Jonna vedätti "amerikkalaisupseeria" oikein olan takaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9c8eb8f-8a67-481b-93f6-ac66d81ba879
Nauroin niin paljon luettuani tämän jutun Jonnasta ja "amerikkalaisesta sotilaasta". Olen itsekin kerran huvikseni jutellut tällaisen "upseerin" kanssa. Hän jopa soitti minulle face-puhelun. Typerys, kuulihan sen jo aksentista, että Amerikkaa ei hemmo ollut nähnytkään. Läksytin hänet oikein kunnolla ja vannotin olemaan tekemättä samaa virhettä uudestaan. No, ei mennyt oppi vissiin perille, vaikka kyllähän näitä riittää muitakin :D
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin työkseni käräyttää näitä nettihuijareita? Mikä ammattinimike? Mihin pääsee töihin?
Olisi aika siistiä, jos poliisi ottaisi näitä töihin. Tyyliin, jos työttömyyskorvaus poistuisi ja tulisi erilaisia, uusia ammatteja. Rahat eivät katoaisi maailmalle, vaan pysyisivät turvassa Suomessa.
Mun mielestä kannatettava idea. Siinä olisi ammatti, jota voisi harjoittaa etänä ja halutessaan voisi kerätä käpyjä, marjoja ja sieniä lisätienistiksi. Veikkaan, että valtio voittaisi.
Ja onhan tuo ihmisten huijaaminen ammatti Afrikassa, niin miksipä ei olisi vastatoimia.
Vierailija kirjoitti:
Miesten välinen solidaarisuus ylittää kaiken.
Puhut paskaa. Älä pilaa tätä keskustelua mie-nais- vastaisuudellasi. Kiitos.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin työkseni käräyttää näitä nettihuijareita? Mikä ammattinimike? Mihin pääsee töihin?
Mä kans, koulutusta jossain?
Tässä olisi kyllä työnsarkaa. Rankkaakin. Mieti kaikkia pe do- juttuja. Pitäisi olla enemmän jengiä ihan siviilissä paljastamaan noita.
Kyllä, ja onhan yksityisetsiviä jo, mutta lisää tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut paskaa. Älä pilaa tätä keskustelua mies-nais- vastaisuudellasi. Kiitos.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi kyllä työnsarkaa. Rankkaakin. Mieti kaikkia pe do- juttuja. Pitäisi olla enemmän jengiä ihan siviilissä paljastamaan noita.
Joo-o, tuo pe-do -osasto on kyllä varmasti niin rankkaa, että luulen, että useimmilta menis yöunet, jos tietäisivät kaikesta, mitä netissä liikkuu. Itse luin yhden haastattelun, joka oli siitä tuurilaisesta eräoppaasta, joka saalisti lapsia. Jos ammattipoliisitkaan eivät pystyneet katsomaan pe-do -aineistoa voimatta pahoin, niin en usko, että se olis helppoa itsellekään. Erittäin hyvää työtä tekevät, mutta kyllä sellainen rikkoo varmasti luottamusta ihmisten tahtoon tehdä hyvää toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut paskaa. Älä pilaa tätä keskustelua mie-nais- vastaisuudellasi. Kiitos.
ap.
Lol
Se oli sarkasmia
Tuo on vähän samanlainen homma kuin puhelinmyynti suomessa. Pikku kolehti työvoimalle ja pomo kerää rahat . Eli kyllä noilla äijillä on aikaa leperrellä vaikka huijarien kanssa kun saa kuitenkin saman palkan.
Nämä huijarit on niin organisoitunutta jengiä, että tuskin tuntevat mitään sääliä muita ihmisiä kohtaan vaikka jäävät kiinni.
Törkeää miten varastavat tilit tyhjiksi vanhuksilta, vammaisilta ym. Eivät sääli itsekään ketään, vaan käyttävät surutta itsesääli-korttia, leskistatusta, ”lapsiaan, sairasta äitiään” tekosyinä rahan varastamiseen.
Hienosti toimittu Jonnalta. Halveksin ja vihaan todella näitä huijareita. Eräs kuvotus huijasi sairasta ystävääni 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hauskaa.
Jos jollain ei ole parempaa tekemistä kuin kusettaa kusettajaa niin mikäs siinä.
Itse en tuhlaisi aikaani moiseen.
Ei taida käydä ihan täysillä tämä suomalainenkaan videon perusteella ja mm. näiden:
"– Olen aina ollut vähän tällainen outo. Minulla on vilkas mielikuvitus. En miettimällä miettinyt mitään. Ne vain tulivat, Janetzko kertoo."
"Hän meni ihan hämilleen, kun vedin psykobitch-juttuja."
