Pahoittaisitko mielen tästä?
Valmistuin pari kuukautta sitten pitkän uurastuksen ja töiden ohessa opiskelun jälkeen yliopistosta (FM). Mies kysyi tänään loukkaannunko kun ei ole ostanut/kuulosti siltä ettei ajatellut hankkia valmistujaislahjaa?
En tietenkään loukkaannu asiasta enkä tarvitse lahjoja, mutta kieltämättä jäi vähän harmittamaan. Lähinnä siis se että itse tykkään muistaa läheisiä ja ystäviä ja totta hitossa lahjoisin oman puolison samassa tilanteessa ja järjestäisin hänelle juhlat tai vähintään veisin syömään. Itse olen ylpeä saavutuksestani ja sitä olisi mukava fiilistellä. Tuntuu että elämässä on muutenkin niin vähän juhlittavaa varsinkin näinä aikoina. Nyt kun jäin pureskelemaan asiaa niin alko jopa vähän v*tuttaa. Mitä itse ajattelisit? :/
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Nyt suosittelen että hankit jotain kivaa ja kallista pelkästään itsellesi, vaikka uuden auton tai lomamatkan. Unohda ukko, loukkaantukoon vuorostaan hän. Älä muista hänen merkkipäiviään, älä hanki joululahjaa. Jos olet ruokavastuussa, hanki itsellesi, älä hänelle. Leiki miestä ja ole itsekäs.
Kun joku heittää pienen "loukkaavan" vitsin, lyö häntä nyrkillä ja tee elämästä helvettiä kostoksi-tyylillä?
Kuuluu tapoihin muistaa kun läheinen valmistuu.
Ap:n tapauksessa olisin loukkaantunut ja pahoittanut mieleni.
Mies ei nähtävästi tunne alkeellisimpiakaan käytös tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse vienyt miehesi syömään, naislapsi.
Ja sinä pitänyt suusi kiinni, miespolo.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa oppia tuntemaan yhdyssanat. Käytöstavat, kas noin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin suljettuun ravintolaan ap:n miehen olisi pitänyt ap viedä?
Tuollaiset jututhan opetetaan jo kotona teininä, , että valmistuvia ihmisiä muistetaan jotenkin, vaikka kukkakimpulla ja kuohuviinipullolla. Tai muulla lahjalla.
Törppö mies, tietämätön moukka, suoraan sanottuna, sorry mutta näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt suosittelen että hankit jotain kivaa ja kallista pelkästään itsellesi, vaikka uuden auton tai lomamatkan. Unohda ukko, loukkaantukoon vuorostaan hän. Älä muista hänen merkkipäiviään, älä hanki joululahjaa. Jos olet ruokavastuussa, hanki itsellesi, älä hänelle. Leiki miestä ja ole itsekäs.
Kun joku heittää pienen "loukkaavan" vitsin, lyö häntä nyrkillä ja tee elämästä helvettiä kostoksi-tyylillä?
toi kyseinen reppana vain voimafantasioi. se on palstalta tuttu miesvihaaja, jolla ei ole itsellään koskaan miestä ollutkaan ja haukkuu miehiä. on tullut useissa ketjuissa vastaan ja sen tunnistaa kirjoitustyylistä.
mt-ongelmainen reppana.
lisäksi aloittaja on juuri lopettanut ja 99% todennäköisyydellä täysin persaukinen, jolla ei itsellään riitä rahat edes mäkkärin ateriaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu
tapoihin muistaa kun läheinen valmistuu.Ap:n tapauksessa olisin loukkaantunut ja pahoittanut mieleni.
No vaikka avoinna olevaan ravintolaan, hölmö.
Ainakin minua veetuttaisi jumalattomasti olla niin tyhmä, että kirjoittaisin alkup. kyssän tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla? =D
Omalla palkalla. Jos et tiennyt, niin työstä maksetaan palkkaa.
Mies ei pitänyt sinulle tärkeää asiaa minään... tämmöinen on aina huono juttu. Parisuhteessa kannattaa huomioida niitä toiselle törkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu
tapoihin muistaa kun läheinen valmistuu.Ap:n tapauksessa olisin loukkaantunut ja pahoittanut mieleni.
No vaikka avoinna olevaan ravintolaan, hölmö.
ravintolat suljettiin maaliskuussa, trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla? =D
joo, varmaan joku opiskelija onkin ihan super-rahakkaissa duuneissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla? =D
Etkö osaa lukea? Aloittaja opiskeli töiden ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla? =D
joo, varmaan joku opiskelija onkin ihan super-rahakkaissa duuneissa
Oman työpaikkani johtaja sai uuden tutkinnon valmiiksi tässä keväällä, opiskeli työn ohessa. Kyllä tuolle ihan hyvää palkkaa tunnutaan maksavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla? =D
Etkö osaa lukea? Aloittaja opiskeli töiden ohessa.
no sittenhän aloittajalla olisi ollut rahaa juhlistaa valmistumistaan ja viedä miehensä syömään.
minä muuten maksoin valtaosan omista yo-juhlistani ja järjestin suurimman osan niistä tarjoiluineen, kävin töissä lukion ohessa. ja kaikki tämä ihan miespuolisena eläjänä.
miksi sama ei onnistu aikuiselta nykynaiselta?
Olisin vienyt itse miehen syömään juhlan kunniaksi ja itse asiassa näin teinkin. Kutsuin pari kaveria juhlimaan valmistumistani ja tietysti tarjosin kaiken heille.
Eikö juhlijat yleensä itse tarjoa eikä odota muiden tarjoavan?
En loukkaantuisi (olisi loukkaantunut), mutta meillä oli eri tilanne, valmistuin liki nelikymppisenä aikuisopiskelijana (5,5 vuodessa), ja paperit kokivat välittömän inflaation heti haettuani ne postista. Tuolla ne ovat kaapin perällä. Lähinnä tunsin helpotusta siitä, että gradu-urakka oli ohi, ei ollut juhlafiiliksiä. Miksikään etapiksi se ei osoittautunut, asiat ovat samoilla raiteilla kuin ennenkin tutkintoa.
ai pissis ei päässyt bilettämään korona-aikana? ok.