Mitä pitäisi ajatella, kun puoliso aina kauppareissun jälkeen ilmoittaa erikseen, paljonko minun ruokiini on mennyt?
En ole pyytänyt raporttia ruokakuluistani. En tee itse samoin, kun omalta tililtäni hänelle ruokaa ostan.
Kommentit (58)
Pyytäisin itsekin, syöt kuitenkin kolminkertaisesti häneen verrattuna ja sellaista missä ei ole kuin hiilareita ja sokeria.
Kuinka usein ostat omalta tililtäsi. En ole vielä törmännyt naiseen joka laittaisi menoja tasan.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin itsekin, syöt kuitenkin kolminkertaisesti häneen verrattuna ja sellaista missä ei ole kuin hiilareita ja sokeria.
Hahah, tuohan tulisi kaikkein halvimmaksi, eikä varmaankaan aiheuttaisi tarvetta kertoa ruokakuluista.
Ala tekemään samaa. Saatat nopeasti huomata miten maksat miehen ruokia enemmän kuin mies sinun.
No mitä olette asiasta aikanaan sopineet?
Vierailija kirjoitti:
Ala tekemään samaa. Saatat nopeasti huomata miten maksat miehen ruokia enemmän kuin mies sinun.
Tämä, hyvin valaisevaa.
Syöttekö siis täysin eri ruokia? Ette laita ruokaa thdessä, jääkaapissa omat hyllyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, tuohan tulisi kaikkein halvimmaksi, eikä varmaankaan aiheuttaisi tarvetta kertoa ruokakuluista.
Tuo on kyllä totta. Miksiköhän kaikki terveellinen on pakattu rusinarasian kokoisiin pakkauksiin ja sokerihuurrettuja muroja myydään parin puhelinluettelon kokoisissa laatikoissa? Ainoastaan juurekset ovat yleensä halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein ostat omalta tililtäsi. En ole vielä törmännyt naiseen joka laittaisi menoja tasan.
3/4 vaikka olen pienituloisempi, en polta tupakkaa toisin kuin puoliso, syön melko vähän, olen hoikka. Puoliso saattaa syödä 3-4 pihviä(sellaisia aikuisen kämmenen kokoisia) illalla, leipää ja juustoa kylkeen. Oma koko päivän ruokavalioni on esim. itse tehty kasvissosekeitto jota syön 2 päivää, ja siihen lisäksi 3-4 viipaletta ruisleipää tomaatilla, + tuoremehua ja välillä nuudelipussi välipalana. En hänenä kyllä kehtaisi ilmoitella "suuria" ruokakulujani.
Minusta tuo kuullostaa enempi sille kuin olisitte kämppikset; ette avo ai aviopari. - Kai puolisosi kertomansa jälkeen jakaa ruuan ensin itselle ja sitten sulle ja ehdottomasti myös punnitsee jokaisen erän, ettet vain saisi liian paljon. - Ja merkisee ämän luvu ylös, niin voi seurata kuluuksen kehitystä
Sinkkumies
Vaikea uskoa noin ahdistavia ihmisiä voi olla. Paras olla kaksi jääkaappiakin.
Menisi ruokahalut kun laskettaisiin montako juuston siivua otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla niuhoja, ei olla sovittu siis oikein mitään. Mutta kun toinen ilmoittelee jatkuvaan tahtiin minun ruokakulujani, mutta minä en hänen, tuntuu epäreilulta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vai? Niin toki.
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. Tässäpä on nainen joka maksaa perheensä ruoan, laskut ja lyhärit. 2000€/kk. Mies maksaa exälle velkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla niuhoja, ei olla sovittu siis oikein mitään. Mutta kun toinen ilmoittelee jatkuvaan tahtiin minun ruokakulujani, mutta minä en hänen, tuntuu epäreilulta.
No voi hellanlettas. Tee samoin niin mies oppii tai sano asiasta suoraan miehelle, oletko pihi vai mitä tässä oikein haetaan. Hakeeko mies itselleen arvostusta tyyliin luolamies raahaa saaliin luolaan ”tänään kulta rakastin sua 7,95 € mango, viinirypäleitä, kauraleipää, jugurttia.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hellanlettas. Tee samoin niin mies oppii tai sano asiasta suoraan miehelle, oletko pihi vai mitä tässä oikein haetaan. Hakeeko mies itselleen arvostusta tyyliin luolamies raahaa saaliin luolaan ”tänään kulta rakastin sua 7,95 € mango, viinirypäleitä, kauraleipää, jugurttia.”
Tuo arvostuksen hakeminen se taitaa olla, nyt kun mainitsit. Tai haluaa lytätä minua kun minunkin täytyy jotain syödä kuitenkin?
Sano sille miehelle, että oletpa etevä kun osaat laittaa hintalapun sun rakkaudelle. Että perjantaina 21.5.2021 klo 17.15 rakastit mua Prismassa 7,95 € - ainakin tän kuitin mukaan.
Mä alkaisin raportoida paljonko mulla meni tänään aikaa aterioiden valmistamiseen ja siihen tuntiliksa kylkeen.
No onko sulla joku kallis erikoisruokavalio?