Oikeastiko ihmiset tuhlaa tällaiseen kusettamiseen aikaa. Onko tällainen kusettaa yhtään lopulta sen parempi kuin alkuperäinen sotilaskusettaja. Siis näkee vaivaa kusettaakaeen kusettajaa päiviä/viikkoja/kk. Aika on muualta pois.
Huh huh.
Kehtaa näyttää vielä naamansa lehdessä.
Milloin se kiusaaja lopettaa? Sitten kun saa maistaa omaa lääkettään, jos sittenkään. Ei pidä miesten alkaa leikkimään tulella, siinä käy aina huonosti. Tiedoksi myös suomimiehille!
Se ei kuule vit*akaan välitä jostain av-mamman kusetusjekusta.
Se jatkaa kohti uusia tuulia - edelleen ulkomailla.
Olisi eri asia jos tämä sotilas olisi suomalainen niin silloin siitä voisi olla apua. Sana kiertäisi ja pikkulinnut laulaisi eikä ehkä niin paljoa jäisi uhreja enää haaviin.
Jotenki naiivia luulla, että joku sekopää pystyisi tälle asialle jotain, kun tekijä on ulkomailla. EIHÄN SILLE PYSTY VIRANOMAISETKAAN. Ne nostavat kätensä heti pystyyn, kun rahakusetusjäljet johtaa ulkomaille.
Tottahan tuo. Mutta mitä enemmän näistä puhutaan, vaikkapa Jonnan tapaisten juttujen myötä, sen vähemmän nämä kusettajat tienaavat. Ihmiset oppivat olemaan kriittisiä netissä. Että kyllä tästä jutusta hyötyä on. Bonuksena nolaus sinne huijauspäähän.
Näistä on kuule puhutta SATOJA KERTOJA lehdessä mutta osa vaan menee lankaan.
Ei auta kertomukset vaikka kuinka valistat. Osa on vaan niin yksinkertaisia.
Normaalisti ihminen ymmärtää nämä kusetukseksi ilman valistustakin! Suurin osa ei mene lankaan koskaan!
Se on ihan marginaaliryhmä jotka näin helppoihin huijauksiin menevät. Mutta sitäkin tyhmempi ryhmä.
Nämä ei opi valistamallakaan.
Se on nähty. Uutisissa vähän väliä taas uusi rahanhuijausuhri, kerta toisensa jälkeen. Ja taas ja taas uutta uhria pukkaa.
Onko kuinka oppineet tai valistuneet näistä sekopäiden kusettajan kusetusuutiista??
Vähintäänkin kaikki tämä ketjun lukeneet ja kirjoitelleet oppi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eräoppaasta, joka saalisti lapsia. Jos ammattipoliisitkaan eivät pystyneet katsomaan pe-do -aineistoa voimatta pahoin,
Onko harrastajapoliisejakin olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Hienosti toimittu Jonnalta. Halveksin ja vihaan todella näitä huijareita. Eräs kuvotus huijasi sairasta ystävääni 😞
Ihan oikein tyhymälle.
Upea sitkeydellä tehty vastaveto, vaikka pienikin, poikii yleensä lopulta paljon hyvää!!
Moni osaa varoa, eikä alistu näiden kotimaisten huijareiden vedätyksiin, kun näitä nostetaan somessa ja muualla esiin!
Hienoa Jonna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein tyhymälle.
Kirjoittaa ite tyhymä, joka hyväksyy huijarit!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän samanlainen homma kuin puhelinmyynti suomessa. Pikku kolehti työvoimalle ja pomo kerää rahat . Eli kyllä noilla äijillä on aikaa leperrellä vaikka huijarien kanssa kun saa kuitenkin saman palkan.
Tuskin siellä Afrikassa mitään ammattiyhdistyksiä on. Provikalla jäbät paiskii hommia, ja siksi kaikki keinot on sallittuja.
Henkkamaukka huijaa miehiä!
Mies tilasi H&M:n verkkokaupasta housut: Sai nukkaiset pöksyt, joiden taskussa oli pesty Bounty-patukka
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d64a5e83-4407-4e61-886a-adb17ea99891
Thiiihihhihiiiihihihiiii.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eräoppaasta, joka saalisti lapsia. Jos ammattipoliisitkaan eivät pystyneet katsomaan pe-do -aineistoa voimatta pahoin,
Onko harrastajapoliisejakin olemassa...
Niin, jos siirrytään ajassa eteenpäin, niin voi hyvinkin olla, että työvelvoitteeksi tulee poliisin rinnalle näitä ns: harrastepoliiseja. Voit ehkä nauraa nyt, mutta katsotaan, miten maailma muuttuu..
Hah, solidaarisuus= pettäjien klubi