Hei äidit, haluaisitteko tutustua miehenne työkavareihin perheineen?
Mietin vaan tässä, kun mieheni on melko ujo, ja kaveripiiri lähinnä työkavereita, että kehtaisinko kutsua heitä perheineen kahville?
Itse ilahtuisin kovasti, jos miehen työkaverilta tulisi kyläilykutsu.
En tunne heistä yhtäkään, vaikka mies on jo ylii 5v ollut samassa työpaikassa.
Itsellä ei oikeastaan ole perheellisiä kavereita, joita tapaisimme koko perheen voimin, joten salaa toivon että näistä miehen työkavereista löytyisi joku joka haluaisi olla meidän perheemme ystävä:)
Kommentit (11)
Meitä ei ole kukaan koskaan kutsunut:(
Itsekään en oikein kehtaa, kun ujo olen. Ja mies samanlainen.
Jotenkin kaikki on aina niin kiireisen oloisia, me taas ei koskaan...
mutta olenkin laiska ja epäsosiaalinen tyyppi, pidän kynsin hampain parista ikivanhasta ystävästäni kiinni ja olen huono hankkimaan uusia.
Mutta olen monesti miettinyt omalla työpaikallani, jonne haalitaan nuoria perheellisiä(kin) miehiä ympäri maata, että on varmaan orpoa tulla täysin uudelle paikkakunnalle uusiin ympyröihin kun ei tunne ketään. Että olisipa fiksua vaikka työnantajan puolelta järjestää silloin tällöin koko perheen juhlia tai tilaisuuksia, joissa myös vaimot ja tyttöystävät sekä lapset voisivat tutustua ja luoda mahdollisesti ystävyyssuhteitakin. On siitä aloitekin tehty joskus muttei ole vielä mennyt läpi. Hyvä ajatus siis.
ja näitä sitten olemme tavanneet vapaa-ajalla perhekunnittain. Aina kannattaa kutsu esittää, jos on kivaa porukkaa, ei se ota kuin sen yhden tapaamisen jos ei sujukaan :)
haluaisin.
Mutta juuri "en todellakaan"-tyyppien vuoksi en kehtaa esittää kutsua, koska pelkään että tulevat velvollisuudentunnosta visiitille.
Olen siis tutustunut jonkin verran työkavereiden perheisiin. Tosin paljon tutustumisen syvyys riippuu ihmisistä itsestään. Mun mies on sen verran höveli seuramies, että on kutsunut alusta asti sellaisia työkavereita, joiden seurassa viihtyy hyvin, meille kyläänkin. Ovat ottaneet sen ihan kivana juttuna.
Meillä on paljon tuttuja ja suuri suku. Ei vähempää voisi napata istua työkavereiden kanssa iltaa. Saati miehen työkavereiden.
Kaikista ei ole siihen.
muutaman tiedän naamalta
miehen työpiste vaihtelee niin paljon että työkavereita on tosi paljon, läheisiä työkavereita vähemmän
mutta ei mua mitenkään haittais vaikka tuliskin joku kyläilykutsu, kivahan se olis tutustua jos sattuisi synkkaamaan.
vaimot ja perheet myös.
Luotan useimmiten miehen "ihmismakuun", yleensä hänen kaverinsa ovat ihan kivoja.
Pakkopullaa näistä tapaamisista ei kannata tehdä. Sillloin on parempi, että mies pitää yhteyttä kavereihinsa ilman perheiden sekaantumista.
Työkaverit olkoon työpaikalla tekemisissä. Itse en haluaisi työkavereita enää vapaa-ajalla nähdä, vaikkakin työpaikallamme on hyvä "henki".
Ei voisi vähempää kiinnostaa miehen työkavereitten perheet. Työkavereista tunnen osan joten kuten, suurinta osaa en ollenkaan, enkä yhdenkään työkaverin perhettä. Mies on ollut samassa paikassa töissä 24 vuotta.
Muutamien työkaveriperheiden kanssa ollaan tekemisissä, joskus kyläillään jne. Ihan kiva vähän tietää millaista porukkaa miehen työkavereina on,