Itsetunto nollissa, kun en kehtaa poseerata paljastavissa kuvissa
Varmasti ihan tyhmää, mutta tuttavapiirissä muutama nainen on alkanut harrastaa, että käyvät jossain kuvauksissa ihan ammattikuvaajalla otattamassa paljastavia ja seksikkäitä alusvaatekuvia itsestään, joita sitten julkaisevat jatkuvasti instagramissa. Tunnen itseni ihan huonoksi ja kelkasta pudonneeksi ja huonoitsetuntoiseksi, kun en millään kehtaa itse mennä samanlaisiin kuviin poseeraamaan. Minulle jo ihan tavallinenkin kuvan tai selfien ottaminen on jotenkin ”kynnys”. En pidä kait itseäni tarpeeksi kauniina tai hyvävartaloisena. Toisaalta, noista naisista pari on kyllä ei niin hoikkia. Mutta, mistä ihmeestä he saavat sen rohkeuden noihin kuviin mennä? Mistä tietää, kuinka kivoja ja seksyjä kuvia minustakin saisi jos vain uskaltaisi tai kehtaisi.. tuntuu olevan nykyaikana ihan normaalia tuollaiset kuvat. Miksi sitten itsellä arveluttaa?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- tuntuu vähän hämmentävältä, että yhtäkkiä tullut tällainen ”trendi”, että ollaankin makuuhuone-lookissa ihan kenen tahansa nähtävänä julkisesti.
Hankkisin puputossut ja oikein löysän muumiyöpaidan, jos joku ehdottaisi makuuhuonekuvia someen.
Tuo olisi muuten tosi hyvä kuvausidea! Heh, taidankin suositella tuota muumiyöpaitaa jollekin noista ”seksitähdistä”! Muumiyökkäriä kyllä katselisi ihan hyvillä mielin jossain kuvissa.
Ap, somepostailu noissa vetimissä on nettipor… myötä tullut ilmiö, jota ne HUONOLLA ITSETUNNOLLA ja manipuloitavissa olevat tytöt/naiset tai pojat/ miehet toteuttavat.
Oikeesti tyhmien harrastus ja tulee monella nuorellakin olemaan hankalaa esim. työpaikan saannissa, kun kuvat/videot jää ikuisiksi ajoiksi pyörimään nettiin, ja ties minne limasetien käyttöön!!
Kukaan tervejärkinen ei itseään esittele alastomana tai por..vetimissä koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaisitko uskaltaa teettää sellaisia kuvia? Onko sulle tärkeää saada itestäs sellaisia kuvia? Jos vastaat kyllä, kysy miksi haluat. Jos syy on hyvä, mene rohkeasti pelkoa päin. Sen jälkeen voit miettiä haluatko jakaa ne kuvat niiden jo poseeranneiden kesken vai kenelle, vai pidätkö kuvat perhepiirissä.
Jos vastaat alun kysymykseen "ei, en tunne halua tai tarvetta" unohda koko juttu.
Kiitos, tässäkin on todella ideaa! Ja minustakin minun on hyvä miettiä tätä asiaa. Haluaisin olla itsekin rohkeampi ja olla ainakin jossain vähän asiallisemmissa kauniissa, tavallisissa kuvissa. Eihän sitä tiedä, vaikka rohkeus kasvaisi siitä joskus vaikka jopa sensuelleihin kuviin (hyvällä maulla kuitenkin, eikä mikään lateksiasu päällä) Kyllä minua selvästi vähän kaivelee se, että he rohkenevat ja minä en. Täytyy tutkiskella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- tuntuu vähän hämmentävältä, että yhtäkkiä tullut tällainen ”trendi”, että ollaankin makuuhuone-lookissa ihan kenen tahansa nähtävänä julkisesti.
Hankkisin puputossut ja oikein löysän muumiyöpaidan, jos joku ehdottaisi makuuhuonekuvia someen.
Tuo olisi muuten tosi hyvä kuvausidea! Heh, taidankin suositella tuota muumiyöpaitaa jollekin noista ”seksitähdistä”! Muumiyökkäriä kyllä katselisi ihan hyvillä mielin jossain kuvissa.
No niin on hyvä idea. Tukkaa pitäs pörröttää jotta tulisi mielikuva juuri heränneestä ja sijoittaa voimakas lamppu osoittamaan kameraan päin. Siihen sitten neito haukottelemaan ja käsiä venyttelemään. Lamppu kun jäisi ruumiin taakse niin se sitten aiheuttaisi sen että kameran puolelta katsottuna ison muumiyöpaidan läpi näkyisi ruumiin ääriviivat -> hottis🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
No ei oo mitenkään normaalia. En ikinä postais itsestäni alusvaate ym kuvia tai mitää kenellekään, en edes miehelleni. Koskaan ei tiedä mihin kaikki oikeesti joutuu.
Jenni Vartiaisen biisikin ”laitoit minut nettiin” kuvaa hyvin tota käsittämätöntä ilmiötä. Sitte jos joku alkais kiristään mua noilla kuvilla tjn😱
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin on hyvä idea. Tukkaa pitäs pörröttää jotta tulisi mielikuva juuri heränneestä ja sijoittaa voimakas lamppu osoittamaan kameraan päin. Siihen sitten neito haukottelemaan ja käsiä venyttelemään. Lamppu kun jäisi ruumiin taakse niin se sitten aiheuttaisi sen että kameran puolelta katsottuna ison muumiyöpaidan läpi näkyisi ruumiin ääriviivat -> hottis🙂
Yök, älä edes haaveile pervo🤮
Jollekin kuvat toimivat, jollekin eivät. Tervettä on tunnistaa omat rajansa eikä lähteä ryhmäpaineessa niitä rikkomaan.
Mun ongelma tuossa tilanteessa olis ainoastaan myötähäpeä.
Ota selvää onko omalla paikkakunnalla ihmisiä, jotka ovat saaneet koulutuksen Voimauttavan valokuvauksen tekemiseen. Sanoisin, että sen kaltainen projekti voisi olla sinulle parempi, kuin paljastelu silloin kun et ole varma haluatko sitä itse. Rohkeus ja seksikkyys eivät ole synonyymejä kaikille.
Pervojen hommaa, ja tyhjäpää naiste/ miesten tavoite.
No miks pitäis maailmalle näyttää omaa persettä, daisarit we??
Tää on huono provo!! Älkää menkö mukaan jonku pervon high sessioihin!
Vierailija kirjoitti:
No ei oo mitenkään normaalia. En ikinä postais itsestäni alusvaate ym kuvia tai mitää kenellekään, en edes miehelleni. Koskaan ei tiedä mihin kaikki oikeesti joutuu.
Jenni Vartiaisen biisikin ”laitoit minut nettiin” kuvaa hyvin tota käsittämätöntä ilmiötä. Sitte jos joku alkais kiristään mua noilla kuvilla tjn😱
Toi on kyllä tosi! Jos postaa mihinkä tahansa kuvan niin silloin pitää ottaa huomioon että mahdollisesti se on ikuisesti netissä ja monen jonnen tietsikalla. Nykyään kun jonnet ei tarvi Anttilan kuvastoa r-matskuksi vaan latailevat kavereidensa äippien kuvia😄
Tuosta kun syitä itsensä julkituomiseen kirjoittelitte niin olen kyllä jutskaillut asiasta useamman naisen kanssa livenä. Syy on aina sama, itsetunto. Siis ihan itse sanoneet sen olevan syy. Sikäli on kyllä olleet fiksuja naisia etteivät keksi mitään tekosyitä vaan ihan itsekin mieltävät itsetuntoboostin olevan se perimmäinen voima🙂
Me miehethän ollaan niin helppoja. Naisen ei tarvi laittaa kuin kuvan vaikka kyynertaipeesta niin me aatellaan että hieno perse😄
Ei hyvää päivää. Joka päivä menee hullummaksi tämä maailma. Suosittelen sen somen sulkemista ja käy vaikka kävelyllä.
Muista että ne kuvat on siellä verkossa maailman tappiin eikä niitä pois saa vaikka haluaisi. Mikä nyt tuntuu hyvältä idealta ei ole ehkä sitä enää viiden tai kymmenen vuoden päästä.
Älä ihmeessä ala näiden itseänsä paljastelevien kelkkaan menemään. Ei pidä toimia sitä vastaan, miltä itsestä sisimmässä tuntuu. Voimakkuuteen ja rohkeuteen ei tarvita paljastavia kuvia. Sellaiset asiat ovat pään sisällä.
Hommaa itsellesi toisenlainen ystäväpiiri. Olet fiksu, ansaitset fiksut kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, älä edes haaveile pervo🤮
😄 En haaveile🙂
Haaveiluni sekä haikailuni on nykyisin täyttänyt eräs tietty neito 🙂
Kiitos järkevästä kommentista ja näinhän se tuntuisi. Kiva saada tällaisesta kommentista vähän suhteellisuudentajua, ettei ole itse ihan kierossa maailmankuvansa suhteen.
-Ap