Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jonna vedätti "amerikkalaisupseeria" oikein olan takaa

Vierailija
19.05.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9c8eb8f-8a67-481b-93f6-ac66d81ba879

Nauroin niin paljon luettuani tämän jutun Jonnasta ja "amerikkalaisesta sotilaasta". Olen itsekin kerran huvikseni jutellut tällaisen "upseerin" kanssa. Hän jopa soitti minulle face-puhelun. Typerys, kuulihan sen jo aksentista, että Amerikkaa ei hemmo ollut nähnytkään. Läksytin hänet oikein kunnolla ja vannotin olemaan tekemättä samaa virhettä uudestaan. No, ei mennyt oppi vissiin perille, vaikka kyllähän näitä riittää muitakin :D

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, olinko eka?

Vierailija
142/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, olinko eka?

Huomenta! Oli aikakin herätä tähän päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkkamaukka huijaa miehiä!

Mies tilasi H&M:n verkkokaupasta housut: Sai nukkaiset pöksyt, joiden taskussa oli pesty Bounty-patukka

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d64a5e83-4407-4e61-886a-adb17ea99891

Hahhah ! :)

Mahto vithuittaa ;)

Menikö viimeset killingit.. :)

Vierailija
144/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thiiihihhihiiiihihihiiii.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin työkseni käräyttää näitä nettihuijareita? Mikä ammattinimike? Mihin pääsee töihin?

Mä kans, koulutusta jossain?

Tässä olisi kyllä työnsarkaa. Rankkaakin. Mieti kaikkia pe do- juttuja. Pitäisi olla enemmän jengiä ihan siviilissä paljastamaan noita.

...eräoppaasta, joka saalisti lapsia. Jos ammattipoliisitkaan eivät pystyneet katsomaan pe-do -aineistoa voimatta pahoin,

Onko harrastajapoliisejakin olemassa...

Vartijat, nuo poliiskoulupudokkaat =D

Vierailija
145/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina ei tykata yhta. kaljamahha nigeriasta.

Vierailija
146/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toimittu Jonnalta. Halveksin ja vihaan todella näitä huijareita. Eräs kuvotus huijasi sairasta ystävääni 😞

Ihan oikein tyhymälle.

Rikollinen on aina syyllinen. Ketään ei saa myöskään huijata siksi, että tämä henkilö on tyhmä.

ohis

Vierailija
147/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keksin just äsken paremman. Mun tehtävä on kerätä lokkien pesistä munat heimon ruuaksi. Yhden lokin nimi on Siideriperse. Ahahahaha, HAHAHAHA, HIHIHI-HOHOHOOOO että on hauskaa! 

#miesvihanäkyväksi

Nämä huijarit syyllistyvät itse mies-, nais- ja ihmisvihaan.

Vierailija
148/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pari tällaista. Yhden aikaa tuhlasin selittämällä yksinhuoltajaäidin arjesta lapsettomana. Keksin vain päästäni kaikkia tarinoita elämästäni. Toisen kanssa kävi ihan muutaman viestin jälkeen selväksi netissä, että tarvitsee rahaa. Niin mihin? No että pääsee nettiin 🤣

Vierailija
149/150 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinöörit, voisiko tehdä sellaisen rakkaushuijaribotin, joka juttelisi noille päivät pitkät pehmeitä ja pitäisi ne kiireisinä? Rahantulo lakkaisi ja tyyppien päivätyö samalla.

Ja sitten samaan vielä ehdotus. Kun saatte noita hello, hello/yes -puheluita, niin voiko laittaa soitonsiirron esim. Pelastakaa Lapset ry:n puhelinnumeroon, jossa jokainen puhelu maksaa pituudesta riippumatta 10€. Pikkuhiljaa tyrehtyisi sekin yes, yes- miesten rahanansaintamenetelmä.

Soitonsiirrossa on se ikävä puoli, että siinä operaattori laskuttaa myös liittymää, josta soitto siirretään.

Perhana, entäs jos laitan viestin "Unable to answer. Please call to my private number:" ja sitten kyseinen lahjoituspuhelinnumero.

toimiiko tämä eli jos tyyppi soittaa siihen niin johtuu maksamaan

Vierailija
150/150 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava tyttö.