Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen suuntautuminen hukassa/kadonnut/en tiedä mikä olen?

Vierailija
22.05.2021 |

Terapiaan en nyt halua mennä katson myöhemmin josko haluan/ehdin. Luultavammin moni pohtii asiaa jahka saisin apuja täältä kun itken asiaa yksikseni päivittäin.. :( Oon nainen ja pidän miehistä MUTTA en koe heti seksuaalista vetoa mihinkään. Mitä tää on?? Kerran oon seukannut vakavissani mutta kun kas seksiasiat nousi esille niin vetäydyin kun tajusin etten koe mieheen mitään vetoa/haluja. Romanttinen olen ja huomasin että mies oli kanssain vaan seksin takii mut mää tarvihen rakkautta ennen kuin voin päästää toisen immeisen lähelle. Jätin miehen ja helvetinmoinen psskamyrsky nousi (mies nosti) kun en suostunut seksiin ja erottiin. Hetero oon mutta jotain muutaki mut mitä? Ehkä tiijätte ja ossaatte sannoo mikä oon? Aseksuaali vai joku muu??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen. Tykkään miehistä ja naisista. Useimmiten toivoisin olevani mies ja sitten tykkäisin lähinnä miehistä.

Olen siis myös aika hukassa.

Eli olet bi. Mutta jos menisit transpolille ja aloittaisit pitkän taipaleen kohti mieheksi muuttumista ja menisit loppuun asti siten että olisit virallisesti mies HETUA myöten ja sitten tapailisit miehiä pelkästään niin olisit homo. Näin asian näen. Mutta jos edelleen pitäisit myös naisista olisit edelleen bi.

Itse tiedän yhden transnaisen joka on virallisesti nainen ja hänellä on naisen HETU mutta ei aio leikkauttaa sukupuolielintään koska on panseksuaali.

Vierailija
22/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lokeroida itsesi?

En halluu loketroida mut olisi helpompaa itselle olla kun tietäisi mikä on ja mihkä kuuluu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oot frigidi.

Vierailija
24/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla jokin? Elä ihan sen mukaan miltä tuntuu niin ei tarvitse tunkea itseään jonnekin lokeroon.

Halluisin jonkin termin (aseksuaali jne) tälle että saisin mielenrauhan eikä tarttiis itkeä joka päivä. Oon sellaanen kuin oon mut asia ahistaa. Ap

Vierailija
25/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Ei osunut kohdalle mies, josta olisit kiinnostunut "silleen".  Kyllä joskus tulee sellainenkin vastaan.

Vierailija
26/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen. Tykkään miehistä ja naisista. Useimmiten toivoisin olevani mies ja sitten tykkäisin lähinnä miehistä.

Olen siis myös aika hukassa.

Eli olet bi. Mutta jos menisit transpolille ja aloittaisit pitkän taipaleen kohti mieheksi muuttumista ja menisit loppuun asti siten että olisit virallisesti mies HETUA myöten ja sitten tapailisit miehiä pelkästään niin olisit homo. Näin asian näen. Mutta jos edelleen pitäisit myös naisista olisit edelleen bi.

Itse tiedän yhden transnaisen joka on virallisesti nainen ja hänellä on naisen HETU mutta ei aio leikkauttaa sukupuolielintään koska on panseksuaali.

Kerran varasin ajan jo lääkärille lähetteen tekemistä varten trans-klinikalle, mutta en uskaltanut. Minulla on kaksi lasta, jotenkin heitä kai säästelen? Aviomies on onneksi erittäin ymmärtäväinen, helpottaa, kun saa jollekin puhua.

Välillä kaipuu sukupuolenvaihdosta kohtaan on isompi, välillä pienempi, mutta aina se on olemassa.

Vierailija
27/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hitto, katsokaa sinne jalkoväliinne, sieltä se selviää.

Ei se kerro mitään seksuaalisesta suuntautumisesta mitä jalkovälistä löytyy. Sukupuoli ja seksuaalisuus ovat kaksi eri asiaa. Tässä puhutaan seksuaalisuudesta eikä sukupuolesta mutta toki sukupuolen voi muuttaa virallisesti transpolille kun menee tiettyyn pisteeseen asti naisesta mieheksi ja toisinpäin riippumatta siitä mitä jalkojen välistä löytyy.

Kaikkien tajuun tuo ei mene se on ymmärrettävää mutta sellainen tämä maailma on ja sr on hyväksyttävä.

Vierailija
28/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kerro mitään seksuaalisesta suuntautumisesta mitä jalkovälistä löytyy. Sukupuoli ja seksuaalisuus ovat kaksi eri asiaa. Tässä puhutaan seksuaalisuudesta eikä sukupuolesta mutta toki sukupuolen voi muuttaa virallisesti transpolille kun menee tiettyyn pisteeseen asti naisesta mieheksi ja toisinpäin riippumatta siitä mitä jalkojen välistä löytyy.

Kaikkien tajuun tuo ei mene se on ymmärrettävää mutta sellainen tämä maailma on ja se on hyväksyttävä.

Vierailija
29/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tajuun tuo ei mene se on ymmärrettävää mutta sellainen tämä maailma on ja se on hyväksyttävä.

Oho tuli kaksi kertaa sama viesti vahingossa :)

Vierailija
30/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulla on ikää?

24v

Vierailija
31/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai hän sitä tuolla perustele? Panseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, joka ei liity mitenkään omaan sukupuoleen, saati sukupuolielimiin.

Vierailija
32/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt 31 vuoden ikään ilman että olen pohtinut mikä seksuaali olen. En aio jatkossakaan sitä ihmetellä

Etkö siis tiedä mikä seksuaali olet, vai tiedätkö sen ilman pohtimista?

Vierailija
33/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan harrastanut s.eksiä? Jos on neitsyt tai seksuaalisuus uusi asia, voi johtua ihan siitä. Anna itsellesi aikaa. Nykyään on typerää että ihmiset olettaa että seurustelusuhteessa pitää harrastaa seksiä. Ennen odotettiin avioliittoon ja tutustuttiin toiseen hiljalleen. Ei ollu kiire minnekään.

En oo mut tartten paljoosti rakkautta ja luottamusta ennen kuin voin päästää toisen lähelle ennen kuin voin edes harkita seksiä. Ex yritti painostaa eikä ymmärtänyt miksi en haluu, mut oon päässy siit jo yli. Oon tosi romanttinen enkä haluu mennä ns. heti suoraan asiaa. Exälleki sanoin et haluun odottaa avioliittoon mut jätkä ei ollu valmis siihe eikä avioon. En tuu eikä mun pidä muuttua, oon tällaanen. Ahistaa vaan ku tiiän et avioliitossakaan en välttis heti halua ja silloinkin harvoin. Ap

Vierailija
34/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt 31 vuoden ikään ilman että olen pohtinut mikä seksuaali olen. En aio jatkossakaan sitä ihmetellä

Etkö siis tiedä mikä seksuaali olet, vai tiedätkö sen ilman pohtimista?

En pidä tärkeänä "tietää" sitä. Eli toisin sanoa määritellä muille. Kyllä minä tiedän mitä haluan ja mitä en ja ne lokerot on vain sitä varten että muut tietää.

Vierailija
35/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla heteroromanttinen aseksuaali. Tai demiseksuaali, joka kokee vetoa vasta kun on vahva tunneside

Kiitän. Aseksuaalisuudesta oon kuullu aiemmin mut pitää tutustuu näihi paremmi. Mikä noide kahde ero on? Ap

Vierailija
36/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi olla jokin? Elä ihan sen mukaan miltä tuntuu niin ei tarvitse tunkea itseään jonnekin lokeroon.

Halluisin jonkin termin (aseksuaali jne) tälle että saisin mielenrauhan eikä tarttiis itkeä joka päivä. Oon sellaanen kuin oon mut asia ahistaa. Ap

Osaatko sanoa miksi asia sinua ahdistaa?

Se että saat sille termin ei muuta sinua, olet yhä kuka olet. Jos suhteesi ovat olleet vaikeita ne eivät sen paremmiksi termillä olisi muuttuneet. Sinun pitää vain löytää se itsellesi sopiva kumppani.

Vierailija
37/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olenkin tyytynyt harrastamaan lesboseksiä ilman dildoa, kun on se oma jalkojen välissä. Naisoletetut tykkää. Miesoletettujen matchoilua ja äijätouhuja en ole koskaan ymmärtänyt, siksi ilmeisesti tulenkin toimeen paremmin naisoletettujen kanssa.

t. Se munaton miesoletettu

Vierailija
38/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et tunne seksuaalista vetovoimaa ollenkaan ketään kohtaan niin olet aseksuaali.

En oo koskaan tuntenut mut jos ihastun/rakastun niin syttyy romanttiset tunteet, huolenpito..sellaanen äidillinen välittäminen ja rakkaus. Jos luottamus on saavutettu ja tunnen oloni turvalliseksi niin uskallan antaa miehen halata/suudella ilman seksiä. Ap

Vierailija
39/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet viimeksi harrastanut itsetyydystystä? Mitä ajattelit silloin? Se kertoo paljon.

Kerran kauaan sitten enkä tuntenut mitään vaan purkahin itkuun. Toivoin vain et olisi ymmärtäväinen ja lempeä mies joka rakastaisi mua yhtä paljon ku ite hyväksyn ja rakastan itteeni. Exä ei ymmärtäny ja pahimmillaa yritti ostaa neitsyyden ja seksiä. Ap

Vierailija
40/45 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha no oon hetero nainen mut se ei riitä, ku oon muutaki. Ehkä sun kandeis lukee alootus uudestaan eikä olla noin uppiniskaanen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä