee erittäin hyvä fiilis, mutta kuuntelen muutakin musiikkia.

Arvasin että olet heikompaa ainesta /uskis.

Loistava esimerkki henkilöön menevästä haukkumisesta. Miksi se ottaa niin koville, ettei joku tykkää yhdestä musiikkikappaleesta.

En itse ole edes uskovainen, mutta tyylitöntä moinen. 

Vierailija
157/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suuri Blind Channel-fani, mutta jos tässä ketjussa ei saa mitään positiivista sanoa, niin ok, kritisoidaan sitten. Dark Side on mielestäni Blind Channelin huonoimpia biisejä, yleensä skippaan sen yli kun kuuntelen heidän musiikkiaan, mitä teen useita tunteja päivittäin, nyt ja tulevaisuudessa. Myöskään sanoituksiltaan Dark Side ei ole bändin parhaimmistoa.

Kelpaako tämä mielipide tähän ketjuun vai onko sekin väärä?

Mikä on keskustelun otsikko? 

Kenelle osoitat viimeisen kysymyksesi?

Mitä bändin kappaleita suosittelisit sellaiselle, joka ei tykännyt tästä kappaleesta, mutta haluaisi kuulla vielä jotain muuta? Ainakin jos tämä ei ollut edes sinusta, fanista, heidän parhaimmistoaan.

Vierailija
158/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan boikottiin voittajayhtyeen ja BC:n, molemmat yhteiskunnan pohjasakan yritelmiä. Boikotoin kaikkea uutisointia heistä. En halua olla ruokkimassa matalatasoista haistattelukulttuuria.

Vierailija
159/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ongelma oli juuri energian puute. Se että takkutukat karjuu ja hyppelee homppelihousuissa lavalla ei ole energiaa.

Myönnetään, että kunnon kappale näilläkin kulkee. Paskasta ei voi hioa timanttia. Ainoastaan kiiltävän paskan. -Mythbusters

Äijähän huutaa kun hitleri - karmeaa mölyä, pomppasin kattoon jo tuosta karjaisusta. 👹

Vierailija
160/185 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma minulle oli kappaleen melodian ja sanoituksen liiallinen toisto. En tykännyt hu, hu-huuto-osuuksista ja kappale oli saanut liikaa vaikutteita minusta Linkin Parkilta. Aivan samoin kuin Kyproksen kappale oli todellinen Lady Gaga ripoff.