Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minäkin olen miettinyt rokotteen ottoa. Uskaltaako?

Vierailija
20.05.2021 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymiltä nettifoorumilta saa takuulla luotettavat vastaukset ja konsultaation kaikkeen omaan terveyteen liittyviin asioihin. Asiantuntijoita ei kannata kuunnella eikä välittää faktoista.

Vierailija
2/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa.

Ellet sitten asu jossain 29 km metsäautotien päässä, ja et tapaa muita. Silloin et piikkiä tarvitse.

Vierailija
4/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annan siihen vastauksen, mitäs jos se sensuroidaan. Ehkä voit tutkia asiaa itse

Vierailija
5/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee nyt tuossa kärpäsestä härkäsen.

Hain rokotteen ja unohdin koko jutun suunnilleen saman tien. Joillakin vaan on agendana pelotella ihmisiä.

Vierailija
6/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskalla, koska mahdollisista pitkän ajan kuluttua ilmaantuvista haittavaikutuksista ei tiedetä mitään.

Vierailija
7/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskalla, koska mahdollisista pitkän ajan kuluttua ilmaantuvista haittavaikutuksista ei tiedetä mitään.

Näin on. Parempi mennä seisomaan keskelle vilkasta moottoritietä, niin parantaa roimasti mahdollisuuksiaan kuolla auton alle sydän- ja verisuonitautien asemasta.

En voi käsittää näiden ihmisten logiikkaa. "Otan mieluummin todella ison riskin ja vaarannan samalla lähipiirini ja muut ihmiset, jotta välttäisin häviävän pienen riskin. Päähän sattuu. En tajua.

Vierailija
8/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤡

Vierailija
9/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jo 2 Pfizeria. Uskalsin.

Vierailija
10/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tekee nyt tuossa kärpäsestä härkäsen.

Hain rokotteen ja unohdin koko jutun suunnilleen saman tien. Joillakin vaan on agendana pelotella ihmisiä.

Ihan kuten joillakuilla on tarve pelotella, että korona vie sairaalaan. Lol

Vierailija
11/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Parempi mennä seisomaan keskelle vilkasta moottoritietä, niin parantaa roimasti mahdollisuuksiaan kuolla auton alle sydän- ja verisuonitautien asemasta.

En voi käsittää näiden ihmisten logiikkaa. "Otan mieluummin todella ison riskin ja vaarannan samalla lähipiirini ja muut ihmiset, jotta välttäisin häviävän pienen riskin. Päähän sattuu. En tajua.

Olet mennyt vedätyksen, ei se korona edelleenkään ole kaik8lle vaarallinen. Kantsis varmaan laihduttaa....

Vierailija
12/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan osallistumaan ihmiskokeeseen.

Vierailija
13/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaattekin vinkua te, joille rokote on tarjottu! Meillä sairaalassa jätettiin yli puolet rokottamatta (kiitos hallitus), kun piti saada piikit keski-ikäisille etätyöläisille :) Katotaanpa seuraavan kerran, kuinka moni hoitohenkilökunnasta enää suostuu altistamaan itseään ja perhettään pandemiavirukselle, kun ollaan rokotusjonossa viimeisinä.

Vierailija
14/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän se nipisti. Että kyllä siitä selviää. Eikä tullut mitään, oletko superhyperallerginen?

Vierailija
16/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaattekin vinkua te, joille rokote on tarjottu! Meillä sairaalassa jätettiin yli puolet rokottamatta (kiitos hallitus), kun piti saada piikit keski-ikäisille etätyöläisille :) Katotaanpa seuraavan kerran, kuinka moni hoitohenkilökunnasta enää suostuu altistamaan itseään ja perhettään pandemiavirukselle, kun ollaan rokotusjonossa viimeisinä.

No en ottanut, kun en koe, että sitä tarvitsen. Parempi sille, joka sai sen puolestani. 

Vierailija
17/17 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelen otat.