Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pitää oppia rakastamaan itseään ennenkuin osaa rakastaa muita"

Vierailija
22.05.2021 |

Onko tämä nyt sitten sitä, kun en voi sietää jos minua kehutaan enkä itsekään pidä itseäni oikein minään. Mutten myöskään osaa kehua tai sanoa muistakaan hyvää. Eli minun pitäisi oppia arvostamaan itseäni ennenkuin voin arvostaa muita?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen tuon niin, että vain sitä voi antaa eteenpäin mitä itsellä on. Vihainen, inhoava tai pettynyt ihminen ei ole kovin rakastavaa seuraa kenellekään -itselleen tai toiselle. Jos taas arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa itseään, niin on helppo nähdä samaa hyvää muissa ja kohdella heitä samoin. Kun on lempeä ja ystävällinen itselleen, on sitä myös toiselle.

Vierailija
2/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoisen käsikirja alkaa noilla sanoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Vedä ap käteen, siitä se lähtee. :) :) <3<3 Tsemppiä!!

Vierailija
4/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuota hoetaan vain ihan kiusankin vuoksi.

Vierailija
5/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve itsetunto on kaiken a ja o. Me heijastamme omia ajatuksia muihin. Jos inhoat itseäsi, niin kuvittelet helposti, että muutkin inhoavat sinua. Kumppanisi on vierelläsi säälistä ja saattaa kadota koska vain.

Vierailija
6/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Rakastan kumppaniani aivan älyttömästi, vaikka en itsestäni juuri välitäkkään.

Vierailija
7/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnnon mature milfilllä rikkinäiset sukkahousut on pirun seksikkkäät.

Vierailija
8/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnnon mature milfilllä rikkinäiset sukkahousut on pirun seksikkkäät.

Sukkauhousut yhtä kokeneeet kuin puuma itse.

Vierailija
9/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei mene liiallisuuksiin, eli siihen, että rakastaa vaan itseään ja muista viis.

Vierailija
10/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehkä osata rakastaa, mutta ei osaa ottaa rakkautta vastaan, mikä on ihan yhtä tärkeää vastavuoroisessa ihmissuhteessa.

Vierailija
11/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi oppia rakastaa itseään? Oon ihan hyvin menestynyt elämässäni, mutta en siltä pidä itseäni minään. Ihmiset jostain syystä viihtyvät kanssani, en tiedä miksi.

Vierailija
12/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on. Katkeruudesta pitää päästä eroon ja oppia hyväksymään ja rakastamaan itseään sellaisena kuin on. Vasta sen jälkeen kykenee oikeasti rakastamaan.

Vierailija
13/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka haluaa itseään rakastavan ihmisen`? Ainakin naiset rakastavat etsiä vikoja ja jos en murru niin olen outo.

Vierailija
14/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha psykologinen totuus, jota myös tiede tukee.

Ihminen, joka hyväksyy itsensä - ja täydellinen hyväksyminen on rakastamista - ei koskaan tuomitse tai halveksi muita ihmisiä. Tuomitseminen, syyllistäminen tai halvekseminen ovat osoitus siitä, mitä rakkaus EI koskaan ole.

Vierailija
15/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Yhtä typerä sanonta kuin "varhainen lintu madon nappaa", tilastollisesti maailman suurituloisimmat eivät herää aamulla aikaisin. 

Tai "itku pitkästä ilosta", eli nekin hetket elämässä kun aidosti tuntisi iloa, pitää pilata syyllisyydellä ja pelolla. Väärin, maailma ei toimi niin. Paitsi jos haluaa pilata elämänsä. 

Kun ihminen aidosti arvostaa itseään ja haluaa maailmaan hyvää, hän tavallaan unohtaa itsensä ja pystyy rakastamaan pyyteettömästi. Se ei ole mitään itsensä rakastamista samalla tavalla. 

Vierailija
16/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin äitipuoli on nollaitsetuntoinen ja tyhmistä tyhmin. Varmaan tietää sen itse, joten yrittää peittää vikojaan ilkeilyllä. Kamala yhdistelmä.

Vierailija
17/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ”varhainen lintu” -sanonta tarkoita aamulla heräämistä :D Se on sitä, että haistaa tilaisuuden ennen muita. On edellä kävijä. Ja matokaan ei tarkoita matoa, vaan sitä tilaisuutta.

Vierailija
18/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ”varhainen lintu” -sanonta tarkoita aamulla heräämistä :D Se on sitä, että haistaa tilaisuuden ennen muita. On edellä kävijä. Ja matokaan ei tarkoita matoa, vaan sitä tilaisuutta.

Juurikin näin. Mutta milläs selität, että "seuraava hiiri nappaa juuston". Voisiko kyseessä olla muiden virheistä oppimista?

Vierailija
19/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kunnioita itseäsi ei muutkaan kunnioita sinua. Kyllä se itsestä lähtee miten muut sua kohtelee. Sinä voit vaikuttaa siihen miten sua saa kohdella ja miten ei.

Vierailija
20/32 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan höpöhöpö sanontoja. Täyttä skeidaa, ei pidä paikkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi