Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaisella ilmiöllä joku sosiaalipsykologinen nimi ja onko muilla tällaista?

Vierailija
20.05.2021 |

Jos jätän vastaamatta ihmisille he lähettävät jonkun muun tiedustelemaan puolestaan "mikä on" ja urkkivat tietoja toisen kautta. He taivuttelevat minua ottamaan yhteyttä ihmisiin, joille en hyvistä syistä halua kertoa omia asioitani.

Miksi minun siis pitäisi pitää muut onnellisina ja joku status quo yllä? Eihän tässä ehdi muuta tekemään kuin väistelemään noita "kätyreitä". Merkkipäivien ja juhlapyhien aikaan käytös tiivistyy: eli minun juhlapäiväni tarkoitus on vain se, että kiittelisin noita tyyppejä onnitteluista ja huomio menisi heihin. Ei minun tarpeistani välitä tässä kuviossa kukaan. Tarpeeni on olla rauhassa ja elää omaa elämää, mutta pitäisi olla miellyttämässä muita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi itsekkäältä touhulta sinulta itseltäsi? Miksi sitten edes ylipäätään päästät ihmisiä elämääsi jos et jaksa heitä? Mielestäni on ihan typerää ajatella että jos joku onnittelee sinua syntymäpäivänäsi he kerjäävät huomiota. Kyllä minä ainakin olen otettu siitä jos muutamakin ihminen ajattelee minua jopa niin paljon että muistaa onnitella minua. Otan sen tosi isona kohteliaisuutena ja välittämisen osoituksena. Jotkut ihmiset ovat niin yksinäisiä että antaisivat kuun taivaalta jos edes joku joskus onnittelisi heitä tai tulisi kysymään "mikä on". Et ansaitse ihmisiä ympärillesi ja nämä "kätyrit" ovat selvästi liian hyviä ihmisiä sinun elämääsi. Kömmi johonkin luolaan ja jää sinne ettet aiheuta muille enää pahaa oloa kiitos.

Alhaan ÄÖ:n kommenti XD katso vain kirjoitusihrveitä 😂

Ironista, että ainoa oikein kirjoitettu sana yllä olevassa on "vain".

Vierailija
22/22 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ilmaisseet näille kätyreille, että tiedätte kyllä miksi otti sattumalta yhteyttä pitkän ajan jälkeen juuri nyt?

En, vaan olen esittänyt tyhmää ja myöhemmin kostanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi