Onko kohtuullista että 35v lapseton sinkkumies haluas myös tulevan kumppanin olevan lapseton?
Tuntuu että monella vapailla markkinoilla olevalla naisella on jo lapsia.
Haluaisin ihan oman ydinperheen, enkä elättää toisen miehen lapsia, ja vielä päälle sitä exää siihen pyörimään tasaisin väliajoin...
Kommentit (48)
Saa haluta, mutta faktahan on se, että monilla saaattaa olla jo lapsia. Itse olen 33 v. nainen ja olisihan se kivaa jos löytäisi kumppanin jolla ei ole lapsia, mutta tiedostan kyllä että tämän ikäisenä oman ikäisillä ja vähän vanhemmilla miehillä niitä lapsia saattaa olla ja se on myös ihan fine. Ei mua haittais olla yksi turvallinen aikuishahmo lisää joidenkin lasten elämässä.
Anna kun arvaan: seuraava ns. kohtuullinen haave on myös se, että kumppanin pitää olla sinua nuorempi "ettei tule niin kiire lastenteon kanssa ja ehtii tutustua toisiinsa".
On kohtuullista. On paljon naisia joilla ei ole lasta 35-vuotiaana. Varsinkin akateemisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30-vuotias lapseton nainen, mutta syynä se, etten tahdo lapsia, joten se siitä sitten.
Olen 36-vuotias mies enkää myöskään tahdo lapsia, mutta tahdon seksiä. Usein te vela-naiset olette myös sitten seksittömiä ja siinä kohtaa loppuu miehiltä mielenkiinto.
Ootko tehnyt vasektomian? En meinaa huoli muita. Ihan siitä syystä etten joudu ottamaan eroa mielenmuutoksen takia.
T. Seksin nälkäinen vela nainen
Kannattaa AP muistaa, että vaikka löytäisit sen lapsettoman naisen ja saisit sen oman ydinperheen voi elämässä käydä ihan mitä tahansa. Voi olla, että ero tuleekin. Älä sitten itke täällä palstalla kun kukaan ei halua suhteeseen kanssasi, jolla on jo niitä lapsia, koska ei halua elättää muiden lapisa ja katsoa sitten sitä eksääkin siinä pyörimässä.
Olen deittipalstoilla törmännyt useaan 45v mieheen, joiden toiveena oma perhe. Aika myöhään ovat heränneet. Lisäksi aikaisempi parisuhdehistoria on hyvin vähäistä. Saa sitä toki toivoa, mutta tuskin kovin korkeatasoista lapsetonta naista löytävät.
Missä tuppukylästä jossa kaikki hankkivat lapsia parikymppisenä te oikein asutte?
Omasta kaupunkilaisesta koulutetusta tuttavapiiristäni vain kolme on saanut lapsensa alle kolmekymppisenä.
Mun mielestä ihan kohtuullista. Eikä mitenkään harvinainen asetelma.
35-vuotias mies ei ole vanha isäksi ja hän voi hyvin löytää 30-vuotiaan lapsia haluavan naisen, jolla ei ole lapsia entuudestaan. Korkeammin koulutetuista tällaisia naisia on tuossa iässä suurin osa. Esim. omassa kaveripiirissä kenelläkään ei ollut vielä 30-vuotiaana lapsia.
🇺🇦🇮🇱