Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Blind Channel

Vierailija
21.05.2021 |

Tuota energiaa koko väsynyt Eurooppa kaipaa juuri nyt. Lohduttavaa ja virkistävää nähdä nuorten miesten energia, elämänhalu voittaa koronan. Olen jo 45 v keski- ikäinen täti joka oli myyty tälle esitykselle jo UMK finaalista lähtien. Yleensä tämä genre ei iske mutta nyt kun kaipaa livemusiikkia ja keikkoja tämän esityksen katsomalla muistaa taas millaista oli keikoilla ja festareilla ja miksi siellä kävi. Kiitos Blind Channel.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se biisi ihan järkyttävää kuraa eli ymmärrän hyvin kyllä ruotsalaisia. Mikään ei tuosta tee sellaista hittiä jota viitsisi radiosta kuunnella.

No nimi ei oo kuitenkaa tusse

Vierailija
22/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt olla useampi trolli tässä ketjussa, mutta ei se mitään lisää vettä vaan myllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI VETÄÄ LIRPAKKAA PIIKILLÄ SUONEEN, BENSALLA PALAMAAN KAIKKI OLOHUONEET

UPEAA ENERGIAA HUHHUH VITTTTUUU

Vierailija
24/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samaa mieltä! Pitkään aikaan ei ole viisuissa ollut näin piristävää esitystä ja esiintyjää. Ihanat nuoret miehet tosiaan. Mielestäni ei tarvitse olla itse rock-gendren ystävä pitääkseen esityksestä. Omaa musiikkimakuaankin voi laajentaa ja oppia eri gendrejen kauneuden. Iso tykkäys myäs siis minulta.

Vierailija
25/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Ruotsissa yleisin kommenti Suomen esityksestä on töntig (tylsä).

Ei haittaa yhtään mitään. Meillä täällä Suomessa nauretaan tuollaisille negatiivisille örinöille.

Ollaan sen verran fiksuja, että voidaan kertoa Ruotsin kappaleen olevan todella hyvä, ja loistava Tusse hurmasi ainakin minut. Aivan ihana! Musiikin tehtävä on välittää ilon sanomaa yli rajojen.

Vierailija
26/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samaa mieltä! Pitkään aikaan ei ole viisuissa ollut näin piristävää esitystä ja esiintyjää. Ihanat nuoret miehet tosiaan. Mielestäni ei tarvitse olla itse rock-gendren ystävä pitääkseen esityksestä. Omaa musiikkimakuaankin voi laajentaa ja oppia eri gendrejen kauneuden. Iso tykkäys myäs siis minulta.

Mikä helvetin gendre?

Vierailija
27/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se biisi ihan järkyttävää kuraa eli ymmärrän hyvin kyllä ruotsalaisia. Mikään ei tuosta tee sellaista hittiä jota viitsisi radiosta kuunnella.

No nimi ei oo kuitenkaa tusse

Ei ole kyllä tusse mitenkään erikoinen. Sitä samaa tusinapoppia mitä kaikki kaupalliset kanavat tarjoaa.

Vierailija
28/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain aivottomat lampaat kuuntelevat radiota.

Vierailija
29/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia sano kettu 🤣

Vierailija
30/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna piritötsyt bäkkärillä hihaan ja VOITTO HIMAAN ENERGIAN VOIMIN!!!!

Vierailija
31/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töntig ei tarkoita tylsää vaan kömpelöä.

Ja Ruotsihan on itse epäonnistunut.

Vierailija
32/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan vielä enemmän jos esitys on tylsä ruotsalaisten mielestä. Silloin se in vielä parempi kuin luulin. Ai että tulee mieleen olin vuosikymmenen töissä eräässä yrityksessä etelä Euroopassa pohjoismaisessa tiimissä. Bileissä ruotsalaisten mielestä suomalaisten musiikki oli junttia mutta sitten olivat vapautuneet yön tunteina muu musiikki ei enää kelvannut.

Vierailija
33/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että.. Minä kuuntelin nuorena linkin parkia, ja on jotenkin nostalgista kuulla että vielä tuota nu-metal tyyppistä musiikkia kuulee. Vaikka ei ihan omaan nykyiseen lemppari musiikkiin menekkään.

Ihan tuli kyynel silmään ku tänään katsoin uusintana tuon poikien esityksen ja pisteiden laskun. Hienosti vetivät. Järkyttävä energia! 💓😅 Suomi voittoon! T. täti 34v.

Linkin Park fani täälläkin. Eilen kuulin biisin ensimäistä kertaa ja ihastuin, koska tuli niin nostalginen olo. Suomi voittoon

Mummu 57v

Vierailija
34/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan energinen biisi, mutta lyriikat typerää teiniangstia päähän ampumisineen.

No eikös euroviisupiisien lyriikat ole aina vähän hassuja?

Vierailija
35/36 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäisen kerran osallistuin mihinkään tv-ohjelman äänestykseen, kun annoin ääneni Blind Channelille UMK-finaalissa. Tykkäsin biisistä tosi paljon!

Toivon heille hyvää sijoitusta huomisessa finaalissa.

N 66 v

Vierailija
36/36 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan