Laitoin tinderiin kuvan jossa olen lentokoneen ohjaamossa
Mätsejä alkoi tulvimaan ja osa ehdotteli kaikenlaista. Älkää nyt vain sanoko, että se johtui tuosta kuvasta ja nyt mimmit luulevat että olen liikennelentäjä? Olen toki lentokoneiden parissa tekemisissä, mutta olenkin lentokoneinsinööri. Kameran takana olisi totuus paljastunut. Airbussin ohjaamon elektroniikkaa purettuna, kaamea johtohässäkkä yms ja vain kipparin puoli jäänyt koskemattomaksi.
M36
Kommentit (27)
Itse aina skippaan kaikki lentäjää leikkivät, koska ovat huijareita tmv pillunkalastelijoita.
Ihan vinkkinä, että lentäjät ovat nyt työttöminä, joten rahaan tuo ei liity mitenkään, vaikka sitä ajatkin takaa, että pääsisit haukkumaan naiset rahanahneiksi.
Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa, mutta lentomekaanikko kyllä voisi kiinnostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa, mutta lentomekaanikko kyllä voisi kiinnostaakin.
Itse olen mekaanikkojen pomo. Joskus haluaisin olla myös lentäjien pomo, DI-koulutuksella sekin onnistuisi ennen pitkää...
AP
Vierailija kirjoitti:
Itse aina skippaan kaikki lentäjää leikkivät, koska ovat huijareita tmv pillunkalastelijoita.
Sama. Jos on kuva ohjaamosta, tietää ettei tyyppi ole oikeasti lentäjä. Ei ne oikeat lentäjät sitä tuolla mainosta. Minäkään en laittaisi ikinä työkuvaani, on sellainen työpaikka mitä en muualla huutele. Toki lentäjän työ nyt ei mikään salainen ole.
Työkaverin mies on joku lentokonemekaanikko tai -insinööri ja ainakin ennen he saivat lähes jotain ilmaisia lentoja työsuhde-etuna, jos koneessa oli tilaa. Tämä siis ollessani ulkomailla töissä. Aina he lentelivät pitkin maailmaa.
Tinderissä lentäjät ovat yliedustettuina ja monella on feikkitutkinto. Ovat siis ihan peruskauraa ja naiset oppivat nopeasti, että nämä miehet ovat vain seksiin. Sitten ei kannata itkeä, kun ei tule matsejä kunnollisten naisten kanssa ja on sinkku vielä 40-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jos on kuva ohjaamosta, tietää ettei tyyppi ole oikeasti lentäjä. Ei ne oikeat lentäjät sitä tuolla mainosta. Minäkään en laittaisi ikinä työkuvaani, on sellainen työpaikka mitä en muualla huutele. Toki lentäjän työ nyt ei mikään salainen ole.
Itse olin myös yhdessä vaiheessa uraa Ilmavoimissa sellaisissa hommissa, mistä ei saanut huudella.
Oli ihan työsopimuksessakin maininta, ettei työnkuvasta saa kertoa kenellekään ulkopuoliselle. Vastasin utelijoille monesti vain olevani valtion pienipalkkainen virkamies.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä, että lentäjät ovat nyt työttöminä, joten rahaan tuo ei liity mitenkään, vaikka sitä ajatkin takaa, että pääsisit haukkumaan naiset rahanahneiksi.
Mutta he saavat ansiosidonnaista enemmän kuin me muut palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa.
On tosiaan mysteeri, että naiset viehättyvät sellaisesta miehestä, joka on työn vuoksi yli 200 vuorokautta (vähintään) vuodesta poissa kotoa. Kaiketi se raha on kuiten siinä taustalla, kun hyvin palkatusta työstä on kysymys.
Vai ei muka oikeat lentäjät laita ohjaamokuvia Tinderiin...useamman tutun lentäjän olen siellä nähnyt, kuva ohjaamosta virkapuku päällä. Samoin joillain poliiseilla on virkapukukuvia. Kai niillä saa pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mekaanikkojen pomo. Joskus haluaisin olla myös lentäjien pomo, DI-koulutuksella sekin onnistuisi ennen pitkää...
AP
Ymmärräthän, että suomen kokoisessa maassa ei löydy kovinkaan monta lentomekaanikkojen DI-pomoa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla laatikkoleuka?
Teetkö kirurgin hommia vapaa-ajallasi?
Mä laitoin kuvan Tinderiin, jossa makailen rahakasan päällä. Jo alkoi mätsejä tulvimaan ja oli pakko sulkea koko sovellus. Olen pankissa töissä siivoojana ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ymmärräthän, että suomen kokoisessa maassa ei löydy kovinkaan monta lentomekaanikkojen DI-pomoa?
Milloin olen maininnut Suomen? Nykyisellään lentokoneiden vuosihuoltoja, ylläpitohuoltoja yms on siirretty ulkopuolisille yhtiöille. Euroopassa on monta toimijaa, joiden bisnekseen kuuluu tarjota huoltopalveluja lentoyhtiöille. Esim Finnair on siirtänyt nyt kulkutaudin aikana suuren osan Airbus-kalustostaan Ranskaan, jossa on tähän erikoistunut yhtiö. Hoitavat kaiken tarpeellisen mitä kuuluu pitkäaikaissäilytykseen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta lentäjät, jotka ovat aina poissa kotoa.
On tosiaan mysteeri, että naiset viehättyvät sellaisesta miehestä, joka on työn vuoksi yli 200 vuorokautta (vähintään) vuodesta poissa kotoa. Kaiketi se raha on kuiten siinä taustalla, kun hyvin palkatusta työstä on kysymys.
No mikäs sen parempaa kuin rikas mies, joka ei ole kotona juuri ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
DI:t on ihan ressukoita ja tossuja sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
DI:t on ihan ressukoita ja tossuja sängyssä.
Parempi sekin kuin lahna.
Onko sinulla laatikkoleuka?