Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain yksi muutos ruokavaliossa pitää hoikkana ja ehkäisee sairauksia....

Vierailija
22.05.2021 |

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/93ba861f-3d58-414e-b84a-445e7b0285…

Valitettavasti sitä ei kerrota meille köyhille.
Hyväosaiset, joilla on varaa maksaa nettilehdestä, saavat tietää.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kasvisten, marjojen ja hedelmien syömisen terveysvaikutukset puhuvat puolestaan. Niitä paljon käyttävät ovat keskimäärin hoikempia ja lukuisissa väestötutkimuksissa on todettu, että kansansairausriskit ovat pienemmät.

Tämä tarkoittaa vähemmän tyypin 2 diabetesta, sepelvaltimotautia, aivoverenkierron häiriöitä ja tiettyjä syöpiä.

Kasvisten, hedelmien ja marjojen taikavaikutus perustuu siihen, että ne sisältävät runsaasti elimistölle välttämättömiä vitamiineja ja kivennäisaineita"

Mistä lähteestä tämä lainaus oli?

Jos oli tuosta artikkelista, niin sittenhän sen otsikko on harhaanjohtava. YKSI muutos. Tuossahan on kolme muutosta. Lisää KASVIKSIA, lisää MARJOJA, lisää HEDELMIÄ. 

Sitäpaitsi minä syönkin näitä jo joka päivä. Olen silti satakiloinen ja varsin lyhyt. Eli ei auta.

Vierailija
22/55 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä itsessään auta, että syö lisää kasviksia, jos sanaan syksyyn syö yhtä paljon herkkuja. Olen itse kasvissyöjä ja olen aina syönyt paljon vihanneksia, hedelmiä yms, mutta aiemmin myös kaikkea makeaa. Lisätyn sokerin poisjättäminen laski painoa välittömästi. Mikään muu muutos ei vaikuta itselläni niin paljon kuin sokerin saannin vähentäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan ole lukenut tuota juttua?

Vierailija
24/55 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että se on sokeri. Sokeri minimiin ja lihan syönti. Elimistö tykkää hedelmistä, kasviksista, pähkinöistä, marjoista, kaikesta värikkäästä. Syö kalaa, siinä myös terveysvaikutukset.

Vierailija
25/55 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole tunnuksia, että voisi lukea ja kertoa meille?

Vierailija
26/55 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin tätä samaa ja päädyin tänne. Joko joku on lukenut tämän uutisen?

Vierailija
27/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sokeri?

Vierailija
28/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on laittaa juttuja maksumuurien taa? En usko, että kukaan maksaa noista iltapäivälehtien jutuista. Samaa kierrätettyä roskaa vuodesta toiseen, alkuperäinen kopioitu jostain ulkomaisesta lehdestä ja sama juttu eri otsikolla sitten julkaistaan puolen vuoden välein. Toimittajien taso on tämä. Kuka sellaisesta maksaisi?

Vierailija
29/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan tuo sellainen muutos että pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa?

Vierailija
30/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, jolla olisi varaa maksaa ylimääräistä näistä maksumuuri-jutuista.

Tosin minä olenkin työtön ja kaveripiiri yhtä köyhää.

Olisi minuakin kiinnostanut tämä asia tsekata.

Vierailija
31/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla sokeri.

Vierailija
33/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten hauska, kun tätä samaa kysellään eri somepalstoilla.

Missään ei oo tullu sellaista vastausta, että joku olisi oikeasti lukenut tuon jutun.

Vierailija
34/55 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ilmaislehden lukijat kirjoitti:

Tää on muuten hauska, kun tätä samaa kysellään eri somepalstoilla.

Missään ei oo tullu sellaista vastausta, että joku olisi oikeasti lukenut tuon jutun.

No, iltapäivälehden jutut on sitä sun tätä.

Ei siinä ruuassa ole mitään kummallista, syödään aitoa ruokaa rasvoineen päivineen.

Suositusruuassa vika on se kun keinoruokaa ja sopimattomia rasvoja pidetään terveellisenä. Aito ruoka on vaarallista.

Vierailija
35/55 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus on se, että laskee kaloreita.

Vierailija
36/55 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha pois? Sokeri pois? Lautasmalli? Säännöllinen ruokarytmi?

Ei voi olla, koska itse noudatan noista jokaista ja olen edelleen ylipainoinen. En toki liho enää lisää, mutta en tosiaan ole hoikka.

Vierailija
37/55 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että se on sokeri. Sokeri minimiin ja lihan syönti. Elimistö tykkää hedelmistä, kasviksista, pähkinöistä, marjoista, kaikesta värikkäästä. Syö kalaa, siinä myös terveysvaikutukset.

Lihansyönti ei lihota. Ne, jotka väittävät toisin, saavat mielihyvin todistaa kuinka saadaan vastaavat välttämättömät ravinteet pienemmillä kaloreilla jotenkin muuten.

Vierailija
38/55 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei ilmeisesti ole ketään, joka olisi oikeasti lukenut tuota ap:n linkkaamaa artikkelia?

Vierailija
39/55 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalori on kalori, ja rasvassa on kaloreita. Jos syöt 5000 kcal verran rasvaa päivässä, niin aivan takuuvarmasti lihot. Ja jos syöt 1500 kcal verran vaikka pelkkää hiilaria päivässä, laihdut ihan takuuvarmasti.

Nyt vähän järkeä sinne päähän! ”Kalorit ei lihota ihmisiä”, lol.

Kalori ja kalori ei ole välttämättä samanarvoisia ja koko kaloriteoria on todistettu täydeksi humpuukiksi jo aikoja sitten

Vierailija
40/55 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toi kasvisjuttu. Luin artikkelin ja vastaus on lisää kasviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi