Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?

Vierailija
20.05.2021 |

Miltä tuntuu seksitön elämä? Koetko olevasi vajaa?

Kommentit (294)

Vierailija
281/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Satuinpa sopivasti taas tähän linjoille. Olen joskus kysynyt jotain tuon suuntaista ja mies sanoi että hän kokisi sen äärimmäisen kiusallisena jos yhtään missään tilanteessa hänen nähden ja kuullen alkaisin tehdä itselleni yhtään mitään. 

Minä en ole koskaan kysynyt tätä keneltäkään, mutta miesten ilmeistä ja reaktioista olen tulkinnut, ettei se tunnu heille lainkaan mukavalta tai edes neutraalilta. Jos vaikka mies on jo saanut ja alan kosketella itseäni, miehen ilme näyttää vastenmieliseltä ja vaivaantuneelta, tai hän nousee sängystä ja menee tekemään jotakin muuta. Tämä useammankin miehen kanssa. 

Kommentoin miehenä tuohon: 

En minä ainakaan nauttisi tilanteesta jossa makaan naisen vieressä, olen juuri hetki sitten saanut orgasmin, ja nainen alkaisi masturboimaan

Niin no miksi et hoitanut naiselle orgasmia ensin. Oma vika että olet paska ja kykenemätön kumppani

Vierailija
282/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaaksi tunsin itseni ainoastaan siinä tilanteessa kun yritin parisuhdetta ja toinen lähes hyppi seinille kun ei saanut seksiä tarpeeksi. Nyt on ihan hyvä seksittömänä ei kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu naisen sisällä? Onko lämmintä ja onko ahtaantuntuista

T.Kokematon

Vierailija
284/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu naisen sisällä? Onko lämmintä ja onko ahtaantuntuista

T.Kokematon

Ei sinne pidä kokonaan ahtautua, pelkkä muna riittää.

Vierailija
285/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. En.

Yhtä hyvin voisit olla kuollut. 

Vierailija
286/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kohdalla se loppuu pettämiseen. Jaelkoot itseään sitten muille, puoliso ei siihen hommaan enää sekaannu.

Vierailija
287/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ilman seksiä kohta 10 vuotta. Olen niin tottunut siihen, etten oikein koskaan edes muista sellaisenkin homman olemassaoloa. Ihmettelen välillä miten tärkeää se tuntuu suurimmalle osalle olevan. Ikää 45 vuotta.

Sama juttu. Seksi ei ollut mieheni kanssa koskaan hyvää, lähinnä vaan suostuin siihen hänen mielikseen ja itsetyydytin kun hän oli poissa. Joten eron jälkeen se vaan tuntui helpotukselta ettei enää tarvitse antaa. En näe mitään syytä haluta seksiä enää milloinkaan, vaikka se voisikin olla jonkun muun kanssa hyvää. Miksi tavoitella sellaista elämää? Miksi haluaisin päästä seksin makuun ja sitten joutua juoksemaan munan perässä loppuelämä? Hirveän vaivalloista ja riskialtista, enkä lapsiakaan halua.

Vierailija
288/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan spermaa. En halua sitä sisääni. 

Vierailija
289/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, enkä tunne olevani vajaa. Vajaaksi tunsin itseni parisuhteessa, nythän on ihan sama minkälainen olen, kun kukaan ei ole siitä valittamassa. 

Vierailija
290/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan spermaa. En halua sitä sisääni. 

Et oo kondomeista koskaa kuullu?

Vierailija
291/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani vapaa.

Vierailija
292/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä tuntuu. Oikeastaan paremmalta ei voisi  tuntua. En koe  olevani vajaa ja mulle se on yks hailee mitä mieltä muut ovat..Jos jonkun mielestä olen vajaa niin sitten olen. Ei se muhun vaikuta millään tavalla.  Käsi ajaa saman asian niin ei ole  tarvetta seksille. 

Vierailija
293/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu seksitön elämä oudolle, vaihdevuodet vei halut, eikä mulla onneksi nyt, ole kumppania joka asiasta tinkaisi tuossa,

helpompaa siis.

Enkä hae estrogeeni hoitoa, jos alkais halut hyrrätä pitäis olla kumppani, joten ei tässä laiffissa enää.

Vierailija
294/294 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani hiukan vajaa, siksi täytän pääni tyhjyyjen oluella.