Kaveri esti yhtäkkiä somessa
Ja poisti kavereista. Mitä ihmettä? Minä olen yrittänyt kysellä kuulumisia mutta ei sitten. Huomasin, että kaveri oli jo vuoden väistellyt kysymyksiä ja tapaamisia.
Kommentit (47)
Kuinka monta kertaa kyselit kuulumisia? Joka päivä vuoden verran?
Saattoi poistaa koko tilin. Ei liity sinuun.
No sitten ei kannata enää kysellä kuulumisia.
Taisi perustua enemmän sinun kuvitelmiin ja odotuksiin. Jos olisit ollut hereillä, olisit huomannut väistelyn ja kaverin kiinnostuksen hiipumisen jo aikoja sitten, etkä olisi pitänyt yllä kuvitelmaa kaveruudestanne.
Minäkin olen joskus poistanut tilin yhtäkkiä. Se pitää tehdä heti, kun tekee päätöksen, koska jos jää jahkailemaan, niin ei sitä sitten välttämättä poistakaan ja riippuvuus vaan jatkuu.
Esti facessa ja instassa sekä whatsapissa.
Kyllähän se jää mietityttämään, miksi esti, jos ei oikeasti tule mieleen mitään tilannetta tai muuta asiaa, mistä se voisi johtua. Ajan kanssa sitten unohtuu.
Onko toista sukupuolta? Mustasukkainen kumppani?
Itse olen lopettanut seuraamisen niiden kavereiden kohdalla jotka hehkuttavat koronarokotteita... toistaiseksi ovat vielä ystäviä mutta ehkä eivät kohta enää. Meidän arvomaailmamme ovat näemmä niin erilaiset... ihmiset ovat vajonneet johonkin psykoosiin ja kuvittelevat että joku rokote heidät pelastaa. En edes tiennyt miten typeriä ystäviä minulla on.
Voit nyt keskittyä ihmisiin jotka HALUAVAT kertoa kuulumisiaan
Oletko ihan varma että esti, eikä vaan poistanut koko tunnustaan? Samapa se, jos on vältellyt sinua muutenkin. Lopputulos on silti ettei halua olla tekemisissä. Mutta ehkä kannattaa kuitenkin tutkia onko tosiaan estänyt vai ihan vaan poistanut tunnuksen.
Kuinka kauan olette tunteneet ja oletteko edes olleet hyviä kavereita?
Itsellä on periaate että jos joku nihkeilee, niin kysyn korkeintaan kerran enää toisen kerran. Jos sitten ei tule vastaanottavaista viestiä niin annan olla. En jahtaa ihmisiä. Toki mietityttää että menikö siinä hyviä kaveruuksia, mutta toisaalta mitäs nihkeilivät! eikä heistä ole kuulunut.
Eikä sen kuulu mennä niin että vain toinen pitää yllä yhteyksiä. Kyllä sen kaverinkin pitää tajuta antaa lämmin vastaanotto tai kysellä takaisin, osoittaa mielenkiintoa. Jos näitä ei enää ole, antaa olla.
Kysyitkö kevyesti, tyyliin mitä kevääseen kuuluu ja kerroit itsestäsi vähän, vai oliko se aina ristikuulustelutyyliin ja samat fraasit? Ok ehkä liioittelen.
Ehkä se ei oo tykänny asioista joista olet puhut ja jutuista joita olet sanonut
Sitä on liikkeellä. Onkohan tähtien asennossa tällä viikolla jotain?
Oletko päihteiden käyttäjä? Jos kaverisi yrittää lopettaa?
Aha