Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin tinderiin kuvan jossa olen lentokoneen ohjaamossa

Vierailija
22.05.2021 |

Mätsejä alkoi tulvimaan ja osa ehdotteli kaikenlaista. Älkää nyt vain sanoko, että se johtui tuosta kuvasta ja nyt mimmit luulevat että olen liikennelentäjä? Olen toki lentokoneiden parissa tekemisissä, mutta olenkin lentokoneinsinööri. Kameran takana olisi totuus paljastunut. Airbussin ohjaamon elektroniikkaa purettuna, kaamea johtohässäkkä yms ja vain kipparin puoli jäänyt koskemattomaksi.
M36

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa, mutta lentomekaanikko kyllä voisi kiinnostaakin. 

Itse olen mekaanikkojen pomo. Joskus haluaisin olla myös lentäjien pomo, DI-koulutuksella sekin onnistuisi ennen pitkää...

AP

DI:t on ihan ressukoita ja tossuja sängyssä.

Mistäs tiedät vai onko paljonkin kokemusta DI miehistä

Vierailija
22/27 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa, mutta lentomekaanikko kyllä voisi kiinnostaakin. 

Itse olen mekaanikkojen pomo. Joskus haluaisin olla myös lentäjien pomo, DI-koulutuksella sekin onnistuisi ennen pitkää...

AP

Ymmärräthän, että suomen kokoisessa maassa ei löydy kovinkaan monta lentomekaanikkojen DI-pomoa?

Milloin olen maininnut Suomen? Nykyisellään lentokoneiden vuosihuoltoja, ylläpitohuoltoja yms on siirretty ulkopuolisille yhtiöille. Euroopassa on monta toimijaa, joiden bisnekseen kuuluu tarjota huoltopalveluja lentoyhtiöille. Esim Finnair on siirtänyt nyt kulkutaudin aikana suuren osan Airbus-kalustostaan Ranskaan, jossa on tähän erikoistunut yhtiö. Hoitavat kaiken tarpeellisen mitä kuuluu pitkäaikaissäilytykseen. 

AP

Hieno seivausyritys 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista!

Vierailija
24/27 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa.

On tosiaan mysteeri, että naiset viehättyvät sellaisesta miehestä, joka on työn vuoksi yli 200 vuorokautta (vähintään) vuodesta poissa kotoa. Kaiketi se raha on kuiten siinä taustalla, kun hyvin palkatusta työstä on kysymys.

Hyvin palkattu ja  arvostettu ajmmatti johon liittyy ulkomaat ja matkustelu.

Tietysti totuus on että mies on paljon poissa kotoa, työ on 99% tarkkaa rutiinien suoritamista pilkulleen oikein, eikä ulkomailla juuri tehdä muuta kuin käydään nukumassa.

Mutta imago ratkaisee. Miltä työ näyttää muiden silmissä. Nainen pääsee kertomaan miehen ammatin ystävättärilleen.

Vierailija
25/27 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa.

On tosiaan mysteeri, että naiset viehättyvät sellaisesta miehestä, joka on työn vuoksi yli 200 vuorokautta (vähintään) vuodesta poissa kotoa. Kaiketi se raha on kuiten siinä taustalla, kun hyvin palkatusta työstä on kysymys.

No mikäs sen parempaa kuin rikas mies, joka ei ole kotona juuri ;)

Jotkut haluavat parisuhteelta muutakin kuin vain rahaa. Se rikas voi olla myös hemmetin pihi ja siinähän kärvistelet sitten. 

Vierailija
26/27 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei muka oikeat lentäjät laita ohjaamokuvia Tinderiin...useamman tutun lentäjän olen siellä nähnyt, kuva ohjaamosta virkapuku päällä. Samoin joillain poliiseilla on virkapukukuvia. Kai niillä saa pildeä.

Kyllähän se naisiin vetoaa, kun miehellä on ohjaussauva tai pamppu kourassa.

Vierailija
27/27 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ymmärräthän, että suomen kokoisessa maassa ei löydy kovinkaan monta lentomekaanikkojen DI-pomoa?

Milloin olen maininnut Suomen? Nykyisellään lentokoneiden vuosihuoltoja, ylläpitohuoltoja yms on siirretty ulkopuolisille yhtiöille. Euroopassa on monta toimijaa, joiden bisnekseen kuuluu tarjota huoltopalveluja lentoyhtiöille. Esim Finnair on siirtänyt nyt kulkutaudin aikana suuren osan Airbus-kalustostaan Ranskaan, jossa on tähän erikoistunut yhtiö. Hoitavat kaiken tarpeellisen mitä kuuluu pitkäaikaissäilytykseen. 

AP

Tapasin Keski-Euroopassa yhden irlantilaisen mekaanikon, joka teki töitä yhdessä maassa pari kolme vuotta ja sitten vaihtoi kohdetta.