Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset (bmi30+) käyttekö treffeillä?

Vierailija
20.05.2021 |

Vai ei?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miten painoni liittyy siihen, että uudet ihmiset eivät ole minusta mielenkiintoisia? Luen mieluummin vaikka kirjaa.

Vierailija
2/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkupuolella käytiin treffeillä. Ei kai niitä pidemmässä suhteessa enää treffeiksi kutsuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset? Vai oletatko, ettei yksikään lihava nainen ole naimisissa tai parisuhteessa?

Vierailija
4/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Miten painoni liittyy siihen, että uudet ihmiset eivät ole minusta mielenkiintoisia? Luen mieluummin vaikka kirjaa.

Ehkä toisinpäin.

Vierailija
5/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , olen naimisissa :) Jos en olisi niin pysyisin kotona pimeässä komerossa. Tai googlaisin jonkun chubby chasers -ryhmän ja etsisin jonkun passelin läskifetissipervon. 

Normaalit miehethän eivät toki kiinnostu kenestäkään naisesta, joiden BMI on yli 30. Tarkistavat asian haukankatseella heti ensisilmäyksellä.

Kannattaa pitää BMI lukemassa 29,9. Psykologista lihan hinnoittelua, muruseni

Vierailija
6/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on hyvin ylipainoinen, minä taas treenattu ja hoikka. Ystävälläni on tuon tuosta uusia miehiä, minulla ei ketään. Hän on ylpeä vartalostaan, eikä anna sen häiritä menoa. Hän on avoimempi ja suhtautuu uusiin tuttavuuksiin minua paljon uteliaammin. Itse olen varautunut, ja mies saa tehdä enemmän töitä, että lämpenen ja avaudun. 

Paino ei kerro näistä asioista vielä mitään. 

Vierailija
7/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, inhoan itseäni syvästi joten en voi kuvitella seurustelevani.

N34

Vierailija
8/8 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minulla on neljä miestä, joita tapailen. Eri kaupungeissa kaikki, työmatkat on kiva juttu. He kaikki ovat naimisissa, sen tarkistan aina ensin, ukkomiehistä ei ole vaivaa, kun ne haluaa vaihtaa uuteen niillä ei ole varaa nurista tai ilmoitan vaimolle.

Minä (työnantaja) kustannan huoneen, he illalliset viinit, jne.