Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi ajatella, kun puoliso aina kauppareissun jälkeen ilmoittaa erikseen, paljonko minun ruokiini on mennyt?

Vierailija
22.05.2021 |

En ole pyytänyt raporttia ruokakuluistani. En tee itse samoin, kun omalta tililtäni hänelle ruokaa ostan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sama ruoka ei kelpaa kuin miehelle???  Itse opetin vaimoni syömään nakkeja ja makaroonia arkisin ja pyhisin ranskalaisia ja pihviä784

Vierailija
22/58 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä aivan erilainen ruokavalio? Jompikumpi allerginen tai muu vogoni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa manipuloinnilta. Lakkaa ostamasta miehelle ruokaa.

Vierailija
24/58 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa manipuloinnilta. Lakkaa ostamasta miehelle ruokaa.

Tai tehkää yhtäaikaisesti viikko-ostokset tietyllä summalla 50/50.

Vierailija
25/58 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista meillä sillä mieheni maksaa ihan kaiken ruoka kauppalaskut ja kodin perustarvikkeet. Minulla on ainutlaatuinen mies jota rakastan yli kaiken. Rahasta ei ole riitaa koskaan. Kummallekkin jää harrastus rahaa. 

Vierailija
26/58 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuollaista meillä sillä mieheni maksaa ihan kaiken ruoka kauppalaskut ja kodin perustarvikkeet. Minulla on ainutlaatuinen mies jota rakastan yli kaiken. Rahasta ei ole riitaa koskaan. Kummallekkin jää harrastus rahaa. 

No ei varmaan tule riitaa kun sunhan mies elättää sut. Nakkikastike on kummankin lemppari. Joskus porsaan kasslerit paistuu pannulla ja kunnon loraus kermaa. Namskis.

Vierailija
27/58 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ajatella ettei ole normaalia. Miksi teillä ei ole taloustiliä jolle kumpikin laittaa tietyn prosenttiosuuden tuloista? Mieti hetki kannattaako tuollaisen puolison kanssa elää.

Vierailija
28/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein ostat omalta tililtäsi. En ole vielä törmännyt naiseen joka laittaisi menoja tasan.

3/4 vaikka olen pienituloisempi, en polta tupakkaa toisin kuin puoliso, syön melko vähän, olen hoikka. Puoliso saattaa syödä 3-4 pihviä(sellaisia aikuisen kämmenen kokoisia) illalla, leipää ja juustoa kylkeen. Oma koko päivän ruokavalioni on esim. itse tehty kasvissosekeitto jota syön 2 päivää, ja siihen lisäksi 3-4 viipaletta ruisleipää tomaatilla, + tuoremehua ja välillä nuudelipussi välipalana. En hänenä kyllä kehtaisi ilmoitella "suuria" ruokakulujani.

No mutta tämähän onkin sitten helppoa! Jatkossa ostatte omat ruokanne. Sinähän säästät siinä, ja mies huomaa että hänelle tuleekin kalliimmaksi. Kohta hän jo ehdottaakin palamiista entiseen, mutta tietenkään et suostu.

Vierailija
29/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin itsekin, syöt kuitenkin kolminkertaisesti häneen verrattuna ja sellaista missä ei ole kuin hiilareita ja sokeria.

Kalliimmaksi nämä kunnon proteiit, tuoreet kasvikset, hedelmät, marjat ja pähkinät tulee kuin joku hiilarisokerihöttö. Puolison ruokavalio on luokkaa leipä, maito, sokerimurot ja makkara. Energiaa tuolla saa ihan riittävästi ja halvalla, mutta ravintoarvot on päin peetä.

Vierailija
30/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa onnelliselta parisuhteelta.

Vierailija
31/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sama ruoka ei kelpaa kuin miehelle???  Itse opetin vaimoni syömään nakkeja ja makaroonia arkisin ja pyhisin ranskalaisia ja pihviä784

Miksi naisen pitäisi sopeutua miehen ruokavalioon, eikä miehen tarvi muuttaa omaansa?

Vierailija
32/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko tullut mieleen, että sanoisi miehelle, että tuo ei ole kivaa, voitko lopettaa raportointisi.

Vierailija
33/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä olette asiasta aikanaan sopineet?

Ei olla niuhoja, ei olla sovittu siis oikein mitään. Mutta kun toinen ilmoittelee jatkuvaan tahtiin minun ruokakulujani, mutta minä en hänen, tuntuu epäreilulta.

No sano hänelle. Ja kysy miksi tekee niin

Vierailija
34/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein ostat omalta tililtäsi. En ole vielä törmännyt naiseen joka laittaisi menoja tasan.

3/4 vaikka olen pienituloisempi, en polta tupakkaa toisin kuin puoliso, syön melko vähän, olen hoikka. Puoliso saattaa syödä 3-4 pihviä(sellaisia aikuisen kämmenen kokoisia) illalla, leipää ja juustoa kylkeen. Oma koko päivän ruokavalioni on esim. itse tehty kasvissosekeitto jota syön 2 päivää, ja siihen lisäksi 3-4 viipaletta ruisleipää tomaatilla, + tuoremehua ja välillä nuudelipussi välipalana. En hänenä kyllä kehtaisi ilmoitella "suuria" ruokakulujani.

Miks sinä et tekisi samaa? Älä unohda jakaa myös niitä, joita molemmat käytette eli esim. maitopurkin tai leviterasian hintaa.

Vierailija
35/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä siirtyisi kuukaudeksi täysin omiin ruokavalioihin ja -ostoksiin.

Vierailija
36/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehelle, että oletpa etevä kun osaat laittaa hintalapun sun rakkaudelle. Että perjantaina 21.5.2021 klo 17.15 rakastit mua Prismassa 7,95 € - ainakin tän kuitin mukaan.

Tämä on totta. Se on geeneissä. kehu miestäsi.

Vierailija
37/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asuntoihin.

Vastaukseni kysymykseen on, että pitäisi ajatella, että mies ei rakasta sinua. Etsi sellainen joka rakastaa, ei miehet maailmasta lopu!

Vierailija
38/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että ”ai hitsi kun vähän, pitää alkaa syömään enemmän”.

Vierailija
39/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puolisosi on vain huolestunut niistä sadoista euroista, joita kuluu viikoittain sinun nameihisi, herkkuihisi ja tietysti siihen limssaan!

Vierailija
40/58 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asuntoihin.

Vastaukseni kysymykseen on, että pitäisi ajatella, että mies ei rakasta sinua. Etsi sellainen joka rakastaa, ei miehet maailmasta lopu!

Mies joka rakastaa=Mies joka on rikas.