Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on sillä että luottaa puolison hoitavan asioita ja sillä että ottaa hänet itsestäänselvyytenä?

Vierailija
21.05.2021 |

Kyseessä siis ihan tavalliset arjen asiat kuten kotityöt ja ruoanlaitot ja lasten hoitamiset. Onko siinä teidän mielestä joku ero että luottaa puolison vain hoitavan tietyt asiat versus että pitää häntä itsestäänselvyytenä (eli että pitää itsestäänselvyytenä että hän hoitaa kyseiset asiat)? Arkihan ei toimi jos ei voi pitää selvänä että kumpikin hoitaa asioita mutta entä jos toinen koko loukkaavana että hän on muuttunut itsestäänselvyydeksi (omasta mielestään)?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. Minä olin aikanani naimisissa pitkään, ero tuli miehen sivusuhteesta ja erossa mies valitti, että minä en arvostanut häntä. Olin hämilläni, sillä en koskaan nalkuttanut tai kritisoinut. En tänä päivänäkään tiedä, miten sitä arvostusta olisi pitänyt osoittaa. Kiittää joka päivä, kun vie roskat tai siivoa keittiön?

Kysyitkö mitä hän tarkoitti tuolla? Ehkä hän ei tarkoittanut töiden arvostamista vaan arvostamista ihmisenä ja miehenä. Toisen kuuntelemista, ehkä jopa ihailua. 

En tarkoita nyt missään tapauksessa arvostella sinua, tämä vain tuli heti mieleeni kirjoituksestasi. 

Vierailija
42/42 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas tunnetaidot 5/5. Onnea ap :lle syvällisiin ihmissuhteisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi