Miten voisin kohteliaasti kertoa että antamani pakkien syy oli naisen paljastuneessa ylipainossa?
Hän kun nyt tivaa syytä minulta miksi en halua tavata häntä uudelleen...Olemme noin kolmekymppisiä ja tapasimme Tinderin kautta.
Hänen kuvansa eivät mielestäni vastanneet todellisuutta.
Miten olette fiksusti hoitaneet tällaisen vaatimuksen?
Kommentit (138)
Koko juttusihan on mielikuvituksesi tuotetta, joten ethän sinä loukkaa ketään todellista naista, teet miten vain.
"Mielestäni kemiamme eivät kohdanneet, joten en halua tavata uudestaan"
Ihan niin kuin sinulla olisi joku jonka jättää! HAH!
Ei sitä tarvitse mitenkää kohteliaasti tai muutoinkaan kertoa.
Riittää kun treffien jälkeen ei ota mitään yhteyttä.
Jokainen normaali ja sivistynyt ihminen käsittää heti, ettei jatkoja eikä mahdollisuuksia enempään ole.
No sanot, että et kiinnostunut tarpeeksi. Ja hyvää jatkoa sinulle. Hei hei.
Ei sitä ylipainoa tarvi vetää selityksiin. Sanot vaan ettei oikein sytyttänyt.
Sanot, että painitte eri sarjoissa, ei käy.
Kysymyshän kuuluu: miksi profiilissasi ei lue että lievästikään ylipainoiset älkää vaivautuko ennenkuin olette tiputtaneet vähintään normaalipainon ylärajalle,jos vaatimus ei kuitenkaan ole alipaino, sekä tarkka selonteko ruokavaliosta,liikuntatottumuksista,jne. Jos aloitus ei ole provo, niin vastaavia tilanteitahan on varmasti paljon. Joten ole reilu muita kohtaan ja kerro, mitä oikeasti etsit tai kysy jo ennen treffejä, onko kuva kuinka vanha,onko painoa yli sallitun kuorman ja sitä rataa. Säästät naisen mielipahalta kun et idioottimaisesti vain feidaa, mutta toisaalta-jos nyt vain kertoisit hänelle suoraan elämän kovat tosiasiat siitä,että vain tavallinen olet pinnallinen panoseuraa hakeva sika ja että vika ei ole naisen laiskuudessa itsestään huolehtimisen suhteen vaan sinun korviesi välissä. Koita nyt silti jaksaa,vaikka onkin noin vaikeaa.
Ja sitten ne jotka tunnistaa tän samaksi provoksi joka täällä on säännöllisesti ja jonka tarkoitus on aloittaa ylipainoisten halveksimisketju voikin ottaa ja ilmiantaa tän typerän sonnan.
”Sori mulla on liian pieni muna sulle”
Mielikuvitusdeitti oli lihava? Oletko miettinyt, voisiko sulla olla läskifetissi? Kun koko ajan sitä painoa mietit, ja mielikuvitusdeittikin oli läski.
Anteeksi nainen, mutta olen pinnallinen ja ilkeän kulkea vain laihojen naisten kanssa.
Minusta aloittaja järkeilee ihan kohtuullisesti. Vai olisiko kylmästi vaan sanottava, että olet liian läski?
T: Itsekin lihava.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nainen, mutta olen pinnallinen ja ilkeän kulkea vain laihojen naisten kanssa.
Kukaan ei ilkeä kulkea sinun kanssasi, puolituinen.
Onks täällä joku yks palsta hullu joka kirjottaa 20h vuorokaudessa naisten ylipainosta kuin mikäkin hullu.
Onko tuo ukko itse joku 150kg kun tuollainen pakkomielle nimenomaan lihavuudesta.
Kysy ylikseltä. Niihin sun mielikuvitusnainen menee ihan täydestä.
Sanot, ettei kemianne kohtaa astraalitasolla.
Miksi laitat tämän avauksen tänne aina uudelleen ja uudelleen?