Nainen: Oletko koskaan runkannut miestä millään esineellä?
Kommentit (18)
Farkkujen taskulla?
Yhtä ex-kumppania kiusoittelin aikoinaan siten, että laitoin käden hänen farkkujensa taskuun ja sitten hivelin... ja yleensä hän sitten jossain vaiheessa pyysi minua lopettamaan... ja lopetin tietenkin...
vähäksi aikaa...
;D
Mutta loppuun asti ei koskaan menty tuolla tavalla. Vatsa on helpompi pyyhkiä siistiksi kuin housut.
Flesulla, nykyisin aina sillä aloitetaan. N 58 v.
kumihanskoilla täälläkin, kesken siivoustouhujen kun mies tuli suihkusta
Vierailija kirjoitti:
Sama väline, mutta uusinta sessiolla
Teipillä hieromasauva kiinni mieheni kaluun ja laitan surraan.
Katselen vierestä kun mies kiemurtelee ja kohta lentää.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, itse jopa ostin sen hänelle lahjaksi :) Kai kunnollinen fleslight jonkun kumisaappaan voittaa. On vielä niin nätti (oikean naisen vulvan mukaan muotoiltu) että itsekin tykkään katsella ja hipelöidä sitä :D Kannatta hankkia!
muutaman kerran keltaisella kumisella keittiösormikaalla. Kerran ilman liukkaria ja kerran liukkarin kera.
ja tuli mieleen että tekisikö itsellekkin hyvää jos saisi "sormetuksen" kumihanskoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, itse jopa ostin sen hänelle lahjaksi :) Kai kunnollinen fleslight jonkun kumisaappaan voittaa. On vielä niin nätti (oikean naisen vulvan mukaan muotoiltu) että itsekin tykkään katsella ja hipelöidä sitä :D Kannatta hankkia!
Meillä miehen matkapllu on joskus mukana yhteisissä touhuissa.
Panin mieheni peppua kabanossilla ;)
Minulla oli joskus nuorena todella pitkät n. 3 cm kynnet joilla tein sitä. Laitoin sormet ristiin hänen kalunsa ympärille ja hieroin sitä varovaisesti kynsilläni ja sormenpäilläni. Miehestä se oli tosi kiihottavan näköistä ja hän laukesi nopeasti noin. Varovainen tosin piti olla.
Exällä oli kumihanskafetissi joten luonnollisesti sillä. Nykyisellä ei ole mitään, eli ihan paljaalla kädellä.