Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas saa koko kesän hävetä silmätpäästä kun mies ei aja nurmikkoa kuin kaksi kolme kertaa kesässä

Vierailija
23.05.2021 |

Naapurin miehet aja kerran viikossa nurmikkonsa, jotkut jopa kaksi kertaa viikossa.
Inhoan kesää kun saa hävetä pihaa. Miten saan miehen ajamaan nurmikkoa useammin?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää meidän räkyttää sulle että miksi et itse aja, eikö niin?

Vierailija
2/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ite aja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja itse niin ei tarvitse hävetä.

Vierailija
4/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aja itse? Vai oletko joku uniikki lumihiutale?

Vierailija
5/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilit tykkäävät, ettei nurmikkoa kynitä, siileille kannattaa laittaa vettä ja ruokaa, jos niitä näkyy.

Vierailija
6/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili kirjoitti:

Siilit tykkäävät, ettei nurmikkoa kynitä, siileille kannattaa laittaa vettä ja ruokaa, jos niitä näkyy.

Samoin punkit viihtyy ihanasti.

Vierailija
7/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja itse. Vai ootko niin laiska ettet jaksa?

Vierailija
8/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille, jotka sanoo että aja itse: ajan myötä tässä saisi sitten tehdä ihan kaiken itse, jos ei laiskaa miestä patistelisi. Sitten ihmetellään, kun ap laittaa aloituksen halustaan jättää miehensä, koska kotihommat menee 100-0. Nurmikon leikkuu on helppo homma siihen verrattuna, mitä nainen puutarhassa touhuaa: istutukset, rikkaruohojen kitkeminen, puskien leikkuu jne. Ap voi mun mielestä järjestää sellaiset hulabaloot, että mies alkaa leikata nurmikkoa niinkuin kuuluu. Sun ei tarvii kaikkea tehdä, koti on yhteinen ja molempien kuuluu siihen panostaa.

Vierailija
9/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhia nämä kommentit, miksi et itse aja, no koska olen kroonisesti sairas enkä pysty.

Ap

Vierailija
10/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin väsynyttä.

Vierailija
11/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta robotti

Vierailija
12/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä itseäsi kun olet laiska ihminen itse .

Vierailija
13/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhia nämä kommentit, miksi et itse aja, no koska olen kroonisesti sairas enkä pysty.

Ap

Kroonisesti sairaana tiedän millaista on, kun ei yksinkertaisesti pysty. Tsemppiä kovasti!

Vierailija
14/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko muuttaa kerrostaloon?

Vierailija
15/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille, jotka sanoo että aja itse: ajan myötä tässä saisi sitten tehdä ihan kaiken itse, jos ei laiskaa miestä patistelisi. Sitten ihmetellään, kun ap laittaa aloituksen halustaan jättää miehensä, koska kotihommat menee 100-0. Nurmikon leikkuu on helppo homma siihen verrattuna, mitä nainen puutarhassa touhuaa: istutukset, rikkaruohojen kitkeminen, puskien leikkuu jne. Ap voi mun mielestä järjestää sellaiset hulabaloot, että mies alkaa leikata nurmikkoa niinkuin kuuluu. Sun ei tarvii kaikkea tehdä, koti on yhteinen ja molempien kuuluu siihen panostaa.

Ap ei kertonut olevansa nainen eikä tekevänsä yhtään mitään. Kaikki se on vain sinun projektioasi.

Tai siis toki oikeasti olet sama henkilö ja yrität pelastaa huonosti alkanutta provoa.

Vierailija
16/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ette muuta kerrostaloon?

Vierailija
17/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sinä jo muuttanut (taas kerran) omaan kämppään? Vai taasko routa ajoi porsaan takaisin kotiin?

Vierailija
18/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain nurmikon pituudella on?

Vierailija
19/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tilaat miehen piikkiin sen naapurin äijän ajamaan nurmikon. Rupee oma mies ajelemaan, kun naapurin Reiska tulee tekemään teille miehes työn.

Vierailija
20/43 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5, tässä odotetaan vaan aja itse vastauksia. Mä olin isän apuna talkkarian teininä ja nurmikon leikkuun on puutarhatöistä helpoin ja mukavin. Aina halusin leikata ruohon. Tänä päivänähän joku tekis lasun, jos 13-14 vuotias tekisi töitä joista isä nostaa palkan. Minä vain autoin ja se oli kivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan