Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatko fifty shades seksiä? Piiskaa ja sidontaa?

Vierailija
22.05.2021 |

Harrastatko fifty shades seksiä? Piiskaa ja sidontaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu. Painu seksipalstalle

Vierailija
2/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan, mutta kovempaa verrattuna Fifty shades of shittiin. Tyttöystävän kanssa ollaan aikas kinkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän se ykkösessä anna kun 5x vyötä. Muutenhan se leffa keskittyy sopimusjuridiikkaan.

Vierailija
4/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, alkaa naurattaa liikaa.

Vierailija
5/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja sen vähäisen kokemuksen perusteella mitä minulla on, väitän että lähes kaikille naisille on ok sitominen sängyn päätyyn. Piiskaamisesta tai muusta josta tuntuu kipuja tykkää ehkä 5% naisista. Niitäkin täytyy alistaa samalla verbaalisesti eli kyseessä on oltava rangaistus jostain mitä ne on tehnyt tai ajatellut, ja niiden on tunnustettava se.

Miksi itselleni ei riitä vaniljaseksi? Sitä olen kysynyt itseltäni monta kertaa. Ehkä haluan oppia jotain toisesta ihmisestä mikä ei keskustelemalla selviä koskaan.

Vierailija
6/6 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja lähes aina, en oikeastaan saa koskaan orgasmia ellei minua ole sidottu tai kahlittu. Kiihottavinta on kun mieheni jättää minut vibra haaroväliin kiinnitettynä sänkyyn sidottuna yksikseen eikä edes kerro milloin tulee minua panemaan. Siinä kun yrittää pidätellä orgasmia niin tilanne vain "pahenee" eli niitä tulee sarjana.