Teologi paikalla, tahdotko kysyä jotain tai purkaa muuten vain sydäntäsi?
Kommentit (52)
Olen tavannut kuolleita omaisiani ja muitakin vainajia. Poistun silloin tällöin ruumiistani. Pystyn välittämään parantavaa energiaa. Saan unessa ja joskus myös hereillä ollessani viestejä henkimaailmasta. Muistan (?) katkelmia menneistä elämistäni. Jo lapsena puhuin vanhemmilleni paljon outoja asioita mm. juuri muistikuvia edellisistä elämistäni sekä erilaisista henkiolennoista. Tieto jota henkimaailmasta saan ja toisaalta myös tieto, joka minulla on jotenkin aina ollut sisimmässäni on kovin erilaista kuin kristillinen uskonto. Mitä tämä on ja mitä minun pitäisi tehdä?
saati niitä edes kokonaista päivää rikkomatta noudattamaan. Juuri siksi meillä on Jeesus.
Elämme mieheni kanssa vakavassa avioliittokriisissä. Vaikka meillä on kaikkea maallista mitä voi toivoa, se tärkein eli rakkaus on kadonnut. Kahden ihanan pienokaisen äitinä en enää jaksa enkä voi jäädä kuuntelemaan jatkuvaa nimittelyä, kiroilua ja haistattelua. Vikaa on toki minussakin, mutta en sentäään sorru asiattomuuksiin vaan edes yritän keskustella rakentavasti.
Olen rukoillut niin monta kertaa, että mieheni ymmärtäisi tekojens seuraukset ja käyttäytyisi aikuisen tavoin. Olen myös rukoillut itselleni voimaa lähteä pois tilanteesta.
Kumpikaan ei auta, tilanne pahenee enkö löydä voimia irrottautua.
Olisi ihanaa, jos rukoilisit puolestamme. Kaikkein eniten toivoisin, että olisimme onnellisia yhdessä kaikki neljä.
ta, jotka yrittävät harhauttaa meitä Hänen luotaan. Rukoile ja pysy kovana. Voit hyvin ottaa yhteyttä seurakuntaasi ja pyytää sielunhoitoa/hengellistä ohjausta pastorilta.
Suosittelen avioliittoneuvontaa, seurakunnat järjestävät myös tällaista ohjausta.
Hänen armonsa pysyy iankaikkisesti, samoin rakkaus. Niin kauan kuin elät, sinulla on mahdollisuus kääntyä Hänen puoleensa.
ei ap
Tarkoitatko, että paholainen minua on koko elämäni lähestynyt, eikä suinkaan Jumala?
Henkimaailmasta minulle on kerrottu, että kristinusko pitää ihmiset tietämättöminä ja kuoleman laaksossa vaeltavina. Todellinen usko, rakkaus ja valo ovat jotain ihan muuta. Myös sydämeni johdattaa minua eri tielle kuin kristinusko. Ymmärrän raamatun monella eri tavalla, se ikäänkuin avautuu kerros kerrokselta ja löydän tarvittavat avaimet yksi kerrallaan.
Kaikki tekoni, joita pidän rakkauden tekoina, ovat tuottaneet pelkkää hyvää niin itselleni kuin muillekin.
42
Miten sitten käy jos onkin valmis vasta sen jälkeen? Eikö enää saa yhteyttä jumalaan? t. ahdistunut