Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun naapurissa asuva mummo "kostaa" äänistä hakkaamalla seinää ja patteria

Vierailija
21.05.2021 |

On valittanut kaikista mahdollisista äänistä, mm. aivastuksen äänestä, vessassa käynnistä, suihkussa käynnistä, oven avaamisesta, kävelystä, ruuanlaiton äänestä jne.

Nyt on ruvennut "kostamaan" niin että joka aamu hakkaa useamman minuutin ajan jollain vasaralla tai lusikalla seinää ja patteria.

Tiedän että seinät on ohuet ja pienikin ääni saattaa helposti kuulua, mutta jos on noin ääniherkkä niin saisi itse muuttaa muualle. Se kostohakkaus tietysti kuuluu älyttömän kovana, niin että koirakin säikähtää ja pelkää.

Jos teen naapurista valituksen, niin hän keksii tarinoita minusta mitä voisi valittaa. On uhkaillut minua häädöllä kun elän niin kovaäänistä holtitonta elämää.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas vanhalla ihmisellä hyvä kuulo!

Joillakin ihan superkuulo. Yksikin itärajan lähellä asuva mummo kuuli, kun naapuri biletti koko viikonlopun. Bilettihän se, Tukholmassa.

Vierailija
22/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ei tajua edes miten älytöntä meteliä ne pitää. Etenkin nuoret, jotka on just muuttanut kotoa omakotitalosta pois eikä ole ikinä asunut kerrostalossa. Meilläkin oli kerran solussa kotoa juuri pois muuttanut kämppis, joka löi vessan ja oman huoneen ovensa aina niin lujaa kiinni että peilitkin tippui seinältä. Ja se löi sen oven kiinni monta kertaa tunnissa, aina kun poistui huoneesta tai meni sinne, vaikka ois käyny hakemassa keittiöstä vain ruokaa jääkaapista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki iso subwoofer ja kosta takaisin

Vierailija
24/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lopeta itse meluaminen. Aivan selvä häirikkö olet...ne aina selittelee noin.

Vierailija
25/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille mummolle että lopettaa häiriköinnin ja kyllä saa normaaleja elämän ääniä kuulua kuten esim. suihku, vessa, aivastus, kävely jne. yrität olla herättämättä turhaa meteliä varsinkin ilta-aikaan ja yöaikaan.

Vierailija
26/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jo käynyt kusella postikuukusta?

Vierailija
27/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo saattaa olla hyvin yksinäinen ja katkeroitunut tylsään elämäänsä. Saattaisi auttaa kun tutustuisi häneen ja veisi vaikka itse leipomia korvapuusteja esim. muutaman hänelle. Jos ei itse leivo niin voisi viedä vaikka kukkasen , se ei paljon maksa ja mummolle tulisi varmaan hyvä mieli ja samalla tulisi itse tekeneeksi lähimmäiselle vaapaaehtoistyönä hyvää mieltä, mikä saattaa olla nykyisin monelle vierasta ja ajatellaan että eihän minun kuulu kun en edes tunne ihmistä. Mielestäni ei kannata ainakaan vastata vihaisesti vaikka hakkaamalla takaisin seinää. Myös jos kysyy että miksi hakkaat seinää että kaikiltahan kuuluu ääniä, niin saattaa vain pahentaa tilanetta. 

Vierailija
28/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on SAIRAS kyttääjä!

Vierailija
29/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurien kanssa valituksia mummosta kunnes joutuu hoitokotiin

Ei taatusti joudu hoitokotiin.  Niissä ei ole tilaa.

Ja jos mummo on noin hyväkuntoinen, että kuule kaikki äänet talossa noin kirkkaasti, niin hänellä ei ole mitään asiaa hoitokodin lähellekään.

Nykyään hoidetaan vanhukset kotiin niin viimeiseen asti kun mahdollista. Hoitokoteihin viedään lyhyeksi aikaa, eli kuolemaan.

Ja nainen saattaa olla vasta joku kuusikymppinen ihminen, nuorten nokkavien naisten mielestä kaikki yli nelikymppiset ovat jo mummoja.

Ap voi vaihtaa asuntoa, jos ei osaa asua hiljaa ja olla häirisemättä muita talon asukkaita.

Vierailija
30/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo saattaa olla hyvin yksinäinen ja katkeroitunut tylsään elämäänsä. Saattaisi auttaa kun tutustuisi häneen ja veisi vaikka itse leipomia korvapuusteja esim. muutaman hänelle. Jos ei itse leivo niin voisi viedä vaikka kukkasen , se ei paljon maksa ja mummolle tulisi varmaan hyvä mieli ja samalla tulisi itse tekeneeksi lähimmäiselle vaapaaehtoistyönä hyvää mieltä, mikä saattaa olla nykyisin monelle vierasta ja ajatellaan että eihän minun kuulu kun en edes tunne ihmistä. Mielestäni ei kannata ainakaan vastata vihaisesti vaikka hakkaamalla takaisin seinää. Myös jos kysyy että miksi hakkaat seinää että kaikiltahan kuuluu ääniä, niin saattaa vain pahentaa tilanetta. 

Muuten kiva idea, mutta kun on todennut moneen kertaan että joku ihminen on suorastaan pähkähullu ja pahantahtoinen, niin siinä ei mitkään korvapuustit auta. Syyttäisi varmaan seuraavaksi että olen myrkyttänyt ne.

Vierailija
31/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hakkaa takaisin?

Vierailija
32/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pösilö. Ja päälle  päätteeksi häirikkö.

Jos ap alkaa valittamaan tuosta, niin se on ap joka talosta lähtee, eikä mummu.

Vierailija
33/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi hakemaan mummo putkaan

Vierailija
34/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot nukkuu yleensä klo 21-06. Yritä olla se väli hiljaa, niin varmasti auttaa.

Valittaa ihan yhtä lailla jos näitä ääniä kuuluu vaikka keskellä kirkasta päivää.

Yksi päivä olin laittamassa ruokaa, ja hysteerinen mummo hakkasi ihan maanisena oveani ja  tuli ilmoittamaan että hän kuulee kuinka lasken vettä hanasta, se kuuluu hänen asuntoonsa!!!

No mitä sanoit hänelle?

Vierailija
35/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet valituksen isännöitsijälle, että mummolla on tapana häiriköidä tahallaan.

Vierailija
36/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mummon postiluukkuun mainoksia jostain senioreiden harrastuskerhoista.

Vierailija
37/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mummosta valitus. Selitä siinä tilanne, eli että mummo kostomöykkää ja hakkaa patteria, koska sinä otat hanasta vettä.

Vierailija
38/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että hakkaa tahallaan tai "kostaa"? Jos se on joku sen urheiluharrastus.

Vierailija
39/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se soittaa jotain eksoottisia rumpuja siellä. Ihmisellä saa olla musiikkiharrastus kerrostalossakin.

Vierailija
40/77 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo tuskin kaipaa korvapuusteja vaan kotirauhaa.