Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut yhden yleisen muutoksen kun 20v pariskunnat täyttää 30v

Vierailija
22.05.2021 |

Siis sellaiset pariskunnat joihin olen tutustunut opiskeluaikoina kun olivat 20-25 vuotiaita, ja olen tavannut uudelleen kun ovat 30-35 vuotiatia.

Ja se muutos on että mies edelleen hoikka mutta aiemmin hoikka nainen on 20-30kg pulleampi.

Miksi näin tapahtuu niin usein, onko tälle selitystä? Lapset ei näytä vaikuttavan asiaan koska sama lapsettomilla.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mä oon samankokoinen kun 13-vuotiaana, painan 58kg ja olen 168cm pitkä. :D

Mun mies taas on lihonut vuosien varrella aikalailla.

N30

Vierailija
42/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan selvästi liikkuu sellaisissa duunaripiireissä, joissa mies painaa jotain tosi fyysistä hommaa ja rahtusen paremmin koulutettu nainen on saanut hankittua sisätyön, yhteinen ruokavalio makkarapainotteinen. Jos mies jää työttömäksi, sairauslomalle tms., kilot kertyvät hetkessä. Selvä homma.

Vierailija
44/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on väärässä.

Tilastollisesti ylipaino on kaikissa ikäluokissa yleisempää miehillä kuin naisilla.

Jo heti otsikon nähtyäni tiesin, että tämä on taas naisviha-aloitus.

Ei välttis ole koska emme tiedä missä piirissä ap liikkuu. Varmaan kuitenkin on eroja sosioekonomiasta ja muusta riippuen. Pitäisi tietää enemmän asiasta.

Vierailija
45/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne juurikin toisin päin. Alettiin oleen yhdessä kun molemmat oli alle 20v. Molemmat oltiin hoikkia, minä 53 kg ja mies 65 kg. Nyt +35 vuotiaana tilanne on se, että mies yrittää laihdutaa sieltä +90kg tilanteesta takas ja minä olen 55kg. Lapset on tehty. 

Vierailija
46/48 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ihan selvästi liikkuu sellaisissa duunaripiireissä, joissa mies painaa jotain tosi fyysistä hommaa ja rahtusen paremmin koulutettu nainen on saanut hankittua sisätyön, yhteinen ruokavalio makkarapainotteinen. Jos mies jää työttömäksi, sairauslomalle tms., kilot kertyvät hetkessä. Selvä homma.

Meillä juuri tuo kans. Miehellä fyysisempi työ ja liikkuu vapaallakin Mua enemmän. Usein yhdessä tulee herkuteltua ym. Mulla kertynyt 10v yli 20kg miehelle alle 10kg .

Vierailija
47/48 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on turhaa syyllistää kun ollaan molemmat lihottu Samoin moni tuttava pariskunta. Kyllä se on ihan omaa syytä arkiaktiivisuuden puute. Ennen harrastettiin liikuntaakin yhdessä ja myös ystävien kanssa . Nykyään mennään yleensä syömään. Kiire ja vähäinen vapaa aika pitäis osata käyttää paremmin .

Vierailija
48/48 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun tunnistamissa pariskunnissa muutos 20 ja 30 välillä menee about näin:

Suurin osa uusissa suhteissa, osalla lapsia entisistä suhteista, osalla ei

Osa on opiskellut korkeakoulussa, työllistyneitä tai yrittäjiä yleensä.

Osa eroaa tässä vaiheessa kun raskaus ei ala tai ajatukset perheen perustamisesta eivät ole yhtenevät

Osalla on yhdessä ikäisikseen isot lapset

Sit tietysti joku on vieläkin yksin joko omasta halustaan tai ei

Mitä tuohon naisten lihomiseen tulee niin tutuistani nuorena pulleat ovat pysyneet pulleina lähes poikkeuksetta. Hoikat ovat hoikkia. Osa niistä anorektikkotytöistä on päässyt likimain aikuisen naisen mittoihin. Miehillä harvoin on enää 18-20-vuotiaan timmiä lihaksikasta kroppaa ja pyykkilautavatsaa. Varsinkin pitkään nuoruuteen hurahtaneilla on yleensä jonkinlaista kaljapöhöä noiden viimeisten 10 vuoden aikana kertynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi