Muistathan kevään juhlissa että tennarit ei ole juhlakenkä!
Kommentit (219)
Jos ihmiset haluaa juhliin laittaa arkivaatteet päälle, niin eipä minunkaan tarvitse etikettiä noudattaa siivoamisen ja ruuan tarjoamisen suhteen. Miksi pitäisi?
Kuka sanoo, että juhlissa pitäisi olla siisti koti ja ruokaa tarjolla?
Tilatkoon pitsan jos on nälkä.
Kyllä niitä muunlaisiakin juhlakenkiä on kuin korkkarit. Itse en käytä ollenkaan korkokenkiä, mutta siistejä jalkineita löytyy silti.
https://www.schuhe-lueke.com/peter-kaiser-womens-shoes-adalia-212406004…
Ja heti ekalle, joka sanoo ettei nuo ainakaan sinun jaloillesi sovi, voi googlata mitä tarkoittaa sana esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
On tennarit silti parempi vaihtoehto kuin crocsit.
Totta!
Ja kuka hitto kenekään kenkiä juhlissa kyttää! En minä ainakaan,ihan sama,tulkoon vaikka tuohivirsuissa!
Todellakin monelle saattaa olla kynnys ostaa kalliita kenkiä yksiä juhlia varten.
Juuri katselen kenkiä ja sataviiskymppiä simppelit....juu ei kiitos
Rumat ne vaatteilla koreilee.
Ei mulla muuta.
.
https://www.schuhe-lueke.com/peter-kaiser-womens-shoes-adalia-212406004…
Ja heti ekalle, joka sanoo ettei nuo ainakaan sinun jaloillesi sovi, voi googlata mitä tarkoittaa sana esimerkki.[/quote]
!!159,90 €,mun kuukauden ruokaraha!
Joo,jätän juhlat väliin jos en saa siisteoissä mustissa /valkeissa kaupunkilenkkareissa tulla!
Uhallakin tulen juhliisi avojaloin ja likaisissa lökäpöksyissäni. Mukavissa arkivaatteissa.
Typerää että lähdet määräilemään ahdasmielisesti ihmisten pukeutumista. Erotteletko ihmisiä muutenkin hyviin ja pahiksiin ulkonäön perusteella+ pitääkö kaikilla vierailla olla kihara tukka, tai lyhyt? Käykö vain sinisilmäiset? Entä mikä ihonväri on sopiva?
Mieluiten kierrän juhlasi kaukaa.
Nipottajien juhlissa ei ole hauskaa.
Yleensä itse kunnioitan juhlan järjestäjää noudattamalla etikettiä mutta on kyllä sanottava että siistit tennarit käy nuorille (0~25 vuotiaille) vallan mainiosti.
Varsinkin kasvaville lapsille on turhaa mennä ostamaan uutena mitään kalliita pönötyskenkiä kaappiin pölyttymään. Näin aikuisenakin ärsyttää kun kunnolliset juhlakengät maksaa paljon ja niitä on joutunut ostamaan monet, jalka muuttuu kuitenkin koko ajan.
Nykyään pukeutuminen on niin erilaista kuin aikoina kun etiketti on luotu. Valinnanvaraa on älyttömästi ja ihmisillä persoonallisia tyylejä.
Joku sanoi, että käytettynäkin saa edullisesti juhlakenkiä. Siinä menee kuitenkin minulla raja kirppariostoksissa. En osta kenenkään jalassa muhineita jalkineita.
Erityisesti lapsille on turha ostaa erillisiä juhlakenkiä, joiden käyttö jää vähäiseksi. Ei ole ekologista hankkia kertakäyttötavaraa.
Olen vuosia etsinyt. Käytettynä ei löydy hyviä juhlakenkiä nuorelle miehelle. Ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti lapsille on turha ostaa erillisiä juhlakenkiä, joiden käyttö jää vähäiseksi. Ei ole ekologista hankkia kertakäyttötavaraa.
Noitahan on just hyvä kierrättää, kun eivät ehdi kulua yhtään.
Ainakin itse myin aina eteenpäin kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Tervetuloa myös tennareissa.
Minä jätän kaikki juhlat väliin. Säästyy rahat, kun ei tarvitse jokaiselle työntää kymppejä ja satkuja tilille. Lisäksi en ala ostamaan juhlakenkiä kasvavalle nuorisolle. Kenkiä, jotka ovat kohta liian pieniä.
Kun tämän päätöksen tein, on ollut levollinen olo. Toki juhlakaluja saattaa harmittaa, koska vaikea sitä on juhlijan lahjarahojaan laskea, jos vieraita ei tule. Ja ankeaksihan ne juhlatkin jää, jos vieraita ei tule, kuin pari välttämätöntä isovanhempaa.
Mutta koska yo-juhlistakin on tehty jo niin hankalia tilinumeroineen ja vaatimuksineen, niin jätän väliin. Viikonloppuisin on muutakin tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Tervetuloa myös tennareissa.
Minä jätän kaikki juhlat väliin. Säästyy rahat, kun ei tarvitse jokaiselle työntää kymppejä ja satkuja tilille. Lisäksi en ala ostamaan juhlakenkiä kasvavalle nuorisolle. Kenkiä, jotka ovat kohta liian pieniä.
Kun tämän päätöksen tein, on ollut levollinen olo. Toki juhlakaluja saattaa harmittaa, koska vaikea sitä on juhlijan lahjarahojaan laskea, jos vieraita ei tule. Ja ankeaksihan ne juhlatkin jää, jos vieraita ei tule, kuin pari välttämätöntä isovanhempaa.
Mutta koska yo-juhlistakin on tehty jo niin hankalia tilinumeroineen ja vaatimuksineen, niin jätän väliin. Viikonloppuisin on muutakin tekemistä
Juuri näin. Ahneiden ihmisten juhliin en halua enää mennä.
Heh, ehkä joskus aikoinaan se tosiaan olikin noin mutta nykyisin tyylikkäät tennarit ovat ihan ok juhlakenkä, suorastaan jopa trendikäs valinta. Älä ole vanhanaikainen!
Vierailija kirjoitti:
Arkena arkipukeutuminen ja juhliin juhlapukeutuminen.
Ei mulla muuta.
Jotkut ilmeisesti menisivät isovanhempiensa hautajaisiinkin valkoisissa tennareissa ja lippis väärinpäin päässä tai jossain minihameessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden pitäisi olla juhlissa puhtaita ja ehjiä! Paskaiset vaatteet ja sotkuinen olemus on kuin märkä rätti juhlan kohteelle, ettei kiinnosta yhtään panostaa sinuun! Pikee ja kesäpaitoja saa miehille ja pojille edullisesti ja siistit suorat housut. Mustat nahkakengät ja vastaavat kestävät kerran hankittuina kaikki tarvittavat juhlat. On se kumma, että ei ole varaa muka satsata edes vähän juhlavaatekertaan?! Naisille ja tytöille on nättejä juhlavaatteita nettikaupat täynnä ja hyvillä alennuksilla. Nyt kun tilaa, niin ehtii kesäksi.
Ja miksi ihmeessä siihen typerään ja turhaan juhlavaatekertaan nyt pitäisi haluta satsata?
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia etsinyt. Käytettynä ei löydy hyviä juhlakenkiä nuorelle miehelle. Ollenkaan.
Itse etsin rippipukuun sopivia käytettyinä. Ei ollut juhlia, joten en pitänyt tätä teinin kenkäasiaa niin tärkeänä. Koko 39, en löytänyt yhtään mitään, enkä edes uutena järkevän hintaisia. Miesten koot alkaa jostain 40:stä. Ostettiin 150 e hintaiset nahkatennarit joille on käyttöä. Tämän hirveän asian kanssa minun on nyt elettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkena arkipukeutuminen ja juhliin juhlapukeutuminen.
Ei mulla muuta.
Jotkut ilmeisesti menisivät isovanhempiensa hautajaisiinkin valkoisissa tennareissa ja lippis väärinpäin päässä tai jossain minihameessa.
Nyt puhutaan tennareista. Ei lippiksistä eikä hameista. Hautajaisiin mustat tennarit.
On tennarit silti parempi vaihtoehto kuin crocsit.