Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?
Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?
Kommentit (294)
Elämä tuntuu hyvältä ilman seksiä. Miltä elämäsi tuntuu kun sen sisältö on keskittynyt kusivärkkien yhteen hinkkaukseen? Hyh. :)
Kun erosin 4 vuotta sitten, niin kuiva kausi oli kyllä synkkä. Deittailumaailma oli muuttunut niistä ajoista, kun olin viimeksi sinkku. Sitten kun tajusin, että seksi on nykyään Tinderissä, niin ei ole tarvinnut ilman olla 😊
Ihan jees.
Näin on koko 30+ vuotta mennyt.
Itseäni ihmetyttää muiden pakkomielle seksistä.
Tosin toivoisin että kaikki ei olisi niin yli seksualisoitu.
Miksi AP olet seksittömässä elämässä? Minä en voisi olla ja juuri laitoin miehelle tekstarin että tänään olisi saatava ja kunnolla, kun edellinen kerta oli viikonloppuna. Lupasin jopa pukeutua seksikkäästi ja minutvsaa illalla kiinnittää käsistä ja jaloista sänkyyn, jotta olen käytettävissä niin kauan ja niinkuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Elämä tuntuu hyvältä ilman seksiä. Miltä elämäsi tuntuu kun sen sisältö on keskittynyt kusivärkkien yhteen hinkkaukseen? Hyh. :)
Tämä! 😁
Olen ollut ilman seksiä kohta 10 vuotta. Olen niin tottunut siihen, etten oikein koskaan edes muista sellaisenkin homman olemassaoloa. Ihmettelen välillä miten tärkeää se tuntuu suurimmalle osalle olevan. Ikää 45 vuotta.
Siinäpä asia, mitä elämääni kaikkein vähiten kaipaan...
Koko touhussa ei ole loppupeleissä mitään järkeä. Vähän niinkuin makean syöminen. Voi tuoda muutamiksi minuuteiksi vähän nautintoa, mutta sitä ilman pystyy ihan hyvin elää.
Ap, kerro sinä miltä tuntuu vauvasta asti aloitettu seksielämä? Sehän sulla siis ilmeisesti on ollut, jos et ole milloinkaan seksitöntä elämää viettänyt, etkä siitä tiedä.
Oikein mukavaa.
Täydellistä minulle, en seksiä halua.
Näen hyvän seksin luksuksena, joka ei voi kuulua perustarpeisiin koska se on niin harvinaista. Peruspaneminen on ihan kivaa, mutta samat tai paremmat fiilikset saa monesta muustakin asiasta.
Kylllä se olis ainakin kerran elämässä seurustella. Ihan siiitäkin syystä että pääsisi tutustumaan millaista on naisen maailma.
En koe, mutta koen että ap on vajaa älyinen, ja sanoisin että se on voimaannuttava kokemus.
Elämä ilman seksiä on ihan hyvää.
Ei mitään tunne-elämän sotkuja tai solmuja.
Platoninen ystävyys kantaa kauemmas.
Lopetin sellaiset sekoilut noin 10 vuotta sitten.
Olen nyt 53 -vuotias.
En koe jääväni paitsi mistään.
Minulla ei ole ollut eikä tule koskaan olemaan ”normaalia” seksielämää joten mieluummin olen ilman.
N25
Juu ei kiinnosta, liian vaivalloista ja yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Koko touhussa ei ole loppupeleissä mitään järkeä. Vähän niinkuin makean syöminen. Voi tuoda muutamiksi minuuteiksi vähän nautintoa, mutta sitä ilman pystyy ihan hyvin elää.
Ja kumpikin tekee lihavaksi jos ei osaa lopettaa ajoissa.
Ihan hyvin sujuu. Ei seksittömyys tapa vaikka hirveä määrä ihmisiä tuntuu niin luulevan. Siihen tottuu helposti.
Ihan ok. En.