Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaat hiuksissa vanhentaa nelikymppistä

Vierailija
20.05.2021 |

naista niin paljon. Kannattaisi värjätä, piristäisi ulkonäköä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihananväriset, terveet, runsaat kiharat hiukset joissa on ripaus harmaata. Olen alle nelikymppinen, itseeni ja elämääni tyytyväinen ja onnellinen nainen. Harmaat ja rypyt tässä eivät vauhtia haittaa kun elämä on ihanaa!

Vierailija
22/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata on paljon, mutta en enää lähde siihen värjäyskierteeseen. Harmaa juurikasvu sitä paitsi on kamala, ehtimiseen saisi lotrata värien kanssa ja lienen vähän herkistynytkin niille. Mulla on pitkät hiukset, en aio leikata lyhyiksi ennen kuin ovat niin ohuet, ettei ole mitään jäljellä. Mun naamaan ei sovi lyhyet hiukset. Tosin tämä tyyli vaatii hiukan kasvojen ehostamista, etten näytä ihan homssuiselta mummelilta, mutta se on mukavampaa kuin hiusten värjääminen. N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Saan usein kehuja harmaista hiuksistani. Se on ihan kivaa, mutta ei haittaa, jos kaikki eivät tykkää.

Vierailija
24/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parikymppinen ja mulla on harmaita hiuksia. Ei haittaa yhtään. Näyttää kivoilta.

Vitiligo <3

Vierailija
25/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät tärkeänä sitä, että nainen ei saisi näyttää vanhentuneelta? Varmasti suurin osa meistä ”taistelee” ikääntymisen merkkejä vastaan enenmän tai vähemmän. Ne, jotka eivät moisesta välitä, hyvä heille! Painetta näyttää nuoremmalta ei minun mielestäni pitäisi yhtään lisätä. Miksi sinä haluat tehdä niin?

Vierailija
26/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhenemisesssa ei ole mitään pahaa!

Hitsi kun en itse osaa ihan noin hyvänä nähdä kropan reistailua vanhuuden vaivoineen ja rapistumista vuodepotilaaksi.

Vierailija
27/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garniermiehet vasta naurettavanäköisiä on. Usein vielä punertaa se liian tumma sävy. 😂

Vierailija
28/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on harmaat hiukset ja harmaa, valju iho niin kyllä vanhentaa.

Tietysti harmaitakin on eri sävyjä.

Itse en kyllä odota harmaantumista, onneksi on tumma tukka ja vain muutama harmaa hius ohimolla.

Kuvittelisin olevani vanhemman näköinen jos olisi enemmän.

Olen kiitollinen geeneistäni.

Vierailija
29/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. En kelpaa kenellekään värjätyilläkään hiuksilla. Sama se vaikka olisivat harmaat.

Vierailija
30/30 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenpähän loppuu tytöttely. Eli hyvä.