Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen suuntautuminen hukassa/kadonnut/en tiedä mikä olen?

Vierailija
22.05.2021 |

Terapiaan en nyt halua mennä katson myöhemmin josko haluan/ehdin. Luultavammin moni pohtii asiaa jahka saisin apuja täältä kun itken asiaa yksikseni päivittäin.. :( Oon nainen ja pidän miehistä MUTTA en koe heti seksuaalista vetoa mihinkään. Mitä tää on?? Kerran oon seukannut vakavissani mutta kun kas seksiasiat nousi esille niin vetäydyin kun tajusin etten koe mieheen mitään vetoa/haluja. Romanttinen olen ja huomasin että mies oli kanssain vaan seksin takii mut mää tarvihen rakkautta ennen kuin voin päästää toisen immeisen lähelle. Jätin miehen ja helvetinmoinen psskamyrsky nousi (mies nosti) kun en suostunut seksiin ja erottiin. Hetero oon mutta jotain muutaki mut mitä? Ehkä tiijätte ja ossaatte sannoo mikä oon? Aseksuaali vai joku muu??

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen. Tykkään miehistä ja naisista. Useimmiten toivoisin olevani mies ja sitten tykkäisin lähinnä miehistä.

Olen siis myös aika hukassa.

Eli olet bi. Mutta jos menisit transpolille ja aloittaisit pitkän taipaleen kohti mieheksi muuttumista ja menisit loppuun asti siten että olisit virallisesti mies HETUA myöten ja sitten tapailisit miehiä pelkästään niin olisit homo. Näin asian näen. Mutta jos edelleen pitäisit myös naisista olisit edelleen bi.

Itse tiedän yhden transnaisen joka on virallisesti nainen ja hänellä on naisen HETU mutta ei aio leikkauttaa sukupuolielintään koska on panseksuaali.

Panseksuaali tykkää miehistä ja naisista?

Vierailija
42/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on karvanen kirjoitti:

12v juttuja taitaa olla, nykyään on muotia olla jotain muutakuin

hetero,

Mutta kaikki ei ole heteroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla jokin? Elä ihan sen mukaan miltä tuntuu niin ei tarvitse tunkea itseään jonnekin lokeroon.

Halluisin jonkin termin (aseksuaali jne) tälle että saisin mielenrauhan eikä tarttiis itkeä joka päivä. Oon sellaanen kuin oon mut asia ahistaa. Ap

Osaatko sanoa miksi asia sinua ahdistaa?

Se että saat sille termin ei muuta sinua, olet yhä kuka olet. Jos suhteesi ovat olleet vaikeita ne eivät sen paremmiksi termillä olisi muuttuneet. Sinun pitää vain löytää se itsellesi sopiva kumppani.

En koe halua vain rakkautta. Niin moni asia itkettää ja ahistaa. Ahistuin siitäkin ku exällä ei ollu edes kiinnostusta tutustua muhun ihmisenä ja rakastaa mua vaan näki seksiobjektina joho tehä tarpeensa. Tartten lempeän ja ymmärtävän miehen jolla ei oo kiire vaan voitas tehdä romanttisia juttuja: käydä kävelyllä, katsoa leffoja, suudella ja halailla, pitää toisiamme hyvänä ilman et johtaa seksiin. Unelmoin miehestä jonka syliin voin käpertyä täysin omana ihtenäni ja mies silti rakastaa mua. Siin nyt muutama asia. Ap

Vierailija
44/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla jokin? Elä ihan sen mukaan miltä tuntuu niin ei tarvitse tunkea itseään jonnekin lokeroon.

Halluisin jonkin termin (aseksuaali jne) tälle että saisin mielenrauhan eikä tarttiis itkeä joka päivä. Oon sellaanen kuin oon mut asia ahistaa. Ap

Se että saat sille termin ei muuta sinua, olet yhä kuka olet. Jos suhteesi ovat olleet vaikeita ne eivät sen paremmiksi termillä olisi muuttuneet. Sinun pitää vain löytää se itsellesi sopiva kumppani.

En koe halua vain rakkautta. Niin moni asia itkettää ja ahistaa. Ahistuin siitäkin ku exällä ei ollu edes kiinnostusta tutustua muhun ihmisenä ja rakastaa mua vaan näki seksiobjektina joho tehä tarpeensa. Tartten lempeän ja ymmärtävän miehen jolla ei oo kiire vaan voitas tehdä romanttisia juttuja: käydä kävelyllä, katsoa leffoja, suudella ja halailla, pitää toisiamme hyvänä ilman et johtaa seksiin. Unelmoin miehestä jonka syliin voin käpertyä täysin omana ihtenäni ja mies silti rakastaa mua. Siin nyt muutama asia. Ap

Voisiko olla ettei sinua ahdista seksuaali-identiteetti vaan kokemuksesi exästä? Ja kun et ole saanut sitä mitä tarvitset?

En koita tässä kieltää mitään tunteitasi vaan ymmärtää.

Vierailija
45/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla ettei sinua ahdista seksuaali-identiteetti vaan kokemuksesi exästä? Ja kun et ole saanut sitä mitä tarvitset?

En koita tässä kieltää mitään tunteitasi vaan ymmärtää.

Niin mäkin yritän ymmärtää. Exästä oon päässyt yli mut ahistaa silti ku en tiiä mikä oon ja en haluu lokeroida mut ku on näitä erilaisia seksuaalisuuksia ni ois ihtellekki helpompi olla ku tietäis mikä on. En oo vielä saanu sitä rakkautta ja lämpöä mitä tartten ja siis ilman seksii. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän