Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin että olen maannut yli 50 naisen kanssa

Vierailija
22.05.2021 |

Tämä tapahtui nuorempana kun matkustelin paljon kaakkois-aasiassa. kerroin totuuden ja hän jätti. Toki kotisuomessakin useita naisia ollut kun olin aika villi nuorempana.

Ehkä tuo on sitten siunaus..jos hänellä on oikeasti noin heikko itsetunto, niin parempi jos löydän jonkun toisen.

M31

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. No kiertäisin minäkin kaukaa.

Vierailija
2/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisin minäkin jättänyt. Olet vielä nuori ja noin monen kanssa ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maannut yli 300 miehen kanssa

Transnainen

Vierailija
4/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa oli hiv tartuntoja joskus (uutisoitiin) ja ehkä hänelle tuli kysymyksiä minkätyyppisten ihmisten kanssa suomessa /ulkomailla. Myös alkoholin käyttö voi häiritä naisia. Arvomaailmat ovat erilaisia.

Vierailija
5/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakohan teistä se huono itsetunto on.

Vierailija
6/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko jättö ennen vai jälkeen sen, kun esittelit kirjanpitosi Tiimarin ruutuvihkosta?

Vierailija
7/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maannut yli 300 miehen kanssa

Transnainen

Tekiskö YLE dokumentin?

AP.

Vierailija
8/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hyvä että jätti kun teillä on niin erilaiset arvomaailmat. Kuulostaa todellisuudesta vieraantuneelta kalkkikselta, varmaan huomasit sen myös muissa asioissa. Nykyään aika yleinen luku tuo, miehillä ja naisilla.

Vierailija
9/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen nainen kyllä. Miehen seksuaalinen kokeneisuus on naisille yleensä kyllä vain plussaa ja seksuaalinen kokemattomuus täysi turn-off. Jos olisit ollut seksuaalisesti täysin kokematon, niin se nainen olisi varmasti hylännyt sinut jo alkumetreillä.

Vierailija
10/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen nainen kyllä. Miehen seksuaalinen kokeneisuus on naisille yleensä kyllä vain plussaa ja seksuaalinen kokemattomuus täysi turn-off. Jos olisit ollut seksuaalisesti täysin kokematon, niin se nainen olisi varmasti hylännyt sinut jo alkumetreillä.

Et taida olla nainen, etkä edes tunne hirveästi naisia, koska olet niin totaalisen pihalla. Itse menin naimisiin miehen kanssa, jolle olin ensimmäinen. Aloittajaan en olisi koskenut pitkällä tikullakaan.

Vierailija
11/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyii.

Mieslutkiakin on näköjään olemassa. 🤮

Vierailija
12/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyii.

Mieslutkiakin on näköjään olemassa. 🤮

On, mutta onhan tuo nyt vähän eri asia kun mies on joutunut kuitenkin kaikki aloitteet ja työt tekemään, ja varta vasten lähtenyt etsimään, eikä vain päättämään kyllä tai ei, kuten naisen kohdalla on

Vierailija
13/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, kokemustahan se vaan on. Sitä paitsi jos vaikka 20 vuoden aikana on ollut seksiä 100 naisen kanssa niin sehän on vaan 5 naista per vuosi. Ei paljon

Vierailija
14/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista kukaan usko. 

Naiset nimenomaan kiinnostuvat kokeneimmista miehistä. 

Vierailija
15/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi olla voimaantunut, niin kuin nainen?

Vierailija
16/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten kännisiä yhden yön juttuja ei pitäisi laskea. Eihän niitä edes aina muista. Naisilla on tietenkin eri asia. Kukaan ei oikeasti halua sellaista vakituiseksi joka on antanut turhan monelle. Toki citypyörällä voi ajaa mutta ei sitä halua omaksi. 

Joo ei ole eri asia miehillä ja naisilla. Ei vakavaan suhteeseen haluta löysämoraalista.

Pahinta aloittajalla on tietysti hyväksikäytön mahdollisuus, kun mukana on suhteita kehitysmaiden naisten kanssa. Kuka takaa, että ne ovat täysin vapaaehtoisia?

Vierailija
17/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus kysyttäessä on aina kolme.

Vierailija
18/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off naiselle oli kaakkois-aasia, ei panojen määrä.

Vierailija
19/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisin minäkin jättänyt, jos olisit kokenut tarpeelliseksi tuon kertoa.

Vierailija
20/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh, kokemustahan se vaan on. Sitä paitsi jos vaikka 20 vuoden aikana on ollut seksiä 100 naisen kanssa niin sehän on vaan 5 naista per vuosi. Ei paljon

Naiselle tulee mielikuvia yleensä niistä miehen lukuisista touhuista ajatuksiin. Ne eivät ole aina ihania mielikuvia. On kyllä arvostettavaa silti että mies on rehellinen, eikä piilottele asioita, koska nainen tietää mennä sukupuolitautitesteihin ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän