Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa yksityisellä e-pilleri resepti?

Vierailija
20.05.2021 |

Kellään kokemuksia? Julkisella kestää niin kauan..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän paljon.

Vierailija
2/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tuo ehkäisyneuvola? Joutuuko antamaan jotain verikokeita yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kestää kauan?

Vierailija
4/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikoha nyt korona aikaan sen saada puhelimitse? Lähinnä sen haluaisin jotta voisin ”hallita ”kuukautisian

Vierailija
5/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikäynnin verran, yleislääkärillä paikasta riippuen alta satasen.

Vierailija
6/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikoha nyt korona aikaan sen saada puhelimitse? Lähinnä sen haluaisin jotta voisin ”hallita ”kuukautisian

Jos sulla on jo e-pillerit käytössä, niin reseptin saat kyllä uusittua ihan puhelimitse.

Jos taas ihan uutta reseptiä olet vailla, niin yksityisellä eivät kirjoita reseptejä näkemättä potilasta.

Vierailija
7/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jo e-pillerit käytössä, niin reseptin saat kyllä uusittua ihan puhelimitse.

Jos taas ihan uutta reseptiä olet vailla, niin yksityisellä eivät kirjoita reseptejä näkemättä potilasta.

Ja tietenkin joissain paikassa lääkärikäynnin voi hoitaa etäyhteyksin, mutta hinta lienee sama kuin paikanpäällä käytynä.

Vierailija
8/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan lääkärin taksasta. Viimeeksi kävin Mehiläisessä gynekologin vastaanotolla, maksoi 150e, sisätutkimus ja ultra.

Vierailija
9/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen lääkärikäynti 100-120 euroa. Lääke samanhintainen kuin julkisella.

Vierailija
10/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai e-pillereitiä enää uusita täysin näkemättä, muistelisin, että jossain kohtaa tuli tiukennuksia, että ainakin hoitsulla pitää käydä reseptin uusimisen yhteydessä, että otetaan vähintään verenpaine ja kysellään tilanne.

Vierailija
11/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käyttänyt tuota omahyvis palvelua, että voi netin kautta varata ajan?

Vierailija
12/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin lääkärikeskuksissa (muistaakseni esim Aava) tarjotaan nuorille suunnattuja palveluita hieman halvemmalla. Oma tyttäreni kävi hakemassa e-pillerit yksityiseltä, käynti maksoi noin 70 eur, ei tehty sisätutkimusta.

Vierailija
13/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se tapaaminen sisältää tutkimuksen.

Vierailija
14/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä yksityiselle. Esim Vantaalla ehkäisy- ja perheneuvolassa ilmainen käynti. Sain ajan parin kuukauden päähän ja jos pillerit eivät olisi riittäneet sinne asti, olisivat kirjoittaneet minulle pari kk lisää reseptiä :)

Vierailija
15/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai e-pillereitiä enää uusita täysin näkemättä, muistelisin, että jossain kohtaa tuli tiukennuksia, että ainakin hoitsulla pitää käydä reseptin uusimisen yhteydessä, että otetaan vähintään verenpaine ja kysellään tilanne.

Mä olen syönyt vuosia pillereitä eikä tarvi käydä näytillä, reseptin voi uusia apteekissa.

Vierailija
16/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen syönyt vuosia pillereitä eikä tarvi käydä näytillä, reseptin voi uusia apteekissa.

No mittaatko itse verenpaineen ja ilmoitat lääkärille? Muuten todella vastuutonta toimintaa.

Vierailija
17/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea tuolla ehkäisyneuvolassa kysytään? Ja olen siis ihan täysi-ikäinen, mutta en ole koskaan e-pillereitä hankkinut

Vierailija
18/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mittaatko itse verenpaineen ja ilmoitat lääkärille? Muuten todella vastuutonta toimintaa.

Ei kenenkään muunkaan tarvitse käydä näytillä.

Vierailija
19/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea tuolla ehkäisyneuvolassa kysytään? Ja olen siis ihan täysi-ikäinen, mutta en ole koskaan e-pillereitä hankkinut

Paino, pituus, onko suvussa veritulppia, poltatko tupakkaa, onko migreeniä ja mitataan verenpaine.

Vierailija
20/43 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino, pituus, onko suvussa veritulppia, poltatko tupakkaa, onko migreeniä ja mitataan verenpaine.

Siinäkö kaikki, eli ei verikokeita, gynejuttuja yms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan