Kuka niitä positiivisia koronatuloksia oikein saa
Kun kenenkään en tiedä sellaista saaneen vaikka ovat testeissä juosseet jopa kymmeniä kertoja.
Kommentit (21)
Mikä oli pointti? Minä esim sain, haluatko nyt tietää nimeni vai mitä? Ja olen kyllä jo parantunut, eikä sairaus minulle tavallista flunssaa pahempi juuri ollut.
Minä sain myös. Lapsi sai tartunnan ensin ja sitten näyttikin positiivista koko perheelle vuorollaan.
Ne joilla on koronatartunta. Onko lisää typeriä kysymyksiä?
Ai, minä tunnen kyllä useammankin. Ehkä sinulla on vain tosi pienet piirit?
Minua sinä et tunne, tarkoittaako se, että minua ei ole olemassa? Taidan jättää laskut maksamatta :D
Minä tunnen kolme ja lisäksi yhden jonka 2 isovanhempaa kuoli koronaan viime keväänä.
Lasteni koulussa useampi on saanut. Yhdessä perheessä vain toisella lapsista oli, ja yhdessä perheessä kaikki viisi sairasti vuorollaan.
Yritätkö tässä nyt jotenkin sheimata koronatartunnan saaneet? Että ovat huonoja ihmisiä, holtittomia?
No reilut satatuhatta suomalaista tähän mennessä. Varmaan monenlaista ihmistä mahtuu sellaiseen porukkaan.
Neljä perheenjäsentä/lähisukulaista on sairastunut, heistä kaksi on erittäin tunnollisesti noudattanut koronaohjeistuksia (terveydenhuoltoalalla), kaksi ei ollenkaan (ei terveydenhuoltoalalla. Tunnen ja tiedän monta muutakin, mutta he eivät varsinaisesti ole hyvänpäiväntuttuja lähempiä.
Vierailija kirjoitti:
No reilut satatuhatta suomalaista tähän mennessä. Varmaan monenlaista ihmistä mahtuu sellaiseen porukkaan.
Tähän päivään mennessä 90 946 kpl, että apauttiarallaa ei ole reilut 100 000 kpl.
Lähde https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…
Eli 1.6% suoranaisista on sairastanut koronan. Todella harvinainen tauti siis.
Vierailija kirjoitti:
Minua sinä et tunne, tarkoittaako se, että minua ei ole olemassa? Taidan jättää laskut maksamatta :D
Sulla on oudot piirit. Eivätkö he osaa suojata itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän päivään mennessä 90 946 kpl, että apauttiarallaa ei ole reilut 100 000 kpl.
Onneksi! Ruotsissa on pelkästään Tukholman seudulla todettu 200 lapsella long covid. Ei tee mieli ajatella kuinka monelle ruotsalaiselle jää taudista pysyviä terveyshaittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oudot piirit. Eivätkö he osaa suojata itseään?
Herranen aika, sinähän ratkaisit koko pandemiaongelman. Miten kukaan ei olekaan keksinyt että tämä on näin yksinkertaista! Voi vitsi, miten sulle saataisiin nyt vaikka Nobelin rauhanpalkinto maailman pelastamisesta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole todella harvinainen tauti, vaan rajoitukset purreet. Ilman rajoituksia luku olisi korkeampi selvästi. Ja Suomi ei edes ole testannut kovinkaan paljon, eli ei ole saatu kiinni kaikkia.
Oma teini-ikäinen lapseni sai positiivisen tuloksen. Todella lievät oireet ja arvoin, veisinkö edes koko testiin. Oli vain heikkoa oloa päivän, pari. Vein kuitenkin testiin, kun lapsi oli altistunut ja riski positiiviselle tulokselle suuri. Lapsi oli karanteenissa siis jo valmiiksi.
Kukaan muu perheestä ei onneksi sairastunut.
Hyvin erilaisia tautitapauksia olen kuullut. Tuttavaperheessä kaikki sairastuivat. Ja työkaverin äiti oli kuukauden sairaslomalla koronan vuoksi. Meillä oireet ihan minimaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei kerrota.
Tämä. Mä tiedän vain yhden koronatartunnan saaneen ja hän kertoi asiasta mulle siksi, että oltiin ennen hänen testiin menoaan tavattu. Ulkona tosin, mutta halusi silti varoittaa.
Mies ja minä. Minulle ei tullut oireita mutta ukolla oli kova yskä. Aika ylihypetetty flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain myös. Lapsi sai tartunnan ensin ja sitten näyttikin positiivista koko perheelle vuorollaan.
Älä välitä. Testein on todennettu lasillisen CocaCola juomaa samoinkuin monenlaisten hedelmien saaneen tartunnan.
Ehkä olette papaijoita koko perhe.
Perhepiirissä yksi sairastuminen, työpaikalla toinen. Muutamia hyväpäivän tuttuja. Osa karanteenissa. Kyllä niitä osumia tulee välillä.
Ne, jotka ovat saaneet tartunnan ja käyvät testeissä. Itse tunnen kolme. Jos sinä et ole ap koskaan nähnyt sinivalasta, tarkoittaako se, ettei sinivalaita ole?