Naapuri tuli valittamaan, että pojat pissasivat läheisen koulun jalkapallokentällä. Ihana kesä kun taas päästään suurennuslasin eteen
Oli kuulema mennyt ohi ja nähnyt kun mun poika oli ollut pissalla maalin takana. Koulu on meiltä sadan metrin päässä ja naapuri kummasteli miksi teini-ikäiset nuoret ei voi käydä kotona vessassa. Sanoi että tällä kerralla vielä armahtaa mutta ensi kerralla tekee rikosilmoituksen..
En nyt ihan ymmärrä mikä tässä on niin vakavaa. Asutaan pienessä kylässä joten minkään asutuksen keskellä ei ole itseään esitellyt. Noh pojalle laitoin viestiä että tulee ens kerralla kotia kuselle.
Naurettavinta tässä oli se että naapuri oli itse kusettamassa koiraansa. Miten se ihmiskusi on muka niin paljon pahempi asia? Noh ehkä mun ei tarvitse ymmärtää kaikkea.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
mikäli hankit jonkunlaisen tölkin jumapotelin kuitenkin mukaan niin sinnehän voi täyttöpulloon, ja naukkaista kun tulee liikaa juotua.. kierrätystä.
Nyt on sakeaa. Humala vai kehityshäiriö?
Naapurisi oli todennäköisesti kiihottunut nähdessään teinien ylväät penikset heittämässä vettä joukolla.
mikäli hankit jonkunlaisen tölkin jumapotelin kuitenkin mukaan niin sinnehän voi täyttöpulloon, ja naukkaista kun tulee liikaa juotua.. kierrätystä.