Veikkaan että nyt kun ihmisillä on hallitusta myöten asenne että "jes, pandemia on ohi" niin nyt se vasta alkaa :D pahin on yhä edessä.
Kommentit (29)
Jep. Seuraavat 18kk on pandemian pahinta aikaa, alati pahenevine variantteineen. Sitten virus kuolee lopulta pois 3-5v päästä
Eikö operaatio loppukiri poistanutkaan koronaa Suomesta?
Joo, en oikein ymmärrä että nyt leikitään että pahin on ohitettu, kun selvästi uutiset maailmalla kertovat muuta.
Ei paranisi nyt pääästää petoa valloilleen.
Ihmiset kun ovat niin tyhmiä että lentelevät taas ties minne vinkuintiaan, ja se on sillä selvä.
No minä en kuvittele että on ohi.Edelleen elän rajoitusten ja turvavälien ja maskien kanssa. Tosin ei se paljon auta jos muut perseilee.
Kellään ei ole ap:n kuvaamaa asennetta.
Ei ole kuitenkaan asiallista pitää kaikkein tiukimpia rajoituksia yllä, kun suurin osa maasta on perustasolla viruksen leviämisen suhteen.
Suomi ei ole mikään yksinäinen saareke maailmassa, vaan täällä toimitaan siten kuin tarve vaatii.
Miksi ihmeessä juuri Suomessa pitäsi olla kaikkein tiukimmat rajoitukset kun tauti on aisoissa ja muut maat, joissa on jopa huonompi tilanne kuin meillä, purkavat rajoituksiaan.
Ja miten täällä muka tai edes maailmalla kuvitellaan viruksen olevan täysin ohi?
Aurinkomatkat perui just vasta-aikoihin kaikki alkukesän matkatkansa useisiin maihin.
Siinäpä ap:lle näyttöä, että onko kaikki ohi.
Rajoituksia aletaan purkamaan, ei sen takia että virus olisi melkein poissa vaan siksi koska ihmiset ei enää jaksa.
Maski- ja etätyösuositus poistuu, samoin tapahtumarajoitukset
Ap olet hirveä pessimisti. Onko lasisi puoliksi täysi vai puoliksi tyhjä? :D
Mä lähen heti intiaan matkalle. Kiitos hallitus!
Rajoituksia puretaan alueittain. Ihmiset nimenomaan halusivat koronarajoitteet alueittain. Nyt ei kelpaa se, että rajoituksia puretaan alueitttain. Vain alueittain rajoitusten purkaminen on keino nopeaan reagointiin tarvittaessa - edelleen alueittain.
Vierailija kirjoitti:
Uhoo itsekses.
ei koronaa olla vielä voitettu,,
rokotetutki toimii kantajina
niiin ok hommahan tuo
Rajoituksia puretaan mutta millä hinnalla! 40 prosenttia väestöstä varantanut terveytensä kokeiluasteella olevilla piikeillä kun ei psyyke, talous tai jokin muu kestänyt jatkuvia simputuksia
Vierailija kirjoitti:
Maski- ja etätyösuositus poistuu, samoin tapahtumarajoitukset
Alueilla, joissa koronatilanne on hyvä. Niin sen pitääkin mennä. Kun rajoituksia puretaan alueittain voidaan readoida eli kiristää rajoituksia tarvittaessa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ap olet hirveä pessimisti. Onko lasisi puoliksi täysi vai puoliksi tyhjä? :D
diplomaatille se on puolillaan
Vierailija kirjoitti:
jaaha, panisko jalalla koreasti vai meniskö jalan Koreaan asti.
Olet tehnyt aika monta koronaveikkausta. Montako on toteutunut?
Terveiset täältä Laakson sairaalan pihalta.
No sitähän te koronahysteerikot olette jo vuoden toitottaneet ja kovasti toivoneet....