Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen välillä melkein kuin normaali ja sitten taas ihan pihalla kaikesta?

Vierailija
21.05.2021 |

Jotenkin aivojeni toimintakyky vaihtelee hyvin suuresti koko ajan, ihan päivittäin. Toisena päivänä olen (melkein) kuin normaali ihminen eli osaan puhua sujuvasti, ei tarvitse hakea sanoja ja olen perillä asioista, kaikki tuntuu rullaavan kuin itsestään. Sitten toisena päivänä saatan olla ihan pihalla kaikista asioista, tuntuu etten oikeasti ymmärrä mistään mitään, puhun sekavia ja olo on outo.
Mikä tällaista voisi aiheuttaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys? Jännitys?

Vierailija
2/10 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumat? Tunnelukot? Mulla on vähän samaa

Muut ihmiset ja elämän tapahtumat laukaisevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella tutulta. Itsellä tämä tunne tulee aina kun töissä on aivan liikaa tekemistä. Normaalisti en stressaa asioita joista en ole kiinnostunut, mutta kun se tietämättömyyden tunne iskee niin päässä yksinkertaisesti pyörii niin moni asia ettei pysty oikein keskittymään mihinkään. Tsemppiä!

Vierailija
4/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava muistisairaus?

Vierailija
5/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan normaalia. Mulla kans.

Vierailija
6/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vireystila vaihtelee päivänkin mittaan useasti. Minäkin osaan olla oikein viimeisen päälle sanavalmis ja ajatus kulkee valonnopeutta, ja välillä minulle saa selittää saman asian sata kertaa kun ei vaan mene kaaliin. Kuin kaksi eri ihmistä samassa kehossa, huvittaa ihan. Mutta joo, ihan normaalia siis, tai ainakin minä koen sen normaaliksi :D

Vierailija
7/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista myös täällä!

N 28

Vierailija
8/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa. Johtuu jostain tietyistä ihmisistä, että menen ihan lukkoon ja puhun ihan mitä sattuu. Jännittää ja on alempiarvoinen olo.

Vierailija
9/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z-sukupolven ongelma. Konkreettinen kosketus arkielämään puuttuu tai on vähintäänkin fantasiavärittynyt . Asiat ja tapahtumat eivät linkity toisiinsa ja muodosta eheää kokonaiskuvaa edes lähiympäristöstä, saati sitten maailmasta. Henkilön kokee usein olonsa epätodelliseksi, käytös näyttäytyy muille hajanaisena ja epäloogisena, päätöksentekokyky puuttuu tai ratkaisut ovat kummallisia ja epärelevantteja. Vaikutelma voi olla ajoittain jopa minipsykoosin kaltaista.

Vierailija
10/10 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeri heittelee?