Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tyhmiä suomalaiset ovat? Tartunnat taas kasvussa

Vierailija
22.05.2021 |

Onko ihme kun tuhansien piti möyhkätä vailla turvavälejä ja maskeja jossain räkivien peltihousujen juhlissa. Ja nyt ollaan menossa koronapesäke-Pietariin pallonpotkijoiden perässä. Suomalaiset ja varsinkin urheilutyypit ovat kyllä uskomattoman typerää porukkaa. Kiitos teille kesän pilaamisesta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa enää?

Vierailija
2/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni osa kansasta on aivan todella tyhmää, nämä ns. muita fiksummat vapaa-ajattelijat, salaliittoteoreetikot ja minäminäminä-kaikkimulleheti-hedonistit. Nämä sitä tautia levittää, ja järkevästi pandemiatilanteessa käyttäytyvä suuri enemmistö kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin oli kaupassa tosi paljon venäläisen tai puolalaisen oloista porukkaa ja ilman maskia aina.

Vierailija
4/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin oli kaupassa tosi paljon venäläisen tai puolalaisen oloista porukkaa ja ilman maskia aina.

Ei tietenkään sulje pois suomalaisten tyhmyyttä se.

Vierailija
5/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat auki ja matkustajaliikenne kulkee. Teatterit kiinni, mutta baarit auki.

Vierailija
6/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä suomalaisten kalloon mene ennen kuin tännekin saadaan totaalinen sulku ja ulkonaliikkumiskielto. Virossakin tartunnat vähenevät nyt koko ajan mutta Suomessa ne ovat nyt lähteneet uudelleen nousuun.

Vierailija
7/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa enää?

Kyllä tuon asian pitää kaikkia kiinnostaa. Mulle ainaki oma terveys on tärkeä juttu enkä todellakaan halua olla mukana tahallisesti toisen ihmisen terveyden uhkaamiselle vastuuttomalla käytöksellä.

Moni on myös käsittänyt koronarokotteen väärin, että se antaisi luvan maskittomuudelle. Niin asia ei ole vaan maskeja ja turvavälejä on rokottamisen jälkeenkin pidettävä. Rokote antaa suojan pahimmille koronnaoireille eli keventää sairaaloiden toimintakykyä mutta edelleen rokotettunakin voit koronaan sairastua sekä levittää sitä.

Jotenkin hämmentävää huomata järjenkäytön ihmisiltä kadonneen.

Vierailija
8/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaalit siirtyä jälleen, sopivasti.

Vierailija
9/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin toivoin, että tämä olisi saatu ohi jo viime vuoden loppuun mennessä.

Vierailija
10/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ei tukahduta tätä viiiirusta???

Vierailija
11/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä suomalaisten kalloon mene ennen kuin tännekin saadaan totaalinen sulku ja ulkonaliikkumiskielto. Virossakin tartunnat vähenevät nyt koko ajan mutta Suomessa ne ovat nyt lähteneet uudelleen nousuun.

Toivousut meille Viron lukuja?

Vierailija
12/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa enää?

Moni on myös käsittänyt koronarokotteen väärin, että se antaisi luvan maskittomuudelle. Niin asia ei ole vaan maskeja ja turvavälejä on rokottamisen jälkeenkin pidettävä. Rokote antaa suojan pahimmille koronnaoireille eli keventää sairaaloiden toimintakykyä mutta edelleen rokotettunakin voit koronaan sairastua sekä levittää sitä.

Väärin. USA:ssa on ihan päinvastoin kuin mitä sinä selität.

"The pandemic is over"

https://twitter.com/Breaking911/status/1395448471306620933

CDC on nimenomaan sanonut, että enää ei tarvitse pitää etäisyyttä eikä pitää maskia. Uskon CDC:hen.

Vierailija
13/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CDC antoi uudet ohjeet 13.5.21:

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/fully-vaccinated-gui…

"Update that fully vaccinated people no longer need to wear a mask or physically distance in any setting, except where required by federal, state, local, tribal, or territorial laws, rules, and regulations, including local business and workplace guidance

Update that fully vaccinated people can refrain from testing following a known exposure unless they are residents or employees of a correctional or detention facility or a homeless shelter"

HIENOA!

Vierailija
14/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ei tukahduta tätä viiiirusta???[/quot

Miten?! Kun on ne ja ne maailman tärkeimmät urheilukilpailut...

Vierailija
15/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas huviksenne, miten suomalaiset järjestävät kuitenkin taas kaikenlaisia valmistujaisjuhlia kuun vaihteessa. Minä minä minä haluan minun juhlat minulla on oikeus juhlia minä minä minä minä itse!

Vierailija
16/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää päästä ulkomaille minä haluan minä minä minä minulla on oikeus matkustaa ulkomaille minä minä minä minä!!!

Vierailija
17/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Vantaalla 1 tartunta.👍

Vierailija
18/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiton raumalaiset suippokorvat pilasi kaiken kun oli pakko höökiä torille juhlimaan kännissä jotain jääkiekkojoukkuetta. 

Vierailija
19/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hiton raumalaiset suippokorvat pilasi kaiken kun oli pakko höökiä torille juhlimaan kännissä jotain jääkiekkojoukkuetta. 

WTF, miksi raumalaisilla on suipot korvat?

Vierailija
20/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko vetää puoleensa lähinnä ääliösakkia. Sikäli en ihmettele.