Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää meininkiä nettitreffipalstoilla. Onkohan siellä sinunkin miehesi?

Vierailija
08.08.2008 |

mutta oletko varma ettei ole sinun?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri jäi yksinhuoltajaksi noin vuosi sitten ja on nyt kirjoitellut muutamalle nettitreffipalstoilla. Ihmetteli minulle miten monet varatut miehet hänelle ovat vastanneet.

Tein ihan huvikseni testin: loin itselleni käyttäjätunnuksen ja kerroin olevani avioliittooni tyytymätön kaunis/seksikäs nainen joka haluaisi vielä tuntea itsensä halutuksi. Alle viikossa olen saanut yli 100 vastausta jossa ukkomiehet lupailevat pitää minua hyvänä tms. Siis olen ihan kauhuissani. Onko se tosiaan tällaista?

Vierailija
2/4 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos se oma mieskin on tuollaiseen sotkeutunut.

Siis oikeasti minä olen ihan onnellisesti naimisissa, mutta olen aivan ihmeissäni siitä, että sain noin kamalasti vastauksia kun etsin salaista seuraa.

Niin ja kerrottakoon vielä, että samaan aikaan tein suurin piirtein samanlaisen ilmoituksen muilta tiedoiltaan, mutta ainoa ero oli että siinä ilmoitin olevani sinkku ja etsiväni seuraa tositarkoituksella.

Arvatkaapa montako vastausta siihen ilmoitukseen on tullut? - 4

Siis varatulle seuran hakijalle 100 vastausta ja sinkulle 4.

Kertoo aika paljon noista niin sanotuista SINKKU palstoista.

mutta oletko varma ettei ole sinun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustaa erästä pirkanmaalaista laulajanakin tunnettua kansanedustajaa. Naimisissa tuo tyyppi on, pettää vaimoaan. En tosin tiedä notkuuko enää noilla palstoilla, mutta ainakin -05 siellä pyöri. Et joku jos tuntee, niin vois vaimolle kertoa...

Vierailija
4/4 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kerrottakoon vielä, että samaan aikaan tein suurin piirtein samanlaisen ilmoituksen muilta tiedoiltaan, mutta ainoa ero oli että siinä ilmoitin olevani sinkku ja etsiväni seuraa tositarkoituksella.

Arvatkaapa montako vastausta siihen ilmoitukseen on tullut? - 4

Siis varatulle seuran hakijalle 100 vastausta ja sinkulle 4.

Kertoo aika paljon noista niin sanotuista SINKKU palstoista.]

Harvempi siellä on tositarkoituksella. Kokeiles vielä kerran profiililla sinkku joka hakee muuten kuin tositarkoituksella :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi