Te jotka olette ihmetelleet ja valittaneet kaupoista kadonneita mehujäätelöitä
Oletteko maistaneet tämän kesän herkullisia uutuus jäätelöitä kuten esim Valio jäätelön uutuusmakuja? Kannattaa maistaa sillä paljosta jää paitsi jos ei poistu omalta mukavuusalueeltaan ja kokeile jotain uutta.
Kommentit (32)
Ei tarvis olla viittäkymmentä erilaista suolaista kinuskia. Muutenkin samat maut eri muodossa, eikä mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vinkatkaapa hyvä gluteeniton, laktoositon, kauraton, soijaton ja karrageeniton (Euchema-levätön) jäätelö! Ettei menisi seuraava yö tuskissa paloruiskukuralla 😰.
Sinun kannattaisi maistaa Valio Jäätelöfabriikki jäätelöitä. Todella hyviä ja mauiltaan yllättäviä. En esimerkiksi ole aiemmin uskonut että chili tai porkkanakakku voi olla jäätelömaku.
Vierailija kirjoitti:
Vinkatkaapa hyvä gluteeniton, laktoositon, kauraton, soijaton ja karrageeniton (Euchema-levätön) jäätelö! Ettei menisi seuraava yö tuskissa paloruiskukuralla 😰.
Härtelö, ainakin luulen että sopisi sulle? Viime kesänä maistoin lime-passion -Härtelöä ja oli tosi hyvää!
🇺🇦🇮🇱
Jäätelöautosta saa mehujäitä. Ostan aina monta laatikkoa kerralla.
🇺🇦🇮🇱
Kiitos edellisille vinkkaajille! Täytyypä käydä nuo Fabriikin tuoteselosteet läpi. Suklaahärtelöä söinkin silloin, kun se lanseerattiin, oli yllättävän hyvää, mutta härkäpapu ei ole kovin lempeää vatsalle, ei pahimmasta päästä kuitenkaan.
Härtelö? En ole koskaan kuullutkaan enkä nähnyt kaupoissa. Myydäänkö tätä edes missään vai onko jonkun itse keksimä trollaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisit jäätelöstä paloruiskukuralle? Toki vatsa voi mennä sekaisin jännityksestä, mutta uutta ei tarvitse tuntemattomuuden vuoksi pelätä.
Johtuisikin jännityksestä, mutta kun ei. Varsinkin tuo E407 eli karrageeni tai Euchema-levä on sellaista myrkkyä suolistolleni, että vähäinenkin määrä aiheuttaa tuskaisen kivun js vesiripulin. Miksi sitä saa edelleen käyttää vaikka missä elintarvikkeissa?
Pähkinä aiheuttaa monille paljon pahempaakin kuin vesiripuli, mutta sitäkin saa edelleen käyttää elintarvikkeissa. Jos jokin aine on yleisesti ottaen turvallinen, sitä saa käyttää, vaikka jollekin tulisikin oireita.
Joku noissa kermajäätelöissä ja maitotuotteissa aiheuttaa minulle veriripulin. Ei siis pahalla, mutta en pysty ollenkaan syömään mitään missä on maitoa tai perästä tulee ulos verta ja peräsuolta. Ja voin sanoa että ei ole mukavaa kun sitä suolta tungetaan takaisin sisälle.
Voi hitsit kun alkoi tekemää mieli Pirkka Leppistä.
Vierailija kirjoitti:
Härtelö? En ole koskaan kuullutkaan enkä nähnyt kaupoissa. Myydäänkö tätä edes missään vai onko jonkun itse keksimä trollaus?
Löytyy kyllä kaikista kaupoista. Jos ei löydy niin sitten etsijä on sokea.
Kolmen Kaverin lakritsi-vadelma testattu! Vadelma siinä on aika kirpsakkaa ja ei siksi ollut mun makuun. Syötyä kyllä tuli silti. 😄