Panseksuaalit
Nämä tyypit ovat ilmeisesti tavanneet tai ainakin nähneet kaikkien sukupuolien ja sukupuoli-identiteettien edustajia elämässään, kun voivat kertoa tuntevansa vetoa heihin? Tuskin pitää kovin monen kohdalla paikkaansa.
Kommentit (4)
Jaa, minulle se tarkoittaa että olen viehättynyt IHMISISTÄ tietämättä ja välittämättä, mitkä elimet ja mikä sukupuoli-identiteetti heillä on. En ole etsimällä etsinyt erikoisia sukupuoli-identiteettejä, mutta joukossa on ollut transhenkilöitä ja muunsulupuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulle se tarkoittaa että olen viehättynyt IHMISISTÄ tietämättä ja välittämättä, mitkä elimet ja mikä sukupuoli-identiteetti heillä on. En ole etsimällä etsinyt erikoisia sukupuoli-identiteettejä, mutta joukossa on ollut transhenkilöitä ja muunsulupuolisia.
Silloin sinulla onkin perusteet kutsua itseäsi paniksi. Toisin kuin niillä, jotka periaatteen tasolla uskovat voivansa viehättyä kenestä vaan, mutta eivät sitä todella tiedä koska ei ole kokemusta. Ja jälkimmäisiä on varmasti enemmän, koska loppujen lopuksi transihmisiä, muunsukupuolisia jne. on varsin vähän ja harva on oikeasti tavannut koko sukupuolien ja sukupuoli-identiteettien kirjon (tietäen, ketä nuo ihmiset tuntevat olevansa).
Siis eihän se tarkoita sitä, että olisi kaikista maailman ihmisistä kiinnostunut, mitä ihmettä.
Itse en nimittäin ainakaan tiedä, onko joku hottiksena pitämäni, ulkoisesti miestä muistuttava ehkä kuitenkin esim. intersukupuolinen, itseään naisena tai muunsukupuolisena pitävä...