Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri esti yhtäkkiä somessa

Vierailija
22.05.2021 |

Ja poisti kavereista. Mitä ihmettä? Minä olen yrittänyt kysellä kuulumisia mutta ei sitten. Huomasin, että kaveri oli jo vuoden väistellyt kysymyksiä ja tapaamisia.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei oo tykänny asioista joista olet puhut ja jutuista joita olet sanonut

Kuulostaa todennäköiseltä selitykseltä 🤔

Vierailija
22/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt noin. Haluatko kysyä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan että "miksi teit sen?" Mutta syy ei varmaan auta ap:ta tai muitakaan, elleivät satu olemaan juuri sinun kavereitasi koska jokaisen toiminnan motiivit ovat yksilöllisiä

Vierailija
24/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmä ainakaan ilmoittanut kavereille, kun poistin sometilit.

Vierailija
25/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaveri kun meni naimisiin valmistumisen jälkeen niin siinä yhteydessä poisti kaikki vanhat opiskelukaverit someistaan, paitsi ne jotka oli sekä hänen että puolisonsa yhteisiä kavereita, tämä oli kuulemma puolison vaatimus. Eipä tuo mua hirveästi haitannut vaikka mukava tyyppi olikin.

Vierailija
26/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi poistaa koko tilin. Ei liity sinuun.

Tuonhan näkee helposti siitä, kun tietokoneella menee sinne esto-osioon ja kirjoittaa sen estäjän nimen siihen. Jos se tarjoaa sitä tyyppiä kuvan kanssa, niin ei ole tili hävinnyt minnekään vaan on ihan vaan estänyt.

Vierailija
27/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet persu ja hän on vihervassari. Heidän tyylinsä on estää oman mielipiteensä kanssa eri mieltä olevat ihmiset, suvaitsevaisia ja parempia ihmisiä kun ovat jotka kannattavat sananvapautta.

Vierailija
28/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut seuraamisen niiden kavereiden kohdalla jotka hehkuttavat koronarokotteita... toistaiseksi ovat vielä ystäviä mutta ehkä eivät kohta enää. Meidän arvomaailmamme ovat näemmä niin erilaiset... ihmiset ovat vajonneet johonkin psykoosiin ja kuvittelevat että joku rokote heidät pelastaa. En edes tiennyt miten typeriä ystäviä minulla on.

Kyllä sinä se tässä typerys olet.

Vierailija
29/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonhan näkee helposti siitä, kun tietokoneella menee sinne esto-osioon ja kirjoittaa sen estäjän nimen siihen. Jos se tarjoaa sitä tyyppiä kuvan kanssa, niin ei ole tili hävinnyt minnekään vaan on ihan vaan estänyt.

Ei ollut poistanut ja vastasi yhteiselle kaverille vielä sen jälkeen .

Vierailija
30/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli fiksu poisti koko tilin?Alkoi elämän tosi elämää! 

Vierailija
31/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän rajasi ystävät,Se on elämää!Olisihan sinun pitänyt ymärtää ,jos ei vastaile sinulle teillä vaan ei synkää.Ei se maailman loppu ole.Ihmisiä mene ja tulee.F.B.on täysin pinnalinen foorumi,ehket ollut tarpeeksi pinnalinen ja joka hänen komentiin ja kuviin  peukuttanut?

Vierailija
32/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän rajasi ystävät,Se on elämää!Olisihan sinun pitänyt ymärtää ,jos ei vastaile sinulle teillä vaan ei synkää.Ei se maailman loppu ole.Ihmisiä mene ja tulee.F.B.on täysin pinnalinen foorumi,ehket ollut tarpeeksi pinnalinen ja joka hänen komentiin ja kuviin  peukuttanut?

Esti myös instassa ja Whatsapissa.

Vierailija
33/47 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut seuraamisen niiden kavereiden kohdalla jotka hehkuttavat koronarokotteita... toistaiseksi ovat vielä ystäviä mutta ehkä eivät kohta enää. Meidän arvomaailmamme ovat näemmä niin erilaiset... ihmiset ovat vajonneet johonkin psykoosiin ja kuvittelevat että joku rokote heidät pelastaa. En edes tiennyt miten typeriä ystäviä minulla on.

Eivät menettäneet mitään. Itsellä sentään sen verran käytöstapoja, että pelkästään piilotan salaliittohörhöjen profiilit, ettei tarvitse lukea mitään "meitä rajoitetaan"-soopaa.

Vierailija
34/47 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi teit sen?

Vierailija
35/47 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä olet päässyt. Minulla on pari ystävää käynyt suorastaan väkivaltaisiksi kun ovat tajunneet, etten äänestäkään vihreitä enkä vasureita. Hirveää keskiaikaista vihaa, kuin olisit muuttunut noidaksi.

Vierailija
36/47 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että pitkäaikainen ystävä oli saanut päähänsä, että minä jauhan hänestä ilkeitä asioita muille ihmisille ja yritän sabotoida elämäänsä, joten hän poisti yhtäkkiä somesta.

Juttelin sitten hänen kanssaan asiasta ja tuli ilmi nuo motiivit, eikä mikään puhe auttanut kun hän oli varma, että olen toiminut noin ja olen jotenkin paha.

Tuon jälkeen on vielä yrittänyt saada yhteisiä kavereitammekin hylkäämään minut, ja vihaq minua ilmeisesti todella syvästi.

Hän on ollut nuorempana useamman kerran psykoosissa ja altis vainoharhaisuudelle, en tiedä voiko jotain tuollaista olla taustalla?

Ihmisistä ei koskaan tiedä mitä niiden päässä liikkuu, aivan kummallisia oletuksia etenkin jotkut psykoottisuuteen taipuvaiset voi tehdä.

Ja sitähän ei aina tiedä, kenen mieli ei ole ihan kunnossa.

Vierailija
37/47 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin kaikki entiset lukioaikaiset ja sitä aiemmat luokkalaiseni sometileiltäni. En ollut heistä yhtä lukuun ottamatta koskaan kenenkään kaveri ja olin lapsena hyvin yksinäinen. Ajattelin uteliaisuuttani aikuisena ottaa selvää, mitä heistä oli tullut ja sain tietää enemmän kuin 12 kouluvuodessa.

Se oli ihan ok, mutta tulin sitten somessa maininneeksi, miten tosiaan olin lapsena yksinäinen, kiusattukin, ja miten en viihtynyt sillä pikkupaikkakunnalla, jossa jouduin kasvamaan kuin tynnyrissä. Tietenkin moni muu tuttuni, joka on tavallani päässyt pois opiskelemaan isompiin paikkoihin, tunnisti ajatukseni. Suurin osa kun on ihan muita kuin näitä pikkukylän ikätovereitani.

Se järkytti yhtä näistä minulle kouluaikana jokseenkin neutraaleista mammoista niin paljon, että hän alkoi vaahdota, miten juuri hän ei ollut ikinä havainnut minua kiusatun, miten siinä pikkukunnassa olisi ollut mahdollista harrastaa vaikka yksin kotona jotain jne. En ollut odottanutkaan häneltä ikinä mitään, kun olimme tosiaan ne 12 vuotta samalla luokalla puolivieraita toisillemme, mutta minun hyvin tavallista kokemustani ei silti tarvitse tulla mitätöimään. Eikä edes ollut ensimmäinen kerta.

Ajattelin sitten asiaa vielä vähän ja tulin sitten siihen tulokseen, että miksi ihmeessä minä tässä roikutan sometileilläni mitään ihmisiä, jotka eivät lapsenakaan olleet ystäviäni ja joita en välittäisi edes luokkakokoukseen mennä tapaamaan. Joten poistin heidät kaikki joka paikasta ja hyvä niin.

Vierailija
38/47 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poistin kaikki entiset lukioaikaiset ja sitä aiemmat luokkalaiseni sometileiltäni. En ollut heistä yhtä lukuun ottamatta koskaan kenenkään kaveri ja olin lapsena hyvin yksinäinen. Ajattelin uteliaisuuttani aikuisena ottaa selvää, mitä heistä oli tullut ja sain tietää enemmän kuin 12 kouluvuodessa.

Se oli ihan ok, mutta tulin sitten somessa maininneeksi, miten tosiaan olin lapsena yksinäinen, kiusattukin, ja miten en viihtynyt sillä pikkupaikkakunnalla, jossa jouduin kasvamaan kuin tynnyrissä. Tietenkin moni muu tuttuni, joka on tavallani päässyt pois opiskelemaan isompiin paikkoihin, tunnisti ajatukseni. Suurin osa kun on ihan muita kuin näitä pikkukylän ikätovereitani.

Se järkytti yhtä näistä minulle kouluaikana jokseenkin neutraaleista mammoista niin paljon, että hän alkoi vaahdota, miten juuri hän ei ollut ikinä havainnut minua kiusatun, miten siinä pikkukunnassa olisi ollut mahdollista harrastaa vaikka yksin kotona jotain jne. En ollut odottanutkaan häneltä ikinä mitään, kun olimme tosiaan ne 12 vuotta samalla luokalla puolivieraita toisillemme, mutta minun hyvin tavallista kokemustani ei silti tarvitse tulla mitätöimään. Eikä edes ollut ensimmäinen kerta.

Ajattelin sitten asiaa vielä vähän ja tulin sitten siihen tulokseen, että miksi ihmeessä minä tässä roikutan sometileilläni mitään ihmisiä, jotka eivät lapsenakaan olleet ystäviäni ja joita en välittäisi edes luokkakokoukseen mennä tapaamaan. Joten poistin heidät kaikki joka paikasta ja hyvä niin.

Itsellä sama juttu, mutta poistin tilin jotta pääsen kaikista turhista eroon. Oli jotain 100 kaveria, ja varmaan 30 olisi ollut vain sellaisia jotka olisin halunnut pitää. Kun kävin listaa läpi alkoi vaan ärsyttämään, mitä minä edes teen facebookilla. Ja poistin koko roskan sen sijaan että olisin poistanut ihmisiä yksitellen. Muutamaa ulkomailla asuvaa tuttua kaipaan mutta nyt kävi näin. Viimeinen tikki oli kun joku peruskoulussa minua kiusannut lähetti kaveripyynnön. Päätin silloin että tulen poistamaan tämän sivun niin saan olla rauhassa. 

Vierailija
39/47 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin ärsyttävät tyypit, jotka laittoivat kokonajan jotain "hassunhauskoja" linkkejä tai jotain muuta tyhmää, eikä mitään uutisia itsestään. Sitten kyllästyin koko touhuun ja tuumin, että ne, jotka haluavat olla yhteyksissä, osaavat käyttää puhelinta/signalia ja poistin kaikki sometilit.

Vierailija
40/47 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen estänyt kaverin, jolla oli jotain noloa kommentoitavaa tai väsyneitä emojeja jokaiseen postaukseen. Tai jotka ovat sekoilleet somessa jotain rasistista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä