Naapuri tuli valittamaan, että pojat pissasivat läheisen koulun jalkapallokentällä. Ihana kesä kun taas päästään suurennuslasin eteen
Oli kuulema mennyt ohi ja nähnyt kun mun poika oli ollut pissalla maalin takana. Koulu on meiltä sadan metrin päässä ja naapuri kummasteli miksi teini-ikäiset nuoret ei voi käydä kotona vessassa. Sanoi että tällä kerralla vielä armahtaa mutta ensi kerralla tekee rikosilmoituksen..
En nyt ihan ymmärrä mikä tässä on niin vakavaa. Asutaan pienessä kylässä joten minkään asutuksen keskellä ei ole itseään esitellyt. Noh pojalle laitoin viestiä että tulee ens kerralla kotia kuselle.
Naurettavinta tässä oli se että naapuri oli itse kusettamassa koiraansa. Miten se ihmiskusi on muka niin paljon pahempi asia? Noh ehkä mun ei tarvitse ymmärtää kaikkea.
Kommentit (63)
Eikö pojat pidä taukoja? Samalla kun syövät niin käyvät kusella. Jos ei voi pidättää niin sitten on joku ongelma. Tai sitten on juonut liikaa vettä.
Voi herran pieksut sentään. Vessa sadan metrin päässä mutta ei voi nuori terve poika sinne pidättää vaan pitää siihen paikkaan kusta. Täytyy olla joku likainen fetissi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä syy ettei voi käydä sadan metrin päässä kusella? Laiskuus?
Oli kuulema ollut kova hätä ja peli kesken.
Mutta edelleenkään en ymmärrä mitä pahaa tuossa täällä maalla on. Ehkä olen niin maalainen ja tottunut siihen että kotipihalla voi käydä pissalla esim kukkapenkin kitkemisen aikana ettei tarvitse mennä sisälle. Mutta toki ymmärrän että kaupungissa tuo ei ole yhtä ok.
Ap
Jos tulee kova pissahätä eikä ole varma pystyykö pidättämään niin voi sanoa muille, että anteeksi mulla on ihan hirveä vessahätä ja pitää käydä nopee vessassa. Ei tarvitse jäädä julkiselle paikalle lorottamaan...
Sano sille naapurikyylälle, että hän saa aiban vapaasti soittaa poliisille, niin katsotaan, mitä poliisi sanoo. Olenmeinaan satavarma, että poliisi ei asialle tee yhtään mitään.
Ihan järjetöntä melskata jostain puskapissasta.
Asia on toki eri, jos siellä on viuhahdeltu tytöille tai sotkettu paikkoja, se on toki kiellettyä. Mutta jos poikasi on siis mennyt syrjään ja kussut puskan juureen, ei siinä ole mitään kiellettyä.
Joillain nyt on vaan pakonomainen tarve kontrolloida ja määrätä lähiympäristöään. Heillä on voimakas luulo siitä, mikä on sallittua ja mikä ei, mutta likikään aina se luulo ei ole fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleenkään en ymmärrä mitä pahaa tuossa täällä maalla on. Ehkä olen niin maalainen ja tottunut siihen että kotipihalla voi käydä pissalla esim kukkapenkin kitkemisen aikana ettei tarvitse mennä sisälle. Mutta toki ymmärrän että kaupungissa tuo ei ole yhtä ok.
Ap
Jos tulee kova pissahätä eikä ole varma pystyykö pidättämään niin voi sanoa muille, että anteeksi mulla on ihan hirveä vessahätä ja pitää käydä nopee vessassa. Ei tarvitse jäädä julkiselle paikalle lorottamaan...
Hänei ollut siinä mielessä julkisella paikalla, että olisi ollut näkösällä, koska oli puskassa piilossa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Epäuskottava aloitus. Urheilukenttien laidoillahan on pukukopit, joissa on vessoja. Miksi pitäisi kotona käydä wc:ssä?
Lue otsikko. Ei ole yleinen urheilukenttä,vaan koulun kenttä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pojat pidä taukoja? Samalla kun syövät niin käyvät kusella. Jos ei voi pidättää niin sitten on joku ongelma. Tai sitten on juonut liikaa vettä.
No jos paljon urheilee niin pitää juoda sitä vettä ja se voi tulla läpi.
Kiva sitten pelata kun kusettaa.
Jos mahdollisuus käydä nopeesti kentän reunalla pissalla niin onhan se mukavampi kuin että keskeyttää kaikkien pelin siksi aikaa kun käy kotona. Tai pidättelee.
Tajuatteko te pässit mikä haju siitä jää kun ne teidän kiljuteinit kuseskelee pitkin nurkkia? Sitä hajua on kiva sitten koittaa hävittää ettei tavalliset ihmiset joudu haistelemaan niiden teinienne kusenhajuja.
T: Kaupungin huoltomies
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te pässit mikä haju siitä jää kun ne teidän kiljuteinit kuseskelee pitkin nurkkia? Sitä hajua on kiva sitten koittaa hävittää ettei tavalliset ihmiset joudu haistelemaan niiden teinienne kusenhajuja.
No ole hyvä ja kerro mihin puskaan on ihminen pissannut ja mihin koira tai cityjänis.
Toki rakennuksiin EI kusta mutta en näe puskapissassa mitään pahaa. Parempi se on sinne päästää kun yrittää väkisin pidätellä.
Joo koirillekin kusetuskielto kaupunkiin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja keskeyttää peli siksi aikaa? Kun samassa ajassa kun oisit kotona niin oot jo kussu sinne puskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole iso vaiva käydä pissalla sisällä omassa (isossakaan) pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minäkin olen maalainen, ja vaikka lähimpään naapuriin on liki kilometri matkaa, menen todellakin sisälle vessaan, vaikka olisin ihan toisella puolen tiluksia (~150 metrin päässä talosta).
Puskakusesta ei mitään hajua tule, sinne se maatuu hetkessä. Ihmisen virtsa ei nyt mitään ympäristömyrkkyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäuskottava aloitus. Urheilukenttien laidoillahan on pukukopit, joissa on vessoja. Miksi pitäisi kotona käydä wc:ssä?
Lue otsikko. Ei ole yleinen urheilukenttä,vaan koulun kenttä.
Koulun kenttä on yleinen kenttä kouluajan ulkopuolella. Eikä koulun kenttä ole mikään yleinen pisuaari sen enempää kuin koulun käytävät ja pihat muutenkaan. Yhtä hyvin voisi kusta työpaikan pihalle tai lorottaa uimahallissa altaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos paljon urheilee niin pitää juoda sitä vettä ja se voi tulla läpi.
Kiva sitten pelata kun kusettaa.
Jos mahdollisuus käydä nopeesti kentän reunalla pissalla niin onhan se mukavampi kuin että keskeyttää kaikkien pelin siksi aikaa kun käy kotona. Tai pidättelee.
Nestetankkaus. Jos illalla on lenkki tai peli, vettä voi tankata jo pari tuntia ennen. Jos juo juuri ennen suoritusta, on maha täynnä ja pissattaa.
Niin. Missä on parempi paikka KUIN toinen, jos nuorelle hätä yllättää. Onko se maalin takana parempi näkyvillä (neste voi haista myös kuivumisen jälkeen maasta, kuten kaupungissa on käynyt) vai joku muu paikka siinä vieressä esim. puska tai näkösuoja. Joskus se voi olla ohikulkijoille ahdistavaa nähdä alastomia huojumassa humalassa, ettei mennä yhtään syvemmälle puskaan tms. Osassa paikoista voi olla kyllä puro johon humalainen saattaisi pudota, mikä on turvallinen paikka
Vierailija kirjoitti:
Puskakusesta ei mitään hajua tule, sinne se maatuu hetkessä. Ihmisen virtsa ei nyt mitään ympäristömyrkkyä ole.
Kertakusi ei haise mutta kun ne teidän kiljuteininne kusevat sinne porukalla ilta toisensa jälkeen niin varmasti haisee. Maata joudutaan kaivamaan että se kusenhaju poistuisi.
Voin kuvitella poliisin ilmettä 100km päässä olevalla poliisiasemalla kun pikkukylän mielensäpahoittaja suu vaahdossa soittaa ja vaatii: "Ne teinit kuseskelevat urheilukentällä keskellä iltaa. Tulkaa viemään ne häkkiin!!". Jooo.... aivan varmasti.
Poliisi kirjoittaa rikesakon, mikä on ihan oikein kuseksialle